Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכי טוב זה לקנות מיכל גז ב500 ש"ח ולמלא כל שנה,

בתכל"ס המזגניסט ממלא לך ממש קצת גז כל פעם כך שמיכל גז יכול להספיק ל 10 שנים.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

יש גם שעונים :lol:

אולי לא לחברים אבל כל המשפחה הקרובה חוגגת.

המזגן קצת חלש? יש מיכל!

הקיץ מתקרב והמזגן שוב לא פועל כי יש דליפה קטנה ברדיאטור פנימי? יש מיכל, המילוי יחזיק עד החורף.

אגב כנ"ל למזגנים הביתיים.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

מרק. בעיקרון, אתה צודק. אלא שאני משתמש במזגן 3-4 פעמים בשנה וממלא גז כל שנתיים. כאשר המערכת יורדת בתפוקת הקירור שלה איני משתמש במזגן עד השנה הבאה. לכן מבחינתי, השקעה של 5K כדי לתקן את המעבה הפנימי אינה סבירה.

פורסם
מרק. בעיקרון, אתה צודק. אלא שאני משתמש במזגן 3-4 פעמים בשנה וממלא גז כל שנתיים. כאשר המערכת יורדת בתפוקת הקירור שלה איני משתמש במזגן עד השנה הבאה. לכן מבחינתי, השקעה של 5K כדי לתקן את המעבה הפנימי אינה סבירה.

איך ביום חם שכזה אתה נוסע בלי מזגן?:roll:

פורסם

נורא פשוט: אני נוסע נסיעות שרובן הן בין עירוניות מוקדם בבוקר ולפנות ערב עם גג פתוח והרכב מאוחסן במשך היום בחניון סגור. הנסיעות הבודדות שדורשות מזגן הן אלה בהן אני לוקח את הילדה בשישי-שבת בצהריים לחוג או להורים (והרכב הממוזג של אישתי לא פנוי)

פורסם

עדכון:

אחרי 4 ימים מאז המילוי המזגן הפסיק לעבוד, כלומר הנזילה רצינית.

מחר אני נוסע למוסך עוד פעם כדי לחפש סימנים של זרחן.

למישהו יש השערות מה זה יכול להיות (3 שנים עבד מצוין, עד שכול הגז יצא)?

פורסם

האם עלית על מדרכה או קיבלת מכה קטנה? ראיתי רדיאטורים של מזגן שקבלו חור מהמאוורר שהתקרב מדי.

חוץ מזה חסל ספקולציות המזגניסט בטוח ימצא את החור ואתה בטוח תשלם(כל אחד והתפקיד שלו)

×
×
  • תוכן חדש...