Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכל העונים, אבל חלקכם גולשים לנישות לא רלוונטיות.

ברור שהגשם לא חודר דרך חלונות פתוחים, כי המושבים יבשים לחלוטין.

אין עלים שנשרו על פתחי הניקוז או חומר אחר. הם פתוחים ונקיים.

נכון הכותב כי קיימת אפשרות של נזילה מצינור המזגן, רק שלא הפעלתי מזגן כל החודש האחרון.

כמו כן, לא הרכבתי כל תוספות מלבד דיבורית, ע"י מתקין מורשה של החברה הסלולרית.

מחר יש לי פגישה במוסך מורשה מאחר כאמור, הרכב באחריות.

בכל מקרה, החשש הנוסף שלי כיצד להמנע מיצירת ריחות עובש לא נעימים מאחר וספוגי המשטחים רטובים ויקח להם

די זמן עד שיתייבשו לגמרי לאחר כמובן, מציאת מקור התקלה.

תודה.

פורסם

בדוק בחיבור בין המכסה לכנף .ובגומיות מתחת לדלתות.

אין קשר בין מציאת הדליפה לבין ניקויי בשטיחים.

פרק את הפלסטיקים בכניסה לרכב הרם את השטיח ויבש את המים.

כמה שאתה טועה לגבי כניסת גשם כשחלון לא נעול תנסה לסגור חלון עד הסוף במרווח של כמה מילימטרים ותשפריץ בזרנוק.

מושב ביום חם יתייבש באותו יום שטיח שרטוב יתייבש אחרי שבועיים חמים

פורסם

אני מציע לך לבדוק את שרוול הגומי שמחבר בין הדלת לקורה של הרכב,

 

אני נכנסתי עם בפולו 2009(שהיה שבוע על הכביש) למכון שמתמחה בהתקנת שלטי נוחות, ואחרי ההתקנה שמתי לב ששברו את הפלסטיק הפנימי שמחזיק את השרוול גומי צמוד לקורה, זה רמת המקצועיות בארץ.

פורסם

לי היתה תופעה כזו ,אומנם בשנת 2001 ובאופל אסטרה חדשה.

הסתבר שכאשר הרכיבו רמקולים בדלתות (בארץ)

קרעו את הכיסוי ניילון הפנימי,

וגשם שירד חלחל דרך הרמקולים לתוך החלק הפנימי של הדלת

ומשם לשטיחים.

תבדוק גם את הכיוון הזה.

 

ד"א זגג גילה את זה ע"י השפרצה עם צינור על צד הרכב והדלתות

כאשר מישהו יושב בפנים ובודק.

פורסם

אני מקווה שלא, אך האם הייתה לך תאונה ובוצע תיקון כלשהו במרכב / זגגות / אטימה?

 

כמו כן, במידה וקיימת נזילה - יש סימנים של מסלול המים. אתה מדבר על צד ימין - נמצא תא כפפות - אפשרי לפרק ולראות סימנים על ריפוד / דשבורד / צנרת מיזוג.

אין שלמות, לך על בחירת (ליבך) כיסך! עכשיו CitroenC4_Picasso&Peugeot308

Fiat Brava / Volvo850 / CitroenC5 mk1 & mk2_HDI & mk3 / Skoda OctaviaTD / Peugeot407 & 207

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

אבנר שלום,

יש לי בעיה זהה בסקודה אוקטביה משנת 2011.

צד ימין מים ברצפת הרכב, חדירת מי גשמים ככל הנראה

 

אשמח אם תוכל לעדכן בממצאים מנסיונך

 

בתודה מראש

 

רון

פורסם

בחלק הקדמי לא ידוע לי על תקלות.

 

מה שכן יצא לי להתקל בו,זה חדירת מים מהפעלת המגב אחורי אשר המנגנון שלו שבור בחלק הפנימי שלו מה שגורם לנזילת מים פנימה.

פורסם

מדובר על כמות מים לא קטנה ובוודאות מי גשם.

רק בצד הימני של הרכב גם מקדימה וגם מאחור, רצפת הרכב היתה ספוגה במים.

 

אם למשהו יש ידעה מה מקור הבעיה, אשמח

 

מדובר על רכב בן 3 חודשים.

 

אבנר איפה אתה?

פורסם

לאחר בדיקה מקיפה במוסך המרכזי לא נמצאה שום בעיה ולטענתם הרכב תקין!!! אני משוכנע ב 100 אחוז שלא הושארו חלונות פתוחים שכן מושבי הרכב יבשים לחלוטין. איך מתמודדים עם טענת המוסך המרכזי? הם גם רוצים לחייב אותי בייבוש ברכב.

×
×
  • תוכן חדש...