Jump to content

fisheron

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי fisheron

  1. לאחר בדיקה מקיפה במוסך המרכזי לא נמצאה שום בעיה ולטענתם הרכב תקין!!! אני משוכנע ב 100 אחוז שלא הושארו חלונות פתוחים שכן מושבי הרכב יבשים לחלוטין. איך מתמודדים עם טענת המוסך המרכזי? הם גם רוצים לחייב אותי בייבוש ברכב.
  2. מדובר על כמות מים לא קטנה ובוודאות מי גשם. רק בצד הימני של הרכב גם מקדימה וגם מאחור, רצפת הרכב היתה ספוגה במים. אם למשהו יש ידעה מה מקור הבעיה, אשמח מדובר על רכב בן 3 חודשים. אבנר איפה אתה?
  3. אבנר שלום, יש לי בעיה זהה בסקודה אוקטביה משנת 2011. צד ימין מים ברצפת הרכב, חדירת מי גשמים ככל הנראה אשמח אם תוכל לעדכן בממצאים מנסיונך בתודה מראש רון
×
×
  • תוכן חדש...