Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי פיאט אונו שנת 94 IES הזרקה.

האוטו לא מניע לי בסוויץ ובדיחפה הוא מניע וגם עם כבלים הוא מניע,הנורות באוטו עובדות דיי חזק כיאלו התאורה שלהם טובה גם החלונות עובדים נורמלי(שאני מסובב סוויץ בלי הנעה) אך אין כל הגבה לסיבוב הסוויץ אך כאשר אני מניע בדחיפה/כבלים ומכבה את האוטו האוטו מניע לי בסוויץ .

לפי הערכות שנתנו לי זה האלטרנטור עכשיו רציתי לדעת כמה עולה הסיפור הזה והאם לפי התסימינים זה הבעיה?

פורסם

איזה אואנ, 45 או 60 או 70?.

בהפעלת מתג הצתה, לפני הנעה, האם נורת המצבר האדומה דולקת והאם לאחר הנעת המנוע נורה זאת כבית?.

יתכן גם שהמצבר פגום או שרק מגע של נעל כבל המצבר אל הקוטב מצבר אינו טוב (בעיקר ב +).

בברכת חג שמח - רפי לין :-)

פורסם
יש ברשותי פיאט אונו שנת 94 IES הזרקה.

האוטו לא מניע לי בסוויץ ובדיחפה הוא מניע וגם עם כבלים הוא מניע,הנורות באוטו עובדות דיי חזק כיאלו התאורה שלהם טובה גם החלונות עובדים נורמלי(שאני מסובב סוויץ בלי הנעה) אך אין כל הגבה לסיבוב הסוויץ אך כאשר אני מניע בדחיפה/כבלים ומכבה את האוטו האוטו מניע לי בסוויץ .

לפי הערכות שנתנו לי זה האלטרנטור עכשיו רציתי לדעת כמה עולה הסיפור הזה והאם לפי התסימינים זה הבעיה?

 

האם הנורות מאירות חזק מהרגיל ? במידה והתשובה היא כן כנראה מתח הטעינה גבוה מיידי.

 

האם המצבר פולט אלקטרוליט ?

 

חבר מד-מתח דיגטלי לקטבי המצבר בזמן שהרכב מונע בסל"ד סרק וגם בסל"ד של 1500-1800 סיבובים לדקה ומדוד את המתח.

איזה כייף לי :)

פורסם

לפי תאורך, נראה לי יותר שהבעיה הנה ממצבר פגום, או מגע חשמלי לא טוב של נעל הכבל מצבר, כפי שכתבתי מקודם.

נסה כמה פעמים להניע המנוע ואז גע בידיך בשני קוטבי המצבר ואם אחד מהם חם אז בו המגע אינו טוב ויש לפרק את נעל כבל המצבר, לנקותה מבפנים ואת קוטב המצבר (ע"י גרוד עם נייר זכוכית/לטש) ולהרכיב בחזרה ולנסות להניע המנוע.

כמובן שבדיקה אצל חשמלאי רכב של המצבר, מגעים וטעינת האלטרנטור תהייה מדויקת יותר.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...