Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שירדתי מעניין הCJ רציתי לדעת

סמוראי,אוטו אמין?איך הוא מבחינת עבירות?כיף לנהוג בו? תודה לעוזרים..

פורסם

סמוראי זה כלי נהדר לכניסה לעולם השטח.

יתרונות:

אמינות-שימש בעבר אצלי ואצל עוד הרבה חברים שלי כרכב יומיומי עם כמעט אפס תקלות.

עלויות דלק נמוכות יחסית לרכבי שטח (בממוצע כ1ל 10 בכביש 1ל 6 בשטח)

חלפים זולים (בעיקר התחליפיים)

תיעוד מלא בספרות+רשת של כל עבודת תחזוקה ושיפור הנדרשות.

שיפורים זולים יחסית (למעשה השיפור היחיד שנחוץ הוא נעילה אחורית שעלותה בארה"ב כ250$)

יכולת עבירות טובה מאד.

גג ברזנט

 

חסרונות:

צפוף, איטי בכביש, ספרטני וקופצני.

 

חפש טוב כלי במצב תחזוקתי עד כמה שיותר טוב ובשנתון הכי גבוה שהתקציב שלך מאפשר.

פורסם

מחזק את ההודעה מעלי!

כלי מעולה לכניסה לעולם השטח, החיסכון שלו נובע מאמינות המכלולים, מחירי חלפים זולים

עבירות מעולה! חובה נעילה אחורית, ללא הנעילה פשוט נכנסים יותר מהר וכך שוברים!

נעילה+טרנספר 1000 והג'יפון הזה יכול ללמד המון המון כלים גדולים ממנו.

חיסרונות: קטן, קשיח, מחיר לא בהתאם בכלל, ומאוד מאוד מסוכן בזויות צד!

הסמו המוזרקים יעשו לך קצת מעל 10 לליטר, הקרבורטור לא יעשו לך יותר מ8.

זהו הרכב היחיד שיותר חסכוני בכביש ובשטח מאשר בכביש מהיר!

 

אחד הכלים שאני יכול להגיד שממש ממש נהנתי מהם, פשוט אהבה!

אם לא נלמד איך נדע

  • אחראי פורום
פורסם
סמוראי זה כלי נהדר לכניסה לעולם השטח.

יתרונות:

אמינות-שימש בעבר אצלי ואצל עוד הרבה חברים שלי כרכב יומיומי עם כמעט אפס תקלות.

עלויות דלק נמוכות יחסית לרכבי שטח (בממוצע כ1ל 10 בכביש 1ל 6 בשטח)

חלפים זולים (בעיקר התחליפיים)

תיעוד מלא בספרות+רשת של כל עבודת תחזוקה ושיפור הנדרשות.

שיפורים זולים יחסית (למעשה השיפור היחיד שנחוץ הוא נעילה אחורית שעלותה בארה"ב כ250$)

יכולת עבירות טובה מאד.

גג ברזנט

 

חסרונות:

צפוף, איטי בכביש, ספרטני וקופצני.

 

חפש טוב כלי במצב תחזוקתי עד כמה שיותר טוב ובשנתון הכי גבוה שהתקציב שלך מאפשר.

 

+1, מבעלות של שנתיים.

בשטח הוא לא פחות ממדהים, קטן מימדים וקל , קל וזול יחסית לשפר והיכולת הכללית הגבוהה מאוד שכבר צוינה.

קרבורטור מכוון טוב יעשה גם 1:10.

בכביש הוא בעייתי על גבול המסוכן, חייבים לקחת את זה בחשבון.

היגוי גרוע, מחליק בקלות, קשה בטירוף.

רוב החלפים זולים מאוד והטיפולים פשוטים, להוציא טרנספר ולצערי היה לי ניסיון לא קל במציאת סרן אחורי, שגם היה יקר.

בסה"כ כיף אמיתי וקלאסי ככלי שטח ראשון או כרכב שני במשפחה.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מה אני צריך לבדוק ביתר זהירות כאשר אני קונה אחד חדש?

מה הבדל בשנתונים מבחינת ביצועים דלק ואיכות

 

תודה רבה.

פורסם

תודה רבה על הכתבה,הבעיה שלעשות את הבדיקה הזאת צריך להיות חצי מומחה,ומה עושה מי שלא מבין בתחום?

פורסם
תודה רבה על הכתבה,הבעיה שלעשות את הבדיקה הזאת צריך להיות חצי מומחה,ומה עושה מי שלא מבין בתחום?

 

1. לומד...

2. מבקש מחבר שמבין להצטרף אליו.

3. משלם למוסך עבור בדיקה מקצועית.

 

אחרי הסמוראי השלישי שתראה גם אתה תתחיל להבין, זו אחת הדרכים ללמוד.

 

סער.

פורסם

סער ידידי,אתה לא חושב שכדאי שאלמד ברגע שיהיה לי הג'יפ?הלמידה שלי כרגע היא על ריק,לא מאמין שמליקרוא אוכל ללמוד משהו שיוכללעזור לי בצורה משמעותית בבדיקה.

פורסם

הי,

 

אפשר ללמוד את התאוריה "על יבש".

אח"כ הולכים לראות ג'יפ או שניים כאשר הידע התאורטי כבר קיים.

בג'יפ השלישי, אתה כבר תרגיש ותראה את ההבדלים.

 

חבר שעוזר בבדיקה (ובעל ניסיון) יכול לעזור מאוד.

 

אני שייך לאלו שאינם מאמינים במכוני בדיקה,

ראיתי יותר מדי מקרי כסת"ח של המכונים, לשלם להם כסף עבור זה נראה לי בזבוז.

(כולל מקרה של בחורה שקנתה ויטרה (סיידקיק), שילמה מחיר מלא לבדיקת 4X4 ואף אחד במכון לא טרח לציין שהרכב הינו 2X4 (יש דגמים כאלו לסיידקיק), הבחורה קנתה את הרכב והשאר מסופר בהיסטוריית ג'יפולוג....)

 

סער.

×
×
  • תוכן חדש...