Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כלי רכב מבניה עצמית קיימים במספר קטגוריות של ראלי-רייד ושל עבירות. יקבלו מספר כמו כולם. ויחולו עליהם המגבלות וההיתרים כמו על כולם. אבל יהיו חייבים לעמוד בתקנון, ורוב הבאגים למיניהם שנבנו לפני יותר משנה שנתיים - לא עומדים בתקנון... אז ישארו בארון...

 

אסף.

פורסם

אבל לא קיבלת תשובות לשאלות שלי :?

האם מי מהמועדונים מכין קריטריונים למרוצי כביש של רכבים בבנייה עצמית?

 

אלון - ברור לי שלא ניתן יהיה לנוע ביומיום על הכביש עם רכב כזה אבל אם אני זוכר נכון בחוק הספורט המוטורי רשום שניתן לנסוע על כביש ציבורי לצורך העברת רכב לשטח מירוץ. האם זה יהיה רק ב"קטעי קישור" או גם לצורך הגעה למסלול מהבית?

?How Can Anything Bigger Be a MINI

פורסם

לא נראה לי שיש עמותה המרכזת מירוצי כביש לרכבים בבנייה עצמית.

אני לא מכיר תחום כזה בעולם.

אם אתה מתכוון למירוצי מסלול (אספלט - או אחר) אז יש בעולם. בארץ, למיטב ידיעתי, אין עמותה העוסקת בתחום.

אלון

פורסם

אז, למיטב ידיעתי, אין כל עמותה המתעסקת במירוצי מסלול סלול סגור.

דווקא נראה לי תחום מעניין. מישהו צריך להרים את הכפפה.

השאלה האמיתית היא, האם באמת יש מספיק "ספורטאים" או מי שמתעתדים (מלשון: עתיד) להיות ספורטאים ולעסוק בתחום ולהוביל אותו.

אלון

פורסם

מה יהיה שיעור המכס על ייבוא של רכבי מירוץ? איזה כלים/מאיזה שנים יורשו להכנס לארץ?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
כיצד אני מוציא רישיון נהיגה תחרותי, והאם הוא למעשה רשיון מרוצים או שהוא ספציפי לג'ימקאנות? (נשמע הזוי אבל בכל זאת)

 

אני מניח שהדירשות יפורסמו בהמשך.

אני מניח שלא נבחנים על קוי נהיגה אלא בטח מדברים על בטיחות, מארשלים, דגלים וכו'.

אני מקווה שזה יהיה רישיון אחיד עבור כל סוגי ספורט מטורי....

 

ועוד אני מקווה שלא נתקע הרבה זמן עד שיפתחו את התכנים שצריך ללמוד/לדעת/להיבחן ויבחר גוף שיבצע את זה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...