Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וחג שמח,

לאחרונה החלפתי 4 ג'אנטים רגילים למגנזיום 16" (מבלי לשנות את מידת הצמיג/ הג'אנט או החתך)ברכב מסוג קרייזלר נאון.

לאחר ההרכבה התברר שהג'אנט "נוגע" בבורג של תפוח ההגה כאשר מפנים את ההגה שמאלה או ימינה.

הפנצ'רמאכר הרכיב שני ספייסרים בגלגלים הקדמיים ועושה רושם שהבעיה נפתרה. אולם, האוטו רועד ומרעש מעל 110 קמ"ש.

דיברתי איתו והוא אמר שהצמיגים צריכים להתרגל לג'אנט, ולכן עליי לבוא אליו בעוד שבועיים לאיזון גלגלים אם הבעיה לא נפתרה.

 

מה דעתכם והאם הספייסרים זה פתרון מומלץ, או שאני צריך לבקש ממנו להחליף את הג'אנט לאחר ?

אשמח לתשובות מהמקצוענים.

 

* נ.ב- הג'אנטים שהורכבו הם מתוצרת סינית.

 

תודה מראש

פורסם

בפרוש להחליף את הג'אנטים ולהיפטר מהספייסרים.

 

קובי.

Turning gasoline into adrenaline,one gallon at a time

פורסם

לפי דעתי הבעיה בהתחלה הייתה האופסט של הג'אנט, האופסט אצלך אמור להיות 40~35, יש לך מושג מה האופסט של הג'אנט שקנית?

בכול מקרה אם הספיסרים פתרו את הבעייה אז אין שום בעייה לנסוע איתם {דרך אגב כמה מ"מ הספיסרים} אני מכיר כמה רכבים שנוסעים עם ספיסרים ואין שום בעייה אם זה.

 

לגבי הרעידות אם היה מתבצע איזון גלגלים לפני ההרכבה על הרכב ככול הנראה שלא היית מרגיש את הרעידות שאתה מתאר.

 

דבר אחרון בחיים לא שמעתי שהצמיג צריך להתרגל לג'אנט{לא שמעתי לכן אני לא יפסול אבל בכול מקרה ניראה לי קצת הזוי}

אני מאמין שאחרי איזון גלגלים הבעייה של הרעידות שלך תיפתר.

 

תחזור לעדכן אחרי ביצוע האיזון.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

כמובן שאעדכן בגמר.

בכל אופן הספייסר הוא של 3 מ"מ

התבצע איזון אחרי שהורכבו הספייסרים, אומנם האיזון התבצע רק לגלגלים הקדמיים(להם הורכבו הספייסרים), האם זו חלק מהבעיה?

 

תודה מראש

×
×
  • תוכן חדש...