Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קבל בתל אביב:

משה נאה,

רחוב סלמה 147 תל אביב

03-6880020

052-2924774

 

הוא עושה לי עבודות מורכבות בסדרות קטנות כבר שנים רבות.

איכות מעולה ומחיר הוגן.

 

בברכה,

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

הבנתי למה החור - בסדר - רק תיקח בחשבון שיכול להיות שהחרט יגיד לך להשאיר יותר עובי דופן - בגלל שבזמן החריטה זה קשה לו לשמור מפני קריסה בחלק כזה גדול - ועובי דופן כזה דק. אל תשכח - זה חם העסק הזה על המחרטה.

5 מאיות זה יותר קטן מהרווח שהשארת - אתה מתכנן עשירית - יעני עשר מאיות. נכון באמת להתייעץ עם החרט - הם יודעים הכי טוב. אני יודע שעשירית זה קצת הרבה למכלול שאמור לתפקד כמיסב החלקה בעצם.

כשאני אומר "אנחנו" - זה אומר "בית המלאכה לעיבוד שבבי של תחנת הכוח חיפה - חברת חשמל."

אני לקוח שלהם לעבודות עיבוד שבבי כמנהל עבודה של מכונאות כבדה בתחנת הכוח.

מאחר והמראה שלך לא שייכת לתחנת הכוח שלי, ולא לחברת חשמל:-P - מצטער - לא אוכל לעזור.

I'd rather walk than drive a Japanese car

פורסם

המלצה - את התותב תייצר מדלרין שחור/לבן (דומה לאוקולון אבל לא) ועובי דופן לפחות 2 מ"מ (רצוי 3 מ"מ), את הקדח אם הוא בקוטר 10 נניח תבקש לקבל בטולרנס של H7 ( בפלוס עד 0.02 מ"מ). את הציר הפנימי תייצר מאלומיניום 6061 (מספיק טוב), הטבעת העליונה צריכה להיות יותר מ 1 מ"מ, לפחות 3 מ"מ אם אפשר, את הקוטר החיצוני של הציר הפנימי תבקש לייצר בהתאמה של S.F, מה שנקרא תושבת החלקה בעברית, כך שהחופש בין שני החלקים יהיה עד 0.01 מ"מ שזה עד 0.005 לצד.

העבודה מאוד פשוטה, החומרים זולים אבל בכל זאת יקח כ 5 שעות כולל חריטה וכרסום לשני המכלולים.

המחיר שתידרש לשלם יהיה בסביבות ה 600 ש"ח, תלוי בכמה בעל העסק מעריך את עצמו.

 

ישראל

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

פורסם

תודה לכל העונים, אכן החכמתי מעט מהתשובות כאן.

 

בעיקרון החלק הוזמן אצל חרט ותיק בתחום, גם הוא המליץ לי על תותב דלרין וציר אלומיניום כמו שישראל אמר.

 

רק שאת כל העבודה הוא עושה ב 200 ש"ח ולא ב 600 :wink:, מה שכן, אי אפשר להאיץ בו והחלקים יהיו מוכנים רק בשבוע הבא...

לא נורא, נחכה.

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

אני ...מנהל עבודה של מכונאות כבדה בתחנת הכוח.

מאחר והמראה שלך לא שייכת לתחנת הכוח שלי, ולא לחברת חשמל:-P - מצטער - לא אוכל לעזור.

 

נדמה לי, שהוא דווקא אמר, שיש מעבר של חוטי חשמל בחלק.

זה לא נחשב ? ? ? :)

 

אבי

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
תודה לכל העונים, אכן החכמתי מעט מהתשובות כאן.

 

בעיקרון החלק הוזמן אצל חרט ותיק בתחום, גם הוא המליץ לי על תותב דלרין וציר אלומיניום כמו שישראל אמר.

 

רק שאת כל העבודה הוא עושה ב 200 ש"ח ולא ב 600 :wink:, מה שכן, אי אפשר להאיץ בו והחלקים יהיו מוכנים רק בשבוע הבא...

לא נורא, נחכה.

המחיר שקיבלת מצויין! אני גם מקווה שהעבודה תהיה טובה.

רק חשוב מאוד שיקפיד על ההתאמה בין הציר לתותב למינימום חופש, על מנת לצמצם את רעידת המראה בזמן נסיעה.

 

ישראל

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

פורסם
המחיר שקיבלת מצויין! אני גם מקווה שהעבודה תהיה טובה.

רק חשוב מאוד שיקפיד על ההתאמה בין הציר לתותב למינימום חופש, על מנת לצמצם את רעידת המראה בזמן נסיעה.

 

ישראל

אכן, אני מבטיח שהכסף יישאר בכיסי עד שאראה שההתאמה בין החלקים לשביעות רצוני.

בשאר המידות אפשר להתגבר על זעופים במידות בקלות

מבטיח לעדכן:lol:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

×
×
  • תוכן חדש...