לאחר בדיקה מקיפה במוסך המרכזי לא נמצאה שום בעיה ולטענתם הרכב תקין!!! אני משוכנע ב 100 אחוז שלא הושארו חלונות פתוחים שכן מושבי הרכב יבשים לחלוטין. איך מתמודדים עם טענת המוסך המרכזי? הם גם רוצים לחייב אותי בייבוש ברכב.
מדובר על כמות מים לא קטנה ובוודאות מי גשם.
רק בצד הימני של הרכב גם מקדימה וגם מאחור, רצפת הרכב היתה ספוגה במים.
אם למשהו יש ידעה מה מקור הבעיה, אשמח
מדובר על רכב בן 3 חודשים.
אבנר איפה אתה?