Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני דווקא טרחתי לבדוק את מחירון לוי יצחק לפני שאני סתם כותב בפורום. סיוויק בת שנתיים (שעלתה פחות כחדשה מהגולף) עולה יותר כמשומשת.

בלקסיקון שלי זו ירידת ערך נמוכה יותר. עם כל הכבוד (ואין הרבה) למחירון יד2.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני מחירון יד2 לגולף 1.4 ולהונדה 1.8 יש אותו מחירון (118K), ואני משער שעל הגולף אפשר לקבל יותר כי יש פחות אקזמפלרים למכירה.

נ.ב1: לא התייחסתי למחיר של השתיים כשהיו חדשות, כי אני פשוט לא יודע מה היה המחיר ( אני חושב ששתיהן נמכרו בסביבות ה 140 אש"ח).

נ.ב2: בדקתי ביד2 ולא בלוי יצחק כי לא בא לי לבזבז עלות של שיחה בין-לאומית.

 

המכונית הוצגה בישראל בפרואר 2009, הגולף יקרה (לפי יד 2) מההונדה ב 12.5 K. הגולף עלתה 3K יותר בזמנו.

 

אני דווקא טרחתי לבדוק את מחירון לוי יצחק לפני שאני סתם כותב בפורום. סיוויק בת שנתיים (שעלתה פחות כחדשה מהגולף) עולה יותר כמשומשת.

בלקסיקון שלי זו ירידת ערך נמוכה יותר. עם כל הכבוד (ואין הרבה) למחירון יד2.

 

תטרח שוב, אתה טועה, הגולף יקרה ב 2000 ש"ח.

פורסם

גולף החליפו דגם ב 2009 וההשוואה שלך לא רלוונטית, גולף והונדה מהדורות הנוכחיים שומרים על אותו מרווח מחירים.

פורסם

כן, רועי, אבל אתה הרי יודע שהחלפת דגם תורמת לירידת ערך מוגברת מעט של הדגם הקודם... לכן במקרה זה פשוט לא ניתן להסתמך על זה.

ולפותח השרשור: בחירת רכב לא צריכה להיעשות לפי ירידת ערך צפויה או נחזית, כאשר ההבדל הוא של כמה K בודדים. קחו נסיעות מבחן ותחליטו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

 

ערן, אני לא יודע מה צרכי השינוע שלכם מבחינת תא מטען, בשבילי התצורה של ההאצ'בק עם כסאות מתקפלים היא תחליף לא רע לוואן. העברתי כבר שלוש דירות ככה, וכשצריך, אתה יכול לסחוב דברים שסדאן לא מוכן לשמוע עליהם. אמנם זה נכון שכשיש נוסעים מאחורה אתה מוגבל לעומת סדאן, אבל כשאתה באמת צריך את המקום זה שימושי בהרבה (וזה כמובן נכון לכל השוואת האצ'בק מול סדאן, לא קשור לגולף-סיוויק).

 

.

 

זה מדהים, גם אני העברתי כמה דירות בגולף GTI הקודמת שלי,

כולל תנור עם כיריים מובנים ומכונת כביסה שהובלתי בנוחות מירבית (אחרי שריפדתי את כל האוטו בפצפצים)

הכל נכנס באוטו הזה כשמקפלים את הכסאות האחוריים לחלוטין. נפח הטענה מדהים !.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

חזרתי לעדכן,

 

אתמול יצאנו אני ואמי מהסוכנות עם טופס הזמנה לגולף 1.4 TSI 122 בצבע אדום שתגיע עוד 4 שבועות.

לאמא שלי הספיק לשבת בהונדה ולהגיד "לא". אפילו האקורד לא היתה נוחה לה.

לאחר החזרה לצמפיון, דיבור דיי ארוך עם הנציג\איש המימון\ומנהל צפון חתמנו על החוזה.

הגולף בגירסאת טריידליין, 2000 שקל לצבע האדום המטלי, סה"כ יוצא 147000.

קיבלנו טיפול ראשון חינם, ציפוי טלפון לרכב, GPS וחיישני רווס.

 

מחכים לרכב...

Audi A3 2.0T FSI DSG 2006

פורסם

התכוונתי ציפוי טפלון, סליחה ..

תגידו, אתם חושבים שיש טעם לבקש שהחיישנים והGPS יהיו מובנים בCDA510 ?

Audi A3 2.0T FSI DSG 2006

פורסם
התכוונתי ציפוי טפלון, סליחה ..

תגידו, אתם חושבים שיש טעם לבקש שהחיישנים והGPS יהיו מובנים בCDA510 ?

 

אתה יכול לבקש,אבל אני בספק אם יתנו לך, שכן עלות של מודול GPS ל RDS510 היא גבוהה ממכשיר GPS נפרד

וחיישנים רגילים לדעתי לא ניתן לחבר למערכת זו.

VW scirocco , 1.4 TSI

פורסם
חזרתי לעדכן,

 

אתמול יצאנו אני ואמי מהסוכנות עם טופס הזמנה לגולף 1.4 TSI 122 בצבע אדום שתגיע עוד 4 שבועות.

מחכים לרכב...

מזל טוב !

הכלכלן שבי מחייב אותי לומר שלא מדובר בקניה רציונלית.

העלות הנוספת על TSI היא 16 אלף ש"ח מעבר למנוע 1.6 עם אותו איבזור וגיר.

בהנחה שהוריך אינם חורכי אספלט, הפער הגדול הזה לא מוצדק.


×
×
  • תוכן חדש...