Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלתי היא האם יש הבדל איכות בין הדגמים השונים של כונני ה USB באיחסון ונגינת MP3 וכדומה.

 

חשוב לציין שהכונן הUSB מתוכנן רק למוסיקה ויתחבר לאקליפס 7200 שנחשב די איכותי.

 

שאלתי בפורום מחשבים את אותה השאלה והנה הת'רד האם אתם מסכימים עם המשובים שם או שלמישהו שהתנסה בכמה כוננים יש השגות או המלצות?

 

תודה למשיבים.:|

 

הנה הלינק http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=413563.0

פורסם

מה שענו לך

מהנסיון שלי, ה"איכותיים" יותר הם יותר מהירים

לשימוש שלנו, הכי פשוט יעשה תעבודה

 

 

דרך אגב, רשמת

 

כמה שאני יודע לכל דבר יש את האיכות שלו לדוגמא דיסקים לצריבה.צורב.עינית וכול..אז למה שבכונני הUSB אין משהו שיותר איכותי?

דרך אגב אני אשתמש לרוב בקיבצי MFSL שאלו קבצי אודיו די איכותיים.

 

קבצי MFSL? אתה יכול להסביר?

 

פורסם

למיטב ידיעתי קבצי MFSL אלו קבצי אודיו שמורידים מתוכנות שיתוף כגון אימיול וכדומיהם ואז צריכים להפוך אותם ל WAV והתוצאה אמורה להיות יותר טובה מצריבה רגילה והרבה יותר טובה מ MP3 .

 

תקנו אותי אם אני טועה.

פורסם
שאלתי היא האם יש הבדל איכות בין הדגמים השונים של כונני ה USB באיחסון ונגינת MP3 וכדומה.

 

חשוב לציין שהכונן הUSB מתוכנן רק למוסיקה ויתחבר לאקליפס 7200 שנחשב די איכותי.

 

שאלתי בפורום מחשבים את אותה השאלה והנה הת'רד האם אתם מסכימים עם המשובים שם או שלמישהו שהתנסה בכמה כוננים יש השגות או המלצות?

 

תודה למשיבים.:|

 

הנה הלינק http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=413563.0

 

 

גם אני חושב שבמידה וזה לא "זבל סיני" כל כונן USB יתן אותה תוצאה הרוב תלוי בהורדה למחשב של הקובץ.

פורסם

מדובר בסה"כ בקובץ ספרתי עם הרבה 0 ו 1.

אין "איכויות" בקריאה הזאת.

האיכויות קשורות לסוג הקידוד, ה BITRATE , ההגברה וכו'.

 

זה כמו שתשאל אם מסמך WORD יראה יותר יפה עם דיסק WD מאשר דיסק של MAXTOR.

עריכה: אני רואה שהבחור השווה לכיס של מכנסים. מוצלח.

פורסם

תודה לעונים.

 

לתומר התכוונתי להפוך אותם לWAV כי נראה לי שהרדיודיסק לא יתמוך בפורמט הזה.בסהכ אין הרבה בנמצא מהפורמט הזה אבל מה שיש זה בדיוק המוסיקה שאני אוהב.:-)

×
×
  • תוכן חדש...