Jump to content

טל זהר

  • הודעות

    19
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי טל זהר

  1. טל זהר

    ראלי דקאר 2012

    מי שרוצה להביע הערכה על ההישג וכבוד לצוות פוינטר-נגב, הלו הם רז הימן והלל סגל - מוזמן להגיע מחר בבוקר (מוקדם...), יום שישי, לנמל התעופה בן גוריון בשעה 04:00
  2. למה? כי הוא פשוט צודק. וביננו - הוא לא ציין עוד דברים רבים שיש לתקן שם. אני לא מתייחס לניסוח של דבריו, שאולי יש כאלה שיעלבו ממנו. אני מתיחס לתוכן. אם אני הייתי מבעלי האתר, הייתי עושה את ההפרדה הזו, ומוציא מדבריו של נמרוד את העיקר - הנקודות שיש לשפר.
  3. חוק הספורט המוטורי: "הנה זה בא!" זה התאריך: 10.3.10 - תקנות חוק הספורט המוטורי אושרו בועדת החינוך. היינו שם ברגע היסטורי
  4. חוק הספורט המוטורי: "הנה זה בא!" זה התאריך: 10.3.10 - תקנות חוק הספורט המוטורי אושרו בועדת החינוך. היינו שם ברגע היסטורי
  5. עמותת נהגי המרוצים: מעמותה להתאחדות רישמית יום חג לאנשי IRDA, שקיבלו אתמול הכרה רישמית מהמדינה. לבנה נוספת בכותל הספורט המוטורי לכתבה המלאה, לחצו כאן.
  6. בנוסף, אתמול התארחו הלל סגל ודובי נוימן, הנווטים של צוות פוינטר וצוות טלפארמה באולפן "6 עם עודד" בערוץ 2. לצפיה באייטם על ראלי דרך המשי, לחצו כאן.
  7. יואל מצורף קישור לראיון שנערך עם יוסי ניסן, יו"ר הרשות שם לב שהראיון התקיים לפני שנה בדיוק ( פלוס כמה ימים...) יוסי ניסן: "אני רוצה להשריש תרבות של ספורט מוטורי"
  8. יש גם יש. תמונות, טקסט, ניתוחים ופרשנויות. קריאה וצפיה מהנה. באחה ישראל: 'חוצה ישראל 2009'
  9. אמו של בועז קורפל, שדרן הטלויזיה, כרוז ופרשן ספורט מוטורי, נפטרה הבוקר לאחר מחלה קשה. הלויה תתקיים מחר, יום רביעי ה-24 לחודש, בשעה 12:00, בבית העלמין שיכון המזרח שבראשון לציון. בועז - שלא תדע עוד צער.
  10. מדור חדש שבו ירוכזו "תעודות הזהות" עם הפרטים הרלוונטיים של המתחרים השונים, בענפי הספורט המוטורי הדו-גלגלי והארבע גלגלי... הרעיון מתבשל אצלנו בראש כבר זמן רב, עתה הגיע הזמן להשיקו. מצד אחד, למתחרים רבים בענפי הספורט המוטורי בארץ אין אתר אינטרנט משלהם, אליו יכולים עיתונאים, נותני-חסות אפשריים או אפילו סתם גולשים רגילים, להיכנס ולחפש מידע אודות המתחרה. מהם תחומי ההתמחות שלו, ניסיונו, הישגיו ועוד. מצד שני אנו בעיצומו של תהליך הפיכת הספורט המוטורי בישראל לחוקי, ובמקביל גדלה ההתעניינות הציבורית בענפי הספורט בכלל ובמתחרים עצמם בפרט. ריכוז הפרטים השונים במקום אחד ישמש כאינדקס מקיף למתחרים, לקבוצות ומקום רישום מרוכז של ההישגים. אנחנו נותנים לכם את המדיה ואת היכולת, וכן, יש לנו גם עניין אידיאולוגי מאחורי זה. אתם, כל אחד ואחד מכם המתחרים, ממלא טופס ממוחשב ואחרי תהליך עריכה קצר ואישור שלנו, מצורף אוטומטית למאגר. כל אחד ואחד מכם המתחרה באופן פעיל באחד מענפי הספורט המוטורי בארץ, מוזמן להזין את פרטיו. לחצו כאן על הקישור, כנסו למדור והתרשמו ממנו. בעמוד הכניסה תמצאו את הקישור להזנת הטופס. * המערכת נמצאת עדיין בשלבי הרצה ראשוניים. נשמח לקבל מכם פידבק ורעיונות נוספים למייל האדום. שיהיה לכולנו בהצלחה בפרויקט מערכת פול גז
  11. תודה רבה שלומי! עידכונים נוספים, הגרלות והפתעות רבות... להתראות ביום שישי - כל חברי פורום זה מוזמנים!
  12. אין הרבה מה להוסיף, הפרטים לפניכם... מתחרים, נווטים, צוותי סיוע - ראו הזמנה זו כהזמנה אישית לכל אחד מכם!
  13. טל זהר

    ראלי דקאר 2006

    אתה מוזמן לקרוא עידכונים יומיים בנושא הראלי בשני האתרים הבאים: כל מה שקשור לרוכבי האופנועים - בפול גז כמובן: http://www.fullgaz.co.il/project.php?id=6 וכל מה שקשור לשאר המתחרים - בג'יפ טריפ: http://www.jeeptrip.com/ קריאה מהנה ! (-:
  14. אתה יודע - האשמדי הקטן... בקיצור - ברכות לתומר פדר על התמונות המדהימות ! אין ספק - אמיתי .
  15. לראשונה השתתפו בראלי גם טרקטורונים מעופפים - באקאי בשמם המקצועי... חיים רווה מצוות אוטוקור הטיס לבד באקאי מהחרמון למנחת יטבתה (נקודת הסיום של הבאקאים) בזמן שיא של 7 שעות ו-57 דקות ! זה הוא שיא עולמי חדש בטיסה רצופה בכלי מסוג זה !!! לגבי זמנים מדויקים של הטייסים הנמוכים - אלו לא יפורסמו בפומבי עקב צרות עין של גורמים מסוימים... והמבין יבין....
  16. אז שם לב - אני מוכר את הקטנוע שלי פיאג'ו טייפון שנת 2001 יד ראשונה, רוכב יחיד, שמור ומלוקק בטרוף 16000 ק"מ, ספר טיפולים פתוח, עבר טיפול אחרון לפני כחודשיים מזווד בארגז ננעל 42 ליטר ושרשרת אימתנית מחיר ? בעיקרון מבקש מחירון (8000 ש"ח) ומכניס את הארגז והשרשרת ללא תוספת יש מצב לגמישות קלה במידה ותהיה רציני טל זהר צלם המערכת של אתר פולגז 066-666148
  17. רק כדי שלא יהיו אי הבנות.... הכתובת שלי : חטיבת הראל 10/13 מודיעין טל
  18. נזרקה פה כפפה לכיוון הצלם האם על תשובה שכזו הנשיא חלם ? בקרוב, אפילו בקרוב מאוד כתבה קצת אחרת, בפג"ז תעמוד על רזי הצילום בה ידובר בשפה עממית ופשוטה, כאן מובהר ! ועתה, כל שנשאר לעשות בפג"ז לרפרש כל הזמן ולקוות ! טל
×
×
  • תוכן חדש...