Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני מחפש מכונית עם מראה ספורטיבי,שלוש דלתות, לא קבריולט , עם קצת חוזק אבל אוטומט,ושהמחיר לא יעלה על 140K.

מצאתי מכונית שכזאת שהיא קיה pro ceed.

יש דעות לגביי המכונית הזאת ? אמינות ? משתלמת ?

איזה אלטרנטיבות יש עליה?

תודה.

נ.ב

מדובר על הדגם 2.0,רמת גימור גבוהה.

front: morel dotech ovation 6

back :Pioneer 460W TS-A6993

sub: pioneer 1400w TS-W308D4

amp : ba4400

פורסם

רק רכב חדש מהסוכנות בא בחשבון?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

אפשר במחיר שלה לרכוש את הגולף TSI122 במרכב 3 דלתות...אבל צריך לחכות שלושה חודשים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

השאלה היא האם הגולף עדיפה?

השם של החברה לא עושה עליי רושם , קיה מבחינתי שינו תדמית ונראה לי שהמכוניות שלהם בסדר גמור.

 

השאלה היא האם זה באמת ככה?

אם כן מי שתתן יותר במחיר הנמוך עדיפה.

front: morel dotech ovation 6

back :Pioneer 460W TS-A6993

sub: pioneer 1400w TS-W308D4

amp : ba4400

פורסם

אני חייב לציין שהקאיה בעלת 3 הדלתות מכונית נאה (לטעמי האישי).

לא נהגתי עליה כך שאני לא יכול להחוות דעה.

בקש לתאם נסיעת מבחן עליה ועל הגולף ותוכל להחליט.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מכונית מאוד מאוד נחמדה. לא ספורטיבית והביצועים לא מדהימים, אבל מעבר לכך היא נוחה, מרווחת, מאובזרת ונראית

לדעתי מצוין. התנהגות הכביש ברמה גבוהה למקובל כיום בקטגוריה, ולדעתי זו אחת המשפחתיות הקומפקטיות הכי יפות

שמיוצרות היום. תוסיף לזה שבע שנות אחריות וזו חבילה לגמרי לא רעה למי שרוצה משהו נאה ושונה בלי להיכנס להרפתקאות.

 

התמורה לדעתי עדיפה משמעותית בהשוואה לגולף, בטח אם אתה אוהב את העיצוב של הפרו-סיד. הגולף יקרה יותר בכ-6,000

שקל (או 11,000 לדגם חמש דלתות), מגיעה עם שנתיים אחריות ותהיה יקרה יותר לאחזקה - גם בגלל האחריות וגם בגלל

אגרת רישוי גבוהה יותר ותמחור חלקים וטיפולים שאפתני בצ'מפיון מוטורס.

 

עוד על מה שאני חושב על הפרו-סיד אתה יכול לקרוא כאן ;-)

פורסם

נהגתי על שתיהן ,לטעמי גולף עדיפה גם במחינת השילוב מנוע-גיר וגם איכות-נוחות נסיעה גם איכות החומרים בפנים בקיצור לדעתי שווה להמתין 3 חדשים לגולף

היתרונות של קיה הם האחריותו והעיצוב, קיה נראית כמו מכונית קופה וגולף נראית סתם כמו גולף בלי דלת(לומרות שלטעמי היא נאה ומיחדת יותר)

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

הפרו סיד לא ספורטיבית אבל רכב יחסית חזק ומאוד נאה,גם האיבזור נדיב ביותר,מה כ גם שהוצעות האחזקה יהיו זולות משמעותית מהגולף האיכותית יותר.

524-1.jpg

פורסם
השאלה היא האם הגולף עדיפה?

השם של החברה לא עושה עליי רושם , קיה מבחינתי שינו תדמית ונראה לי שהמכוניות שלהם בסדר גמור.

 

השאלה היא האם זה באמת ככה?

אם כן מי שתתן יותר במחיר הנמוך עדיפה.

 

הגולף תגיע גם ידיות ובתי מראות שחורים, וטסות, אפשר לשנות את זה, אבל זה יוסיף עוד 5K למחיר. היתרונות של הגולף הם צריכת דלק יותר נמוכה וקצת יותר מהירות, הקיה עדיפה מבחינתך, גם אם היא לא ספוטיבית, היא יותר ספורטיבית מהגולף הרכה.

פורסם

אולי שווה לרדת בסגמנט ולהסתכל על סיאט איביזה FR? מכונית ספורטיבית עם מנוע וגיר כמו של הגולף (יותר כוח מהגולף), מאובזרת, ומראה מיוחד. לדעתי היא תהיה יותר מהנה לנהיגה משתי האופציות שהוצעו כאן.

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

הייתי בסוכנות סיאט ובסוכנות קיה היום , אני חייב לציין שהופתעתי מאוד לטובה מהקיה המרחב הפנימי שלה עצום.

היה לי עד עכשיו מאזדה 626 2002 ,ואני חייב לציין שאני חושב שלקיה יש יותר מרחב פנימי. (דעה אישית)

 

את הסיאט למרות שלא נסעתי ,ורק ישבתי בפנים לא אהבתי , צפוף יותר , לדעתי פלסטיקה זולה יותר.

 

לגביי גולף לא יודע היא לא מרגשת אותי כל כך.

 

בכל מקרה נראה לי הקיה נועדה לי :)

מה אתם אומרים מבחינת ירידת ערך ? כמה מוערך ?

תודה.

front: morel dotech ovation 6

back :Pioneer 460W TS-A6993

sub: pioneer 1400w TS-W308D4

amp : ba4400

פורסם

הקיה פרו סיד יפיפיה אמיתית

כבר הרבה זמן לא ראיתי רכב שמעוצב בכזה טעם טוב

[ועם שבע שנות אחריות היא פשוט בליגה אחרת מהצעצועים לבית צ'מפיון]

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

מסכים לגביי העיצוב. פעם אחת בלבד ראיתי אותה על הכביש, והיא סובבה לי את הראש. בהתחלה לא הבנתי איזה רכב זה, עד שראיתי שזו הפרו סיד. פשוט מדהימה (לטעמי) :-P

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...