Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פונטיאק גרנד פרי 96' - כבד ומותקנים בו הנ"ל:

 

HU: Clarion DXZ785USB

COMP: MOREL DOTECH OVATION

AMP: JBL GTO1004

WOOFER: JBL GTO1202D

 

והטוויטרים שלי זה הטוויטרים של האוביישן MT-12 אם אני לא טועה.

 

 

אני רוצה לכוון את הHPF והLPF, ואת הSLOPE שלהם. איך אני מכוון אותם? לאיזה תחומים? יש לי את המדד שהוא נראה ככה:

 

___\__\___/__/___ משהו בסגנון הזה למי שהבין, אם יש צורך אני אעלה תמונה.

 

 

איך אני עושה את זה? לפי השמיעה? מה מייצגים הHPF וLPF? והSLOPE שלהם?

הטווטרים שלי אאש, אבל נראה לי שהם עובדים שעות נוספות. יש קשר לנ"ל לבין זה שהטוויטרים שלי למרות שהם עושים עושים תעבודה שלהם קצת צורחים? או שאת זה אני מכוון דרך הקרוסאובר?

 

 

הלפ מי :|

פורסם

לגבי ה HPF , LPF וה SLOPE תוכל ללמוד ע"י ביצוע חיפוש, וע"י קריאת שרשורים קודמים שנעוצים בראש העמוד.

 

לאחר מכן תוכל לקבל פה יעוץ לגבי הכיוון הספציפי בקלריון שלך.

מתחדשת*

פורסם
לגבי ה HPF , LPF וה SLOPE תוכל ללמוד ע"י ביצוע חיפוש, וע"י קריאת שרשורים קודמים שנעוצים בראש העמוד.

 

לאחר מכן תוכל לקבל פה יעוץ לגבי הכיוון הספציפי בקלריון שלך.

 

קראתי, ואפשר להגיד שאני מבולבל אפילו יותר :|

פורסם

צר לי לשמוע.

 

ע"פ המפרט שלך כך הייתי מכוון:

מערכת במצב front+sub

סאב חתוך עד 63Hz

Front חתוכים מ 63Hz.

 

תתחיל מזה ותמשיך לקרוא, יותר קל לענות על שאלות ספציפיות מאשר להתחיל לספר הכל מהתחלה.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...