Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה מערכת מיוחדת לפולקסווגן שנראית בדיוק כמו המערכות החדשות שלהם (הRCD 510 והRNS 510)

מתאים גם לגולף6 או לשירוקו למי שרוצה את אפשרות הניווט במערכת

כולל תוכנת IGO8.3 בעברית לניווט(בתלת מימד)

המאפיינים שלה הם:

מסך מגע 16:9 ברזולוציית high definition

קישור לפלאפון באמצעות בלוטוט כדי שהמערכת תשמש כדיבורית

מציג VMP4/MP3/DVD/VCD/CD/CD-R/Divx/CD-Rw ועוד..

RDS

אפשרות Dual-zone לבצע ניווט בזמן ששומעים מוזיקה או רדיו

אפשרות לחבר מצלמת רוורס למערכת, כמו כן עם העברה לרוורס המערכת אוטומטית עוברת למצלמה

התאמה מלאה למקשי התפעול שבהגה

טיונר טלויזיה מובנה(רק צריך לחבר אנטנה)

מגבר מובנה של 4X45WATT

כניסת חיבור למצלמה אחורית

כניסת AUX+קול לחיבור מכשיר חיצוני(פלייסטישן לדוגמא..)

2 יציאות RCA

יציאת סאבוופר

2 יציאות וידאו

כניסת כרטיס SD בחזית שממנו ניתן להפעיל קבצי מוזיקה

כניסה בחזית לחיבור IPOD (באמצעות כבל שמגיע עם המערכת)

כבל USB שניתן להוציא בתא כפפות אליו ניתן לחבר דיסק און קי להשמעה של קובצי מוזיקה

 

kwonmzok2dld.jpg

 

ywnwzyeqgzmz.jpg

 

mydxd0tlzmyo.jpg

 

zuxuwyzezyjm.jpg

 

byzdjiyymtyw.jpg

 

yqmntewq1z1j.jpg

 

המחיר הוא 3200 למי שרוצה אני יכול להרכיב לו את המערכת

בטלפון 054-6877647

ערן

×
×
  • תוכן חדש...