Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

 

לפני חודשיים בערך נדלקה לי הנורה בC5 של אבא שלי שמראה על תקלה בגיר.

המוסכניק אמר להמשיך לנסוע עד שהולך הגיר כי אין מה לעשות כרגע ושיפוץ לא רצינו לעשות (9 אלף ש"ח) אז העדפנו לקנות גיר מפירוק.

המנורות נדלקו לי בכל נסיעה, ולא היה אפשר להשתמש בטיפטרוניק וההעברות הילוכים היו ממש איומות.

 

לפני חודש החלפנו גיר מפירוק, וקיבלנו אליו אחריות לחודשים.

אתמול בבוקר אבא שלי התניע את האוטו, שם הילוך והגיר לא הגיב ולא נכנס להילוך.

 

ואני חייב לציין שיום לפני זה נכבה לי האוטו פעמיים באמצע הנסיעה. האם זה קשור לגיר.

 

בכל מקרה, אבא שלי דיבר עם המוכסניק ואמר שהגיר מהפירוק הלך.

היום ב9 בבוקר האוטו עולה על הגרר ומי יודע מה יהיה.

 

כל כך שמחתי שנפתרה הבעיה עם הגיר ועכשיו זה חזר עוד פעם.

 

 

יש למישהו מושג מה לעשות- לשפץ גיר או להמר עוד פעם על גיר מפירוק? כי לי כבר נמאס מהC5.

 

 

תודה לעוזרים

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

הייתי מתרכז בסיבה שנדפק לך הגיר הקודם, ועוד יותר מתרכז בסיבה(שלדעתי אותה הסיבה) שגרמה לגיר השני להידפק, יש משהו ברכב שגורם לזה, אני לא ממליץ לך להחליף שום גיר עד שימצאו בוודאות את התקלה,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

תעשה לעצמך טובה וגש לאבחון ממוחשב נורמלי , לא כל תקלה ב AL4 מסתכמת בגיר.

יכול להיות שסתומים, יכול להיות שמן (האם שמו שמן מקורי) ? , יכול להיות חסר שמן, יכול להיות סלקטור , נסיעה במצב כמו שאמרתה - סע עד שהגיר ילך - זה מחריף את המצב. וגורם בלאי אדיר..

ואל תשים AL4 מפרוק - אתה לא יכול לדעת המ אתה קונה, עדיף לשפץ אצל בעל מקצוע - בחברה עולה לשפץ 9K עם שנה אחריות - אחריות יבואן - פיגו סיטרואן.

אצל משפצים אחרים, יש חלק שנתונים חצי שנה יש כאלה שלושה חודשים - אבל במחיר הוגן - 4000-5000 ש"ח

פורסם

ויכול להיות שהגיר מפירוק היה דפוק.

גם אופציה שצריך לקחת בחשבון.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הטעות הייתה להרכיב גיר מפירוק{בכל רכב} כי אתה לא יודע באיזה מצב הגיר ולכן זה חתול בשק ואין קשר לרכב.

תגררו את הרכב ללובינסקי שם יבצעו לרכב במעבדה שלהם שיפוץ מ-ל-א ויסודי לגיר כמובן עם אחריות לשנה,זה אמנם עולה בסביבות ה9000ש"ח,אבל זה יתן לכם שקט לשנים הבאות שהרכב יהיה אצלכם.

אל תנסו לחסוך וללכת לבעלי מקצוע בתחום הגיר,אמנם "תחסכו" 2000-3000ש"ח,אבל השיפוץ לא יהיה האותה הרמה.

כמובן לפני השיפוץ תגיעו למוסך סיטרואן מורשה שיבצעו סריקת תקלות.

פורסם

אוקי עדכון.

 

למזלנו לא הלך הגיר, ומדובר בכאבל גיר לקוי שהוחלף לחדש ללא תוספת תשלום.

ואם כל הכבוד, 9 אלף ש"ח זה רבע אוטו, זה ממש יקר לשיפוץ גיר.

 

תודה

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אין שום קשר בין עלות התיקון לבין עלות האוטו. עלות האוטו זה שיקול מסחרי, עלות התיקון היא גם נגזרת של עלות האוטו כחדש.

 

זה שלוי יצחק מתמחר את האוטו בזיל הזול, לא אומר שהוא שקול לפיאט פונטו מבחינת תמחור התיקונים והחלפים.

פורסם
תנסה לשפץ גיר אוטומטי פלנטרי{רגיל לא dsg} של פולקסווגן,בקלות תגיע ל15000ש"ח.

גיר אוטומטי של סקודה אוקטבייה משפצים כיום ב 3000 ש"ח, פלוס מינוס.

תשאל נהגי מוניות ותווכח, וגם בסכום הנ"ל מרוויחים לא רע בכלל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן, ב 3000 מרוויחים יפה מאוד גם אם אתה משקלל את עלות שעות העבודה או שאתה מחשב רק עלות חלקים מול 3000 ש"ח?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
גיר אוטומטי של סקודה אוקטבייה משפצים כיום ב 3000 ש"ח, פלוס מינוס.

תשאל נהגי מוניות ותווכח, וגם בסכום הנ"ל מרוויחים לא רע בכלל.

אולי בשטחים,

האיכות בהתאם.

פורסם
אוקי עדכון.

 

למזלנו לא הלך הגיר, ומדובר בכאבל גיר לקוי שהוחלף לחדש ללא תוספת תשלום.

ואם כל הכבוד, 9 אלף ש"ח זה רבע אוטו, זה ממש יקר לשיפוץ גיר.

 

תודה

ניב

 

ונעבור לשלב השאלה המתבקשת :)

איך אתה יודע שהגיר הקודם הלך והבעיה לא התה הכבל הסורר?

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם
אולי בשטחים,

האיכות בהתאם.

לא, במוסכים בארץ, והאיכות מצויינת אגב.

הכל עיניין של כמות הגירים "שמיסתובבים" בשוק, בדיוק כפי שבזמנו מוסכים פרטיים היו משפצים גירים של ZF ברבע מחיר מנציגו של היבואן, קיבוץ מחניים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...