Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיא, מה שאתה אומר זו היתממות, מכיוון שהרבה מהלקוחות, זו הפעם הראשונה שהם מתקינים והם לא יכולים או מודעים לצורך לפקח על ההתקנה. בוא נגיד שדברים שראיתי בהתקנות של תומר, וסיפורים ששמעתי ממקור ראשון (לקוחות ומתקני התקנות כושלות), הוא לא היה מכניס לתיק עבודות שלו, ומן הסתם הוא לא מציין בפני מי שמגיע להתקין אצלו, בוודאי אם הוא "ירוק" בתחום, את כל הליקויים שצויינו בתרד הזה.

 

כמו שנאמר פה כבר, מטרת הפורום היא לחלוק מידע ונסיון, מי שעושה נזק זה רק תומר לעצמו, להגיד שהורסים פרנסה של בנאדם זה באמת נשמע קשה, אבל מבחינתי שורה ארוכה של לקוחות פגועים היא לא פחות קשה.

בשיפוצים

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מיתמם .. ולכן אמרתי שתומר יעזור ויתקן נזקים שהוא יצר על מנת ל"טהר" את שמו בקרב הפורום לפי מה שאמרתי לו הוא לא מכיר נזקים כאלו ואחרים אז חברה תעלו בפניו אם יש תקלות ידועות או האנשים שרכבם ניזוק תפנו לתומר !

 

אני לא בא לנסגר עליו להפך אני מנסה לעזור לאותם אנשים שכביכול "נפגעו" וגם לתומר שיתחיל אולי להתעסק ברצינות עם ההתקנות .

פורסם
אני חושב שלפגוע בפרנסה של בן אדם זה ממש לא יפה וזה לא מוסרי.

 

תומר לדעתי לא כזה כמו שאתם מתארים .

יש לו התקנות יפות גם . לא רק התקנות רגילות .

נכון שהוא אוהב לדחוף מוצרים (מה שבעדיפות גבוהה בעבר אהב לדחוף JBL היום הוא עובד חזק מאוד עם הרץ )

אבל זה לא הופך אותו לנוכל או רמאי. או לא כדאי .בסופו של דבר הוא רוצה שתהיה מרוצה .

דבר שני .לגבי איכות ההתקנה .

כל מתקין אבל כל מתקין במחיר נמוך יתן איכות התקנה נמוכה .

אני יסביר .

אם אתה בא אליו עם דרישות (תומר אני רוצה גם מגבר גם סאב גם קומפוננט גם 6X9 וגם התקנה אבל התקציב שלי הוא 1500-2000 ש"ח ) אני מאמין שהוא יתן לך חיוט התקנה באיכות ירודה פיוז פשוט RCA פשוט .

וכמובן התקנה בסיסית כי הוא כמעת לא מרוויח על זה כסף .

דרך הגב יש הרבה מתקינים שהיו מחפפים את אותו בחור . תומר עוד מנסה לתת לך הרגשה שעשית את עסקת חייך בגרושים .

נכון שההתקנה מאוד בסיסית ונכון שהאיכות ירודה של ההתקנה . אבל זה מה שיש בסכומים כאלו .

 

לגבי המוצרים שלו אני חושב שהבחור מבחינת מחירים ומפרט נותן מחירים טובים ומפרט מעולה .

הוא מחזיק דברים טובים .

 

עכשיו soogood vbmenu_register("postmenu_2129163", true); לדעתי אתה טועה בייחס שלו ואתה יודע לכל אחד בחיים יש רגעים לא טובים אסור לשפוט בן אדם .

גם אם הוא בעל עסק אז יש לו רגעים קשים בחיים .

 

אני לא תומר .

עשיתי אצלו כמה התקנות והוא היה לקוח שלי .

לא יותר מזה .

 

תודה רבה

נתי.

 

 

רגעים לא יפים? אני יכול להבין טעות אחת או שתיים.. אבל מדובר על "מוכר בעייתי - סידרתית"

זה לא שאני בא וזורק המצאות זה דברים שהרוב מכיר ואני לא נכנסתי לנושא ההתקנות! שזה הדבר הכי גרוע בכול הסיפור.

והכי הכי הכי חשוב שאולי לא ציינתי: זרוקים בכניסה "לחנות" מספר לא מבוטל של סאבים+תיבות שחלקם ישן/משומש/נבדק, ופשוט ימכר (כנראה) ללקוח בתור חדש.

 

תומר באמת בחור טוב

הבעיה הרצינית שלו שהוא עובד לבד,ככה שאם אתה לא תופס אותו איתך אתה יכול לחכות לא מעט זמן...

בקשר למה שסיפרו על הלקוחה שהוא לא היה מוכן להחליף לה את המכשיר,הייתי כמה פעמים ולא נתקלתי בדבר דומה,היו חברה שרצו להחליף ובמקום הוחלף ללא בעיות עם הפרש מחיר של חדש מול חדש

מחירים טובים (לרכיבים) אגב כמו שג'וניור אמר

 

לדעתי הוא צריך להחזיק עוד מתקין או שניים כדי להוריד את הלחץ,אבל אני לא נכנס לעסק ולכיס של אף אחד :wink:

 

אני זוכר שהיה לו פועל...

אבל זה לא העיניין.. הוא מוכר, הוא סוגר מחירים ברגע שאין עם מי לדבר אז עם מי לסגור מכירה.

ושאנחנו הגענו לשם זה היה עם סכום לא מבוטל שלא היה מבייש אף מערכת ראשונה.

 

 

אה, זה נקרא אצלך חדש?! מצטער, אבל, אממ, לא! זה כבר יד שניה. אם הוא מוכר אותם כחדשים, חבל מאוד. הוא "עובד" על אנשים בעיניים.

 

עד כמה שאני מסכים איתך...

פורסם

שאלה לי אליך, למה לך זה משנה אם הסאב נבדק ברכב אחר, אם אתה מקבל אותו אחרי (10-20 דקות) מקסימום שהוא עבד...

 

אתה מקבל עליו שנה אחריות וגם קבלת מוצר שאתה אוהב.

 

אתה מעדיף לקנות סאב שלא היה בשימוש, אבל אתה לא יודע איך הוא נשמע אצלך באוטו?

 

אתה קונה פה סאב במחיר של 600-3000 ש"ח ואתה אפילו לא יודע איך הוא ישמע לך ברכב?!

 

 

בעיניין המוצרים ליד הדלת , מסכים איתך שזה לא אסטתי אך אני לא חושב שאתה חייב לקחת.

אני רציתי מוצר ולא רציתי מבחוץ אז לקחתי אותו חדש לגמריי מבפנים, זכותך. (אני חושב שזה בגלל שהוא מחזיק מלאי גדול ואין לו מקום לאפסן הכל...)

 

ובכל רשת גדולה ומסורבלת / חנות קטנה ולחוצה שבהם המחירים נמוכים, מן הסתם יש שם הרבה לקוחות.

ובטוח שמחכים שם יותר זמן, ככה ניראה לי...

 

ושוב אני אומר, אני קניתי אצלו את רוב הרכיבים שלי, השירות מעולה.

אבל התקנתי לבד כי אני יודע שאין לו ת'זמן להשקיע לי ברכב כמו שאני רוצה.

הוא כועס עלי שאני לא התקנתי אצלו (בטוח שלא, חסכתי לו המון זמן)

ואני לא כועס עליו על זה שהוא לא התקין לי.

 

ואני חושב שנושא הזה נטחן דק דק...

 

לסיכום,

מי שרוצה מחירים טובים, שילך לשם

מי שרוצה התקנה בסיסית, שילך ויתקין אצלו ושיגיד מה שהוא חושב לגבי איך להתקין את האלמנט.

מנסיון שלי איתו, הוא תמיד שואל אם אתה רוצה שהוא יחתוך או ידביק או כל דבר אחר שהוא לא סטנדרטי.

ומי שרוצה התקנה יפה ומפוארת שילך להתקין אצל המתקינים המומלצים שלנו...

יוסי אלפיין / יחיאל / שימעון וכו'....

 

אילו מתקינים בעלי ידי זהב, שמתקינים בהקפדה על הפרטים הקטנים..

משקיעים הרבה זמן והתוצאה בהתאם, (גם המחיר הוא לא הכי זול אבל על איכות משלמים!)

 

יום טוב לכולם

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

אז אני אוהב לנסות מוצרים חדשים גם בלי לשמוע אותם קודם. הbtl עלה הרבה יותר מ3 אלף ואף אחד לא שמע אותו בארץ עד שקניתי אותו. לא יודע איך זה בארץ, אבל אם בfi רצו להשמיע אותו לכמה אנשים ברכבים שלהם אני מאמין שהיו עושים את זה עם סאב אחר,כי הם יודעים שקליינט שלהם סומך עליהם לקבל מוצר חדש לחלוטין.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
שאלה לי אליך, למה לך זה משנה אם הסאב נבדק ברכב אחר, אם אתה מקבל אותו אחרי (10-20 דקות) מקסימום שהוא עבד...

 

אתה מקבל עליו שנה אחריות וגם קבלת מוצר שאתה אוהב.

 

אתה מעדיף לקנות סאב שלא היה בשימוש, אבל אתה לא יודע איך הוא נשמע אצלך באוטו?

 

אתה קונה פה סאב במחיר של 600-3000 ש"ח ואתה אפילו לא יודע איך הוא ישמע לך ברכב?!

 

 

בעיניין המוצרים ליד הדלת , מסכים איתך שזה לא אסטתי אך אני לא חושב שאתה חייב לקחת.

אני רציתי מוצר ולא רציתי מבחוץ אז לקחתי אותו חדש לגמריי מבפנים, זכותך. (אני חושב שזה בגלל שהוא מחזיק מלאי גדול ואין לו מקום לאפסן הכל...)

 

ובכל רשת גדולה ומסורבלת / חנות קטנה ולחוצה שבהם המחירים נמוכים, מן הסתם יש שם הרבה לקוחות.

ובטוח שמחכים שם יותר זמן, ככה ניראה לי...

 

ושוב אני אומר, אני קניתי אצלו את רוב הרכיבים שלי, השירות מעולה.

אבל התקנתי לבד כי אני יודע שאין לו ת'זמן להשקיע לי ברכב כמו שאני רוצה.

הוא כועס עלי שאני לא התקנתי אצלו (בטוח שלא, חסכתי לו המון זמן)

ואני לא כועס עליו על זה שהוא לא התקין לי.

 

ואני חושב שנושא הזה נטחן דק דק...

 

לסיכום,

מי שרוצה מחירים טובים, שילך לשם

מי שרוצה התקנה בסיסית, שילך ויתקין אצלו ושיגיד מה שהוא חושב לגבי איך להתקין את האלמנט.

מנסיון שלי איתו, הוא תמיד שואל אם אתה רוצה שהוא יחתוך או ידביק או כל דבר אחר שהוא לא סטנדרטי.

ומי שרוצה התקנה יפה ומפוארת שילך להתקין אצל המתקינים המומלצים שלנו...

יוסי אלפיין / יחיאל / שימעון וכו'....

 

אילו מתקינים בעלי ידי זהב, שמתקינים בהקפדה על הפרטים הקטנים..

משקיעים הרבה זמן והתוצאה בהתאם, (גם המחיר הוא לא הכי זול אבל על איכות משלמים!)

 

יום טוב לכולם

רוני נ.

 

 

שאני קונה סט קומפוננט, סאב, אני קודם כול שומע עליו ביקורות (שלב ראשון אצלי)

במידה והחלטתי לנסות אותו אני נגש למתקין שלי (לא מפרסם) ומבקש ממנו לשמוע אותו.

המתקין שלי בדרך כלל נותן לשמוע את המוצר על רכב שהוא התקין באותו יום או על סט שעובד בתור דוגמא ללקוחות.

זה אומר שהוא ישמש בתור דוגמא ומתי שהוא יחליט למכור אותו הוא יתן אחריות עליו אבל יציין שהוא לא חדש שזה חשוב.

 

ומה זאת תומרת אין לו זמן? אני ואתה בעלי החנות או שהוא?

הוא ילד בן 1? שימצא לו פועלים שיעזרו לו, זו לא בעיה של הלקוח שאין לו זמן ואולי גם עקב זה העבודה ממש גרועה.

למרות שמתי שאנחנו הגענו אליו היה שם עובד.. לכן אין לי מושג על מה אתה מדבר אבל בכול זאת.

 

אני לא "שורף" חנות בגלל טעות אחת/שתיים, אבל ברגע שזה הופך להיות משהו מגעיל וסדרתי מבחינתי? אין חנות כזאת.

ישאלו אותי אני יגיד את האמת, יגיד לו לאן ללכת? אני יגיד לא לשם.

 

אני חושב שכול אחד יעשה מה שהוא רוצה.

ואולי התקנה בסיסית ולא מקצועית טובה לחלק מקהל הלקוחות שיש בשוק.

לי התקנה כזאת לא הייתה מספיקה והייתה גורמת לי לחזור לשם כול יום או לעשות כיונים לבד.

פורסם
גיא/דוד פה אני חושב שאתה טועה ובגדול אם מדובר על זה שהחליפו תיבה וסאב במקום

 

אני הולך לסוכנות רכב מסויימת. מבקש נסיעת מבחן ומקבל. הרכב של הנסיעת מבחן נמכר כחדש? לא נראה לי. אותו הדבר.

 

ורוני, אם אתה רוצה לשמוע סאב מסוים, תשמע במפגש. או שעוד הצעה -(הכוונה למוכר) שייקח מספר דגמים של סאבים, יפתח אותם, ויחזיק אותם בתור סאבים להשמעה (ושלא יפתח כל שניה סאב חדש מהקרטון בשביל להשמיע). אחלה רעיון, לא? אבל לפי הסיפורים פה, זה לא מה שהולך אצלו. וחבל.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אין פה מה לשבור את הראש , וזה נכון לכל מקום בלי קשר לאודיו , אם המוצר חדש אז סבבה.

אם המוצר לא חדש אז על המוכר חלה המחויבות לעדכן במצבו ומשם לעשות מסע ומתן על המחיר.

הרי בסופו של דבר זה מוצר מתצוגה וככזה הערך שלו בהחלט נמוך יותר מהמחירון.

פורסם
שאלה לי אליך, למה לך זה משנה אם הסאב נבדק ברכב אחר, אם אתה מקבל אותו אחרי (10-20 דקות) מקסימום שהוא עבד...

 

אתה מקבל עליו שנה אחריות וגם קבלת מוצר שאתה אוהב.

 

אתה מעדיף לקנות סאב שלא היה בשימוש, אבל אתה לא יודע איך הוא נשמע אצלך באוטו?

 

אתה קונה פה סאב במחיר של 600-3000 ש"ח ואתה אפילו לא יודע איך הוא ישמע לך ברכב?!

 

 

בעיניין המוצרים ליד הדלת , מסכים איתך שזה לא אסטתי אך אני לא חושב שאתה חייב לקחת.

אני רציתי מוצר ולא רציתי מבחוץ אז לקחתי אותו חדש לגמריי מבפנים, זכותך. (אני חושב שזה בגלל שהוא מחזיק מלאי גדול ואין לו מקום לאפסן הכל...)

 

ובכל רשת גדולה ומסורבלת / חנות קטנה ולחוצה שבהם המחירים נמוכים, מן הסתם יש שם הרבה לקוחות.

ובטוח שמחכים שם יותר זמן, ככה ניראה לי...

 

ושוב אני אומר, אני קניתי אצלו את רוב הרכיבים שלי, השירות מעולה.

אבל התקנתי לבד כי אני יודע שאין לו ת'זמן להשקיע לי ברכב כמו שאני רוצה.

הוא כועס עלי שאני לא התקנתי אצלו (בטוח שלא, חסכתי לו המון זמן)

ואני לא כועס עליו על זה שהוא לא התקין לי.

 

ואני חושב שנושא הזה נטחן דק דק...

 

לסיכום,

מי שרוצה מחירים טובים, שילך לשם

מי שרוצה התקנה בסיסית, שילך ויתקין אצלו ושיגיד מה שהוא חושב לגבי איך להתקין את האלמנט.

מנסיון שלי איתו, הוא תמיד שואל אם אתה רוצה שהוא יחתוך או ידביק או כל דבר אחר שהוא לא סטנדרטי.

ומי שרוצה התקנה יפה ומפוארת שילך להתקין אצל המתקינים המומלצים שלנו...

יוסי אלפיין / יחיאל / שימעון וכו'....

 

אילו מתקינים בעלי ידי זהב, שמתקינים בהקפדה על הפרטים הקטנים..

משקיעים הרבה זמן והתוצאה בהתאם, (גם המחיר הוא לא הכי זול אבל על איכות משלמים!)

 

יום טוב לכולם

רוני נ.

 

 

מצטער רוני, אני ממש לא מסכים איתך.

 

מי שרוצה מחירים טובים באמת שילך לשם אבל, גם מי שרוצה התקנה זולה בסיסית

לא צריך להתפשר על פלסטיקה שבורה ושאר מרעין בישין, באמת רוני, אני בטוח שאתה

גם בהתקנה של 100 ש"ח לא היית רוצה שיגרמו לך נזק לרכב אז למה אתה מיתמם פה

ומתעלם ממה שרבים וטובים כתבו פה.

 

לא רק בשביל התקנה מפוארת לדעתי צריך ללכת ליוסי ושות, בזמנו התקנתי אצל יוסי רק את

הD310 ולמרות שההתקנה ממש לא סטנדרטית (וגם הDVD הנ"ל ממש לא) המחיר לא היה

בשמים ולא רחוק ממה שנרשם כאן, גם בהתקנה הזאת יוסי פרק לי חצי רכב וכבר באותה הזדמנות

היה ניתן להעביר את שאר החיווט אם ההתקנה היתה שונה, לכן אני לא בטוח שבהתקנה רגילה

יוסי ומתקינים ברמתו לא יהיו בהרבה יותר יקרים, בקשר לאיכות, הבדל של שמים וארץ וזה אני בטוח.

 

נכון שיש להם גם התקנות ובניות באלפים טובים של שקלים אך אני ראיתי התקנות בסיסיות, ממש לא

יקרות והרבה יותר איכותיות אז אם כבר ניתן להשקיע עוד מאות בודדות כדי להגיע לתוצאה הרבה יותר טובה.

 

שוב, איני מכיר את תומר אישית, אני מתבסס על התגובות הרבות (מאוד) השליליות לגביו ועל עוד 2 התקנות שאני ראיתי שלו.

 

נ.ב. אני בטוח שהתקנת לבד מסיבות אחרות:wink:, מה גם שהתוצאה שהשגת מדהימה.

 

 

אלי

 


×
×
  • תוכן חדש...