Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי מיצובשי כריזמה מודל 2002 בחצי השנה האחרונה התרחשו ברכב מספר תקלות חשמל שרובן קשורות בחיישן מהירות שלא מתפקד הרכבהיה במוסך 3 פעמים (בפעם אחרונה במוסך מורשה) ועדיין התקלה חוזרת. אתמול קרתה תקלה נוספת שבה הרכב נכבה באמצע הפקק ונדלק רק בעזרת כבלים.

לפני שהתחילו התקלות החלפתי את המצבר שהיה ברכב מתוצרת שנפ 58אמפר למצבר וולטה 55אמפר, האם יתכן שזהו המקור לתקלות?

פורסם

מאד ייתכן,

יש לי כזה רכב והחלפתי גם מצבר לפני חדשיים, אבל למתח של 60 או 62 אמפר( אם אני לא טועה),

נראה שהמצבר חלש מדי ברכב שלך.

אביב8)

פורסם

מתח מצבר ברכב נוסעים רגיל הנו 12 וולטים.

התכוונת לקיבול מצבר שהנו 60 אמפר/שעה (Ah).

נתון נוסף של מצבר רכב זה זרם התנעה (לדוגמא 320 אמפרים), שזה זרם מירבי לזמן קצר (התנעה) שהמצבר מסוגל לספק.

בברכה - רפי לין

פורסם
ברשותי מיצובשי כריזמה מודל 2002 בחצי השנה האחרונה התרחשו ברכב מספר תקלות חשמל שרובן קשורות בחיישן מהירות שלא מתפקד הרכבהיה במוסך 3 פעמים (בפעם אחרונה במוסך מורשה) ועדיין התקלה חוזרת. אתמול קרתה תקלה נוספת שבה הרכב נכבה באמצע הפקק ונדלק רק בעזרת כבלים.

לפני שהתחילו התקלות החלפתי את המצבר שהיה ברכב מתוצרת שנפ 58אמפר למצבר וולטה 55אמפר, האם יתכן שזהו המקור לתקלות?

בקר טוב

לא יתכן שהמצבר החדש גורם לתקלה. התחברות למחשב דיאגנוזה במוסך ודיאגנוזיסט טוב יגלו מהו מקור התקלה.

מאחר והנעת את הרכב בפקק בעזרת כבלים, יש לבדוק אם הטעינה תקינה ואם אין זליגה של זרם מהמצבר.

בכבוד רב

×
×
  • תוכן חדש...