Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט X1/9


razmel
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

 

האם הרכב הנ"ל שווק אי פעם עם מזגן ?

האם למישהו יש נסיון בהוספת מזגן לרכב כזה ? אפשרי בכלל ?

אשמח גם לחוות דעת מבעלי רכב כזה על אפשרות לשימוש בו כרכב יומיומי.

 

תודה וחג שמיייח.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לדגמים ששווקו בארה"ב היה אופצייה למזגן מקורי, כמו בריטמו.

למיטב ידיעתי, בדגמים שנימכרו באירופה מזגן לא הוצע אפילו כאופצייה.

בכללי, ה X1\9 הינה מכונית חביבה מאד, קלה לנהיגה ובעלת רמת אמינות כשל הריטמו\128, עליהן היא מבוססת.

הבעייה העיקרית של המכוניות ה "ישראליות" הינה חלודה שתקפה את עריסת המנוע (למכונית מנוע מרכזי) וגרמה להשבתת רוב המכוניות או לעלות שיפוץ גבוהה למדי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מה שרצית לשאול על פיאט X1/9 ולא העזת (או ידעת), שאל את מומי שהוא מומחה למכוניות אלו וברשותו אחת מנופחת ומשופרת.

בברכה - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכונית של מומי לא ממש סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך :-)), ממה שיצא לי לראות במפגשים.

 

אני מתעניין במכונית מקורית, בתנאי שיש בה מזגן.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לראות מספר פעמים בכביש החוף ליד זכרון יעקב אחת כזאת בצבע חום ( רשומה כאספנות ).

 

בהחלט רכב חביב.

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מה שרצית לשאול על פיאט X1/9 ולא העזת (או ידעת), שאל את מומי שהוא מומחה למכוניות אלו וברשותו אחת מנופחת ומשופרת.

וחוץ מכל אלה, הוא גם המלך!

 

erets7_0101_10_b.jpg

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

אני בן של בעלים של פיאט כזאת. אני חייל וגם אני נוהג בה. ממש כיף של אוטו!

האוטו מושך המון תשומת לב והרבה עיניים של אנשים.

מנסיון אישי יצאתי איתה שלוש פעמים בלילות וכל פעם חזרתי עם מכה אחרת, פעם אחת נסענו אני ואבא שלי לצהריים אצל המשפחה וגם אז חזרנו עם מכה. האוטו עדין ומושך תשומת לב של אנשים שלא תמיד מפרגנים.

חוץ מזה, בפיאט שלנו 1978 אין מזגן אך יש חימום ואיוורור מבחוץ שבאמת מאוורר מפני שהוא נכנס מקדימה והמנוע מאחורה ככה שהוא לא עובר דרך איזור חם. בקיץ זה עוזר אך לרוב לא מספק.

האוטו קטן מאוד ונמוך מאוד ככה שקשה לצאת מהאוטו אם רוב הדלת לא פתוחה.

בתכלס, אפשרי מאוד כאוטו יומיומי אך צפה פגיעות, זכור שאתה לא יכול לסוע בן 7-9, תבדוק אפשרות של מזגן, תכין את עצמך למצבים שתצטרך לוותר על חניות לא "אסטרטגיות" וקצת למצבים לא נעימים שהאוטו קיבל מכה, ותהנה מאחלה רכב.

 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח גם לחוות דעת מבעלי רכב כזה על אפשרות לשימוש בו כרכב יומיומי.

 

 

יש כאלה שחושבים שפיאט באופן כללי זה לא אוטו לשימוש יומיומי.

 

:wink:

 

מה רע ב W123?

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרז ידידי הניכבד שלום רב!

יש למכירה ביד 2 פיאט X1/9 \

 

 

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicSpecial.php?CatID=1&SubCatID=6&CarID=133772&CarSpeci

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יובל שלום רב !

למוכר הפתרונים !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גנטים רחבים משנים את מראה האוטו הזה לחלוטין.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה, אבל לא מובן לי איך ולמה לשנת 77 מנוע 1300 יש את הפגושים של שנת 78 ואילך, מנוע 1500?

 

מאחר וזה דגם שיובא מארה"ב, שם גם ה-1300 השתמש בפגושים הפדרליים. אם זה לא מספיק, גם ביצועי הדגם האמריקאי היו מעט חלשים יותר מה-1300 האירופאי :-(

 

ובכל זאת, זו עדיין בייבי פרארי ואחת ממכוניות הספורט העממיות היותר 8) שיוצרו.

 

נהגתי פעם ב-1300 אירופאית. היא לא מהירה אך די נמרצת, עם מנוע תאב סל"ד שלקוח מה-128 ספורט. מעבר לביצועים בינוניים בקו ישר, המכונית לא מפסיקה לגרום לך לחייך.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...