Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחזקת סובארו WRX - סיכום 18 חודש


eyal_ro
שימו לב! השרשור הזה בן 5111 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בובי,

 

אם אתה תל אביבי (כמוני) אוכל להמליץ לך על תחנת דלק שמחיר ה-98 הוא כמו 95 בתחנות רגילות ואיכותו מעולה.

 

אנחנו כמות רחבה מאוד של חברים שמתדלקים רק שם במשך שנים על מכוניות רגישות לאיכות דלק וכל זאת רק 10 דק' ממרכז ת"א (בלילה בכל אופן :-D ).

 

בלי קשר, תן קפיצה ונעשה לך סיבוב על סובארו עם קוילאוברים ואנטי רולים כך שתוכל להשוות להנמכה אצלך.

 

בברכה,

אייל

 

 

גם אני תל אביבי וגם הנבלה שלי זוללת 98, אשמח אם תמליץ.

אני ממלא כיום בתחנה בראשון לציון ליד קניון הזהב במחיר של 7.09 לליטר, יש לך יותר טוב מזה ?

 

דרך אגב, עלויות הביטוח והטסט שתוארו כאן הן מתאימות כמעט לכל רכב ספורטיבי מהשנתונים האלה .

אחזקת רכב ספורטיבי מתבטאת לאו דווקא בעלויות שונות של טיפולים שוטפים (שמן סינטטי מלא שמתי בכל רכב שהיה לי ,גם לא ספורטיבי) אלא בעלויות של דברים לא שגרתיים כגון טיימינג, קלאץ' ותקלות מזדמנות כאלה ואחרות.

אי אפשר להשוות את זה לאחזקה של טויוטה / DL למרות שבצורה מאוד מפתיעה הגולף GTI הקודמת שלי מלבד עלויות טיימינג כפולות , דרשה עלויות אחזקה זהות למשפחתיות 1.6.

 

אייל (רו), לדעתי אם היית נוסע ברכב בצורה יומיומית כנראה היית נתקל בתקלות שקשורות לבלאי וגיל (בכל זאת, רכב 2002) כן שעלויות האחזקה כאן צריכות להיות מתוארות כעלויות של נסועה כוללת של 10K ולא לתקופה של 18 חודש.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני החזקתי GT מודל 99 במשך חודשיים,אח"כ GT מודל 2000 במשך 3 שנים והיום WRX 2005 כבר שנה וחצי.

 

לא היו לי אף פעם תקלות. רק טיפולים שוטפים, וכל הרכבים היו סטנדרטיים לחלוטין.

 

המחיר "היקר" שאתה משלם על אימפרזה טורבו בנסיעה יומיומית רגילה הוא רק הדלק - 1ל7 במקום 1ל10 באימפרזה 1.6

 

אם אתה משפר ומתגרזן, זה כבר סיפור אחר, אבל גם אז הרכב מפגין אמינות גבוהה מאוד.

STI 2004

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה משלם על ברקסים וקלאץ' אותם מחירים בכמו באימפרזה רגילה? :)

 

בעניין הדלק:

 

קראתי בעבר בפורום הזה ובמקומות נוספים על בעיות בעקבות תדלוק הדלק הזול בתחנת סונול קוגל המדוברת לכן נמנעתי ממנה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון אישי על GT (כמעט 3 שנים).

 

הרכב שותה דלק בצורה איומה לא משנה איך תנהג!!

ממוצע כללי של 1/6.3

אחזקה זולה וללא תקלות אופיניות .

טיימינג במרכזי עלה 2000 ש"ח

 

חוץ מזה רכב אמין (עשיתי עליו 40K ק"מ והוא נמכר עם 130K..).

קניה טובה למי שמחפש ליהיות ראשון בכל מקום אבל לוקה בהמון חסר בהיגוי ובברקסים .

 

 

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי פזומט עם הנחה של 90 אג' (לא היו מוכנים לתת יותר) - אני עדיין לא יורד מ-7 ש"ח.

 

אני בהחלט אבדוק את התחנה הזו - תודה!

 

לגבי הברקסים - האמת היא שב-WRX זה לא נורא. אני הבאתי 4 רפידות של Hawk HPS מארה"ב ב-160$ וההתקנה לא יקרה במיוחד. גם במוסך העלות לא בשמיים (כ-1000 ש"ח כולל התקנה לזוג). הרפידות הקדמיות אצלי הוחלפו פעמיים בסה"כ ומאחור אני עדיין עם המקוריות (!) ויש עוד הרבה בשר. (הרכב עם כמעט 50K).

 

אבל (וזה אבל גדול) יש שוני מהותי בברקסים בין WRX ל-STI, למיטב הבנתי ב-STI זה ה ר ב ה יותר יקר.

 

אם יש בעל STI - אשמח לדעת אם אכן זה המצב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן

מחזק את הדעה על הדלק, הרכב צורך דיי הרבה דלק בכל צורת נהיגה

אבל חובה לציין שווה כל שקל !!

כמו כן ביטוח לנהג בן 23 אני משלם כרגע

5396 מקיף

2618 חובה

עוד מעט אני בן 24 אז אני מאמין שירד קצת המחיר

 

טסט 1500

 

תאמת לפני שקניתי שמעתי הרבה סיפורים סיבות ופחדים של אנשים על אימפרזה טורבו

ואני דיי מבין למה אחזקה יקרה חלקים יקרים

אפשר להגיד רכב לאנשים רווקים(אני) ואם לא רווקים אז מבוססים מאוד (לא אני ) :lol:

מסכים עם עדי ואומר שווה לנסות !

רק לא להתפשר על מצב הרכב, הכסף שתחסוף במכונית שחוטה תשלם פי כמה וכמה במוסך !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר הטיימינג דווקא סביר בהחלט, הקלאצ' לעומת זאת נוראי (כ 6K במוסך המרכזי ללא עבודה) אבל גם את זה ניתן לפתור על ידי יבוא קלאצ' מחול.

 

אבל (וזה אבל גדול) יש שוני מהותי בברקסים בין WRX ל-STI, למיטב הבנתי ב-STI זה ה ר ב ה יותר יקר.

 

ב STI זה יקר יותר בצורה משמעותית, אבל גם הבלימה ברמה אחרת.

אגב, אם כבר דיברנו על מחירים במרכזי אז שם תאלצו לשלם 15K על ברקסים ל STI 2004 (צלחות, ורפידות של ברמבו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשנה היתה לי WRX (דומה מאוד לזו של בובי...:wink:) 2006.

א.הטסט אז היה 2861 ש"ח בדיוק שזה המון ביחס ל1900 שאני אמור לשלם על הסקודה 08 שלי עוד חצי שנה.

ב. צריכת דלק עירונית של 1:5 באימפרזה מול 1:6.5 בסקודה (שתיהן סטנדרטיות)

ג. זוג רפידות 1000 ש"ח בסובארו לעומת חצי מחיר בערך בסקודה.

ד. ביטוח בסובארו 6700 מקיף+חובה - 5800 בסקודה על רכב יקר יותר וחדש יותר.

ה. עלות שיפורים זולה בהרבה בסקודה.

 

כנראה אם רוכשים סובארו וותיקה יותר, אזי האחזקה שפויה במקצת אך אם מדובר ברכב שנתיים על הכביש יש לצפות לאחזקה מאוד כבדה.

אני תדלקתי בזמנו ב95 קבוע והרכב הראה אמינות מוחלטת.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נסתכל על זה מנקודת מבט שלי,בעל משפחה,לא רווק, אחזקת אימפרזה טורבו נניח מול אימפרזה 1.6:

אם נחשב דלק בממוצע 1 ל 6 במקום נניח 1 ל 11, 98 במקום 95, יוצא ל 10 אלף ק"מ נניח בשנה,יוצא הפרש של 7000 ש"ח פלוס מינוס, ביטוחים מקיף 5000 שקל במקום 3000 שקל, טסט 1500 שקל במקום 1000 שקל, שנתי הפרש של 2500 ש"ח נוספים.

טיפולים טיימינג וברקסים ושמנים, ההפרשים גדולים מאוד , נניח טיפול באימפרזה יעלה 500-600 שקל, בטורבו זה 2500-2000, נניח הפרש טיפולים שנתי זה 2000 ש"ח.

עלויות שוטפות שבטורבו יהיו גבוהות משמעותית : נניח קלאץ ,ברקסים,טיימינג צמיגים ועוד: פה יש הפרש גדול בין הסטנדרטי לטורבו.

קיצר כל חודש עוד 1200 שקל, זה המחיר שצריך לשלם בשביל לנהוג באימפרזה טורבו לעומת אימפרזה רגילה.:-(

או לחילופין, אפשר להחזיק 2 אימפרזות רגילות(בנסועה שנתית כפולה- 20 אלף ק"מ) במקום אימפרזה טורבו אחת.

(כל הכתוב לעיל הוא מנקודת מבט שלי ולא מחייב).

הנאה עולה כסף!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5111 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...