Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב כבה בעצירה פגו 206 GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,יש לי בעייה כי הרכב,בדקתי בעבר במוסך אם זה כתוצאה של מנוע צעדים ואמרו לי שלא,הם המליצו לשים K44 מפני שיש כנראה סתימות דלק,אבל זה פתר את הבעייה לזמן קצר.לאחרונה שמתי לב שהמנוע לפעמים בניוטרל יורד לפחות מ-500 סל"ד במקום 800 וזה לא נשמע טוב,וזה משפיע גם על הכוח של כל מערכות החשמל ברכב (העוצמה של האורות יורדת).יש למישהו הסבר לבעייה ואיך פותרים אותה?הרכב משנת 2002,תודה דרור

פורסם

תנסה בכיוון לגמרי אחר תבדוק כבל מתח ראשי מאלטרנטור למצבר וכו' אם יש חיבור רופף וכדומה שם יש בעיה באופן קבוע עם תסמינים כמו שלך :shock:

פורסם

שלום לכולם,יש לי בעייה כי הרכב,בדקתי בעבר במוסך אם זה כתוצאה של מנוע צעדים ואמרו לי שלא,הם המליצו לשים K44 מפני שיש כנראה סתימות דלק,אבל זה פתר את הבעייה לזמן קצר.לאחרונה שמתי לב שהמנוע לפעמים בניוטרל יורד לפחות מ-500 סל"ד במקום 800 וזה לא נשמע טוב,וזה משפיע גם על הכוח של כל מערכות החשמל ברכב (העוצמה של האורות יורדת).יש למישהו הסבר לבעייה ואיך פותרים אותה?הרכב משנת 2002,תודה דרור

שלום דרור

בעיות מהסוג הזה לא פותרים בניחוש. יש צורך להתחבר לסורק תקלות במוסך רציני שיש לו הציוד המתאים ודיאגנוזיסט מנוסה.

אם אתה מאיזור המרכז, אתה מוזמן אלינו, הבדיקה חינם.

יום טוב

×
×
  • תוכן חדש...