Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה,

 

במשך השבוע הקרוב אצטרך להגיע כל בוקר מפסגת זאב בירושלים ליקום שליד נתניה.

איך אני עושה זאת בדרך הכי מהירה? השאיפה היא לחמוק מהפקקים.

לא אכפת לי מהדרך עצמה, העיקר שתהיה מהירה ויותר ונטולת פקקים כמה שאפשר.

 

תודה!

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

צא ל 443 עד בן שמן ותעלה על 6 עד נתניה.

הכי מהר.

 

שים לב שב 443 יש הרבה פעמים שוטרים עם דבורה או לייזר ככה שאם אתה מהממהרים - צא דרך כביש 1 ומשם ל 6.

פורסם

לנסוע על כביש 6 עד מחלף ניצני עוז (הכי קרוב לנתניה) זאת טעות קשה ביותר, ראה הוזהרת!!

אתה תצטרך לצלוח את כביש 57 הארור לכל אורכו עד מחלף נתניה צפון. אז נכון שלא מדובר כאן במרחק מאוד גדול, אבל עם הפקקים של הבוקר... אתה לא רוצה את זה, האמן לי.

אל תחשוב שבזאת תמו תלאותיך, מכיון שבנתניה צפון אתה עולה על כביש החוף לכיוון ת"א. האם אני צריך להוסיף משהו, או שהבנת לבד על מה אני מדבר?

דווקא בשעות הבוקר, נסיעה על כביש החוף לכיוון צפון לרוב תהיה נטולת פקקים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תודה לאלעד על ההבהרה.

 

אז מה שנשאר לך זה 443 עד בן שמן ומשם 1 - 2 ואתה במקום.

 

רק קח בחשבון שבכביש 1 ממחלף בן גוריון ועד ההלכה יש פקק קבוע בשעות הבוקר - משהו כמו 20 דקות בערך - ואז זה משתחרר כבמטה קסם בהלכה.

×
×
  • תוכן חדש...