Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שה I30 מאובזרת יותר, נאה יותר ולכאורה בעלת מנוע חזק יותר אבל הסחיבה וחילופי הגיר האוטומטי המשונים...

אני לא ילד שטס על הכביש אבל בנסיעת מבחן בעליה בכביש דורי בחיפה (מי שמכיר) היא סחבה פחות טוב מאשר הכריזמה 98 שנמצאת אצלי כרגע וזה היה ממש מוגזם.

זה לא ש לSX4 אין חסרונות- היא מכוערת והקורה המפוצלת ומיקום המראות מעצבנים אבל לזה אני יכול עוד להתרגל.

:mm_yeah:

פורסם

קורת A ומיקום המראות בSX4 אצלי פוסלות אותה על הסף בגלל שלדעתי הרכב איתן לא בטיחותי (יותר מדי שטחים מתים).

אם בטיחות לא מעניינת אותך, אשריך.

ועוד משהו, כשאני קונה משהו ב110-130000 ש"ח אני לא רוצה להתרגל לכלום, אלא ממשיך לחפש משהו שעונה על כל הדרישות שלי.

יש מספיק מכוניות בגודל הזה ובמחירים של שתי אילו שאתה יכול למצוא אחת שלא צריך להתרגל בה לכלום ותסחוב את כביש דורי בלי בעיה.

לדעתי פשוט הרכב עליו עשית את נסיעת המבחן היה עם מנוע סגור ולכן לא סחב או שלא נעלת אותו על הילוך מספיק נמוך ולא נתת קיק דאון אז הוא היה על הילוך גבוה מדי.

פורסם

הצחקת אותי נתתי קיקדאון ועוד איך ניסיתי לשחק עם הגיר וכלום לא עבד דבר שני דיברתי עם בעלי SX4 ולקורות מתרגלים מהר

ודבר אחרון את האמת כמה יונדאי I30 ראית בזמן האחרון ??

פורסם
קורת A ומיקום המראות בSX4 אצלי פוסלות אותה על הסף בגלל שלדעתי הרכב איתן לא בטיחותי (יותר מדי שטחים מתים).

אם בטיחות לא מעניינת אותך, אשריך.

דווקא המראות בSX4 ענקיות ולא משאירות סיכוי לשום שטח מת.

הגיר של I30\סיד סובל מחור בלתי מוסבר בהאצות ביניים באיזור 60-80 קמ"ש. בגלל זה גם אני פסלתי אותה.

פורסם
הצחקת אותי נתתי קיקדאון ועוד איך ניסיתי לשחק עם הגיר וכלום לא עבד דבר שני דיברתי עם בעלי SX4 ולקורות מתרגלים מהר

ודבר אחרון את האמת כמה יונדאי I30 ראית בזמן האחרון ??

 

המון האמת :x

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם
הצחקת אותי נתתי קיקדאון ועוד איך ניסיתי לשחק עם הגיר וכלום לא עבד דבר שני דיברתי עם בעלי SX4 ולקורות מתרגלים מהר

ודבר אחרון את האמת כמה יונדאי I30 ראית בזמן האחרון ??

 

עכשיו כשאתה אומר יוצא לי לראות אולי שתיים-שלוש I30 בשבוע. אני בקושי רואה את הרכב הזה על הכביש. וגם מה שהכי מוזר ואולי מצחיק, זה שאין אותם בליסינג. אבל גם הSX4 לא מככבת על הכביש.

פורסם

באיזור השרון רואים I30 כמו שרואים טויוטה קורולה ואני אולי מגזים טיפה, אבל באזור שלנו היא מכונית מאוד נפוצה ויוצא לראות כאלה המון. תתחדש ותהנה:-) אגב גם SX4 סדאן די נפוצה פה

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

נקווה רק שבכירים במטה יונדאי בדרום קוריאה לא יקראו את השרשור הזה.

הם עלולים לבצע התאבדות קולקטיבית..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ביפן ילד התאבד כי הוא הפסיד במשחק מחשב כלשהו...אל תצחק על זה.

בכל מקרה העיקר שבחרת מהש טוב לך אם הרגשת שהיונדאי לא מתאימה ובחרת בסוזוקי שהתאימה לך כל הכבוד תתחדש וסע בזהירות.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

×
×
  • תוכן חדש...