Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה רואה.. זה מה שאני לא אוהב פה לפעמים.. אוהבים לחפש את הרע שבעניין..

 

את האמת שזאתי כבר בעיה שלו.. ועוד לא שמעתי שהוא מכר ישן בהגדרת חדש =]

כרגע כלום =[

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תקשיבו טוב , בנוגע לתומר מתומקאר .

 

אני כבר שבוע בערך עוקב אחרי האשכול הזה ורואה הרבה השמצות לכן אני אשפוך לכם קצת אור על תומר .

 

קודם כל רק שתדעו שאני אח של POZAILOV מהפורום ( ניר ) ואת ההתקנה שלי דווקא עשיתי אצל יוסי ( אני מעלה את האשכול בקרוב =) .

את תומר אני מכיר כבר קרוב ל5 שנים , ראיתי הרבה התקנות ושלחתי אליו הרבה קליינטים , קודם כל תומר הוא אחד המוכרים האדיבים ביותר שלא נדבר על בן אדם טוב ככה סתם בלי שום קשר , המחירים שלו ברצפה ובתור מוכר באמת הוא נותן את המיטב בהכי פחות כסף . לגבי אחריות - רק היום הייתי אצל תומר והוא החליף לי ופתח לי שלושה רדיו דיסקים ( 600UB ) עד שהצלחנו לתקן את הבעיה . פשוט מעולם לא הייתה לי בעיה איתו של החלפת מוצר בחדש בלי דיבורים ובלי שליחות לתיקונים - ישר מחליפים לחדש .

 

שמעתי פה הרבה דיבורים בקשר לזה שתומר "דוחף" הרץ לכולם . ככה , כשמגיעים לתומר ואומרים לו להמליץ על קומפוננט טוב ברור שהוא ימליץ על הרץ - זה המוצר הכי טוב שקיים אצלו ! . אי אפשר לומר שהוא מנסה לדחוף מוצרים זה פשוט מה שהוא ממליץ כהכי טוב מהמוצרים שלו . חוץ מזה תומר עובד עם דרור ( היבאן של הרץ ) אז מדרך הטבע שהוא ימליץ על מוצרים שהוא עובד איתם חזק ... מה אתם מצפים שהוא ימליץ לכם על סינפוני ?! חבר'ה זה פרנסה של בן אדם פה אתם מלכלכים סתם ! .

 

בנוגע ללחץ במקום , דיברתי עם תומר אתמול והיום והוא מחפש כרגע מישהו שיעבוד איתו בשביל להוריד את הלחץ ולתת מענה טוב לקונים .

ובקשר להתקנות , תומר עושה הרבה בשביל לקוח שבא להתקין מוצרים שהוא קנה אצלו ואפילו מוצרים שהוא מביא עימו להתקנה , הכל במסגרת התקציב ! איי אפשר לתת לבן אדם לעמול שבוע על רכב עם חיווט 4 גייג' מפצלי מתח ואזיקונים לאורך כל העבודה בסכום של 300 - 400 שקל !!!

 

להתקנות כאלו הולכים רק! ליוסי אלפיין ומתקינים ברמתו .

 

כל מי שאמר שתומר התקין לו משו לא טוב או " זרק " קרוס בתא כפפות אז דיברתי עם תומר והוא יסדר כל בעיה שנוצרה מההתקנה שלו ! חבל ככה סתם לפגוע לבן אדם בפרנסה תומר באמת בן אדם טוב והוא עוזר תמיד .

פורסם

טוב תשמעו!

 

אני התקנתי אצל תומר את המערכת שלי באוטו, ואני לא יודע על מה אתם מדברים פה, אבל כבר שנתיים המערכת עובדת במיטבה.

הוא עשה עבודה מקצועית לפי מה שאני מכיר.

 

להוריד מוניטין של בנאדם ושל עסק במיוחד זה קל, אבל להרים אותו אחר כך זה קשה פי עשר...

 

אל תהרסו פרנסה של בנאדם!

 

תודה,

דור לוי

HU - Sony CDX-MP40 AMP - Lightning Audio B2.400.4 COMPONENTS - Morel Dotech MKII

6X9 - Pioneer TS-a6955 40 Wrms

פורסם
כן עתיד אתה אומר את זה כי התקנת אצלו?

ועם כל הזבל שזרקתם עליו בואו תשמעו כמה דברים יותר טובים מההכרות הקצרה שלי איתו,

כשהוצאתי את הרשיון הלכתי להתקין אצלו את המערכת הראשונה שלי, התיעצתי פה בפורום וקניתי את ה9855 + הJBL דיוטי שהיה בזמנו. אל תומר הלכתי בשביל התקנה וקומפוננט. התקנתי את האינפיניטי קאפה כי אהבתי אותו באחד המפגשים ועל הסאב לא הייתי סגור.

תומר הציע לי את האינפיניטי 1250 משהו כזה שם אותו בתיבה ווואלה לא אהבתי את הסאונד. מיד הוא פתח סאב חדש של סרווין ווגה מהקרטון התקין לי אותו ביצע כיוונים וגם אותו לא אהבתי. וואלה הבחור לא התיאש ממני ושם לי את הCVR ושוב ביצע כיוונים וגם אותו לא אהבתי! לאחר מכן הוא החזיר לי את האינפיניטי שהיה הכי קרוב למה שאני אוהב והכניס אותו לתיבה אחרת וזה התחיל להשמע לי יותר טוב.

הבחור אמר מור אתה יוצא מבואס, וניסה לשים לי אותו בתיבה אחרת ואז זה היה נשמע לי מושלם!

שתבינו, 3 תיבות חדשות הוא חירר ופתח שלושה סאבים חדשים מהקרטון רק כדי למצוא את האחד שמתאים לי.

עוד דוגמא, באותו הזמן הגיע אליו בחור אחרי חודש שהפנל שלו נשרף כנראה, תומר לא השאיר אותו בלי פאנל ולא שלח אותו לאחריות. הוא הוציא לו אחד חדש מהקופסא והביא לו במקום מבלי לדבר בכלל!

+1 למור אז גם דברים טובים אצל תומר {ואני מכיר את מור אישית את תומר אני לא מכיר ולא ראיתיבכלל שאנשים לא יחשבו שיש איזה אינטרס אישי}

 

אז אני יכול לומר לכם בוודאות שעל כל לקוח סליחה על הביטוי - דפ*ק! שיצא לא מרוצה ולא חזר אליו לתיקון והתלונן פה או לא יודע מה עשה במקום לחזור אליו אני יכול להביא לכם עשרה לקוחות מרוצים.

 

שיהיה לכולנו שבוע טוב,

מור

 

מעניין אותי לדעת מה הוא עושה עם אותם הסאבים והתיבות שהוא כבר פתח והשמיע לאנשים. הוא מוכר אותם לאחר מכן כחדשים? :roll:

 

אה, זה נקרא אצלך חדש?! מצטער, אבל, אממ, לא! זה כבר יד שניה. אם הוא מוכר אותם כחדשים, חבל מאוד. הוא "עובד" על אנשים בעיניים.

גיא/דוד פה אני חושב שאתה טועה ובגדול אם מדובר על זה שהחליפו תיבה וסאב במקום בישביל בדיקה ליבדוק אם זה משהו שאתה אוהב אז אני לא רואה בזה שום דבר פסול זה לא ששהלקוח בילה עם הסאב איזה חודש או יותר והחזיר אותו ותומר מוכר אותו בתור חדש זה כולה השמעה של כמה דקות

אם אמי ילך לחנות ליקנות משהו והמוכר יפתח את האריזה להראות לי את המוצר ובסוף אני לא קונה אותו זה אומר שהמוצר הוא יד שנייה ומי שיבוא אחריי צריך לשלם פחות {נקודה למחשבה}

עצם זה שהוא נותן ללקוח לישמוע את המוצר ליפני הקנייה מקנה לו בתור חנות נקודה טובה לא הרבה חנויות יתנו לך לישמוע מוצרים ולהחליף כל שנייה ושתמשיך לשגע אותם

הרבה מוכרים יגידו לך זה מה יש רוצה תיקח לא לכולם יש סבלנות ועצבים להתחיל לשבת איתך וליתפור לך כל מיני וריאציות של סאבים בתיבות שונות

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
תקשיבו טוב , בנוגע לתומר מתומקאר .

 

אני כבר שבוע בערך עוקב אחרי האשכול הזה ורואה הרבה השמצות לכן אני אשפוך לכם קצת אור על תומר .

 

קודם כל רק שתדעו שאני אח של POZAILOV מהפורום ( ניר ) ואת ההתקנה שלי דווקא עשיתי אצל יוסי ( אני מעלה את האשכול בקרוב =) .

את תומר אני מכיר כבר קרוב ל5 שנים , ראיתי הרבה התקנות ושלחתי אליו הרבה קליינטים , קודם כל תומר הוא אחד המוכרים האדיבים ביותר שלא נדבר על בן אדם טוב ככה סתם בלי שום קשר , המחירים שלו ברצפה ובתור מוכר באמת הוא נותן את המיטב בהכי פחות כסף . לגבי אחריות - רק היום הייתי אצל תומר והוא החליף לי ופתח לי שלושה רדיו דיסקים ( 600UB ) עד שהצלחנו לתקן את הבעיה . פשוט מעולם לא הייתה לי בעיה איתו של החלפת מוצר בחדש בלי דיבורים ובלי שליחות לתיקונים - ישר מחליפים לחדש .

 

שמעתי פה הרבה דיבורים בקשר לזה שתומר "דוחף" הרץ לכולם . ככה , כשמגיעים לתומר ואומרים לו להמליץ על קומפוננט טוב ברור שהוא ימליץ על הרץ - זה המוצר הכי טוב שקיים אצלו ! . אי אפשר לומר שהוא מנסה לדחוף מוצרים זה פשוט מה שהוא ממליץ כהכי טוב מהמוצרים שלו . חוץ מזה תומר עובד עם דרור ( היבאן של הרץ ) אז מדרך הטבע שהוא ימליץ על מוצרים שהוא עובד איתם חזק ... מה אתם מצפים שהוא ימליץ לכם על סינפוני ?! חבר'ה זה פרנסה של בן אדם פה אתם מלכלכים סתם ! .

 

בנוגע ללחץ במקום , דיברתי עם תומר אתמול והיום והוא מחפש כרגע מישהו שיעבוד איתו בשביל להוריד את הלחץ ולתת מענה טוב לקונים .

ובקשר להתקנות , תומר עושה הרבה בשביל לקוח שבא להתקין מוצרים שהוא קנה אצלו ואפילו מוצרים שהוא מביא עימו להתקנה , הכל במסגרת התקציב ! איי אפשר לתת לבן אדם לעמול שבוע על רכב עם חיווט 4 גייג' מפצלי מתח ואזיקונים לאורך כל העבודה בסכום של 300 - 400 שקל !!!

 

להתקנות כאלו הולכים רק! ליוסי אלפיין ומתקינים ברמתו .

 

כל מי שאמר שתומר התקין לו משו לא טוב או " זרק " קרוס בתא כפפות אז דיברתי עם תומר והוא יסדר כל בעיה שנוצרה מההתקנה שלו ! חבל ככה סתם לפגוע לבן אדם בפרנסה תומר באמת בן אדם טוב והוא עוזר תמיד .

 

לא רציתי להכנס לשרשור הזה אבל אחרי שראיתי דברים בעיניים שלי - אני מרגיש ת'צורך.

 

גיא, קודם כל אתה מביא פה איזושהיא סתירה. מצד אחד, אתה הולך וקונה ציוד אצל תומר ומדגיש כמה ש"המחירים שלו ברצפה" . ומצד שני, אתה לוקח את הציוד הזה ומתקין אותו אצל יוסי. למה בעצם? זה מסר כפול למי שקורא את השרשורים האלה וחושב "חשוב לי לשלם עבור ההתקנה?".

 

בוא נתחיל שראיתי התקנות של רכבים שהגיעו מרינתיה וזה לא נראה טוב. ניכר הזלזול בפלסטיקה ובדלתות הרכב. גם בהתקנה בסיסית צריך לתת כבוד מסוים לרכב ולא "לזרוק עם ברגים" , לא משנה כמה ההתקנה עולה. משהו בסיסי שהיית מצפה מכל בעל מקצוע בתחום - בין אם הוא מכונאי, פחח או מתקין מערכות שמע. זה כבר מעבר למחיר ההתקנה, מדובר פה על מקצועיות בעבודה. עבור עבודה, כלשהיא, צריך לשלם. נקודה.

 

חבר'ה זה פרנסה של בן אדם פה אתם מלכלכים סתם ! .

לפי התגובות מהסוג שנכתבו בשרשור, עושה רושם שהיחיד שפוגע בפרנסה של מישהו, זה תומר בעצמו , אם הוא מוכן שרכבים שהוא התקין בהם מערכת יצאו כמו שהם יוצאים.

 

כל מי שאמר שתומר התקין לו משו לא טוב או " זרק " קרוס בתא כפפות אז דיברתי עם תומר והוא יסדר כל בעיה שנוצרה מההתקנה שלו ! חבל ככה סתם לפגוע לבן אדם בפרנסה תומר באמת בן אדם טוב והוא עוזר תמיד .

כשאינסטלטור מחליף אצלך צינור בבית, אחרי שהוא פתח את כל הרצפות והחזיר אותן, נכון שאתה לא רוצה שהוא יחזור לתקן שוב? למה זה צריך להיות שונה כאן? מלכתחילה לא צריך "לזרוק" קרוס, לא בתא כפפות ולא בתוך הדלת.

 

פורסם

אז מלכתחילה אנשים צריכים לשלם על התקנה 500 600 או 1000 שקל אבל הם לא מוכנים לשלם סכומים כאלו אז כניראה שזה התוצאה וזה לא צריך ליהיות כך

אני גם בדיעה שלא צריך ליהיות זילזול בהתקנה או היתאכזרות לפלסטיקה אבל אם בנאדם לוקח על עצמו התקנה הוא צריך לעמוד בסטנדרטים מסוימים

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

דעתי היא שכל אדם מאוכזב ממתקין או מספק כזה או אחר צריך קודם כל לנסות לדבר איתו על הבעיה ורק אם הבעיה אינה נפתרת ואותו המתקין\ספק מתנער מאחריות ניתנת הזכות הלגיטימית להתבטאויות שפוגעות במוניטין.

תיקחו בחשבון שכולנו בני אדם ולעיתים הראש לא בדיוק בעבודה ולעיתים באים טרודים מהבית וטעויות אכן קורות, אם אותו האדם מראה נכונות לתקן את הוול שנעשה אני חושב שמן הראוי להתייחס לדבר כאילו לא קרה מעולם.

גם לי היתה בעיה עם מתקין מאוד מוערך אך מסיבה כזאת או אחרת לא העמדתי אותו על טעותו ולכן לא ניתנה לי הלגיטימציה לפרסם זאת מהסיבה שישנה האפשרות שהוא היה מתקן את העוול שנעשה לי.

אבל זאת רק דעתי :roll:

למכירה DLS ULTIMATE 3 WAY

פורסם

אני שוב אומר, אם למישהו יש רכב שההתקנה היא יותר מסובכת (תושבת לרמקולים לא סטנדרטית)

ולא ניראה לו משהו במהלך ההתקנה שיגיד לו וזו זכותו, לא רוצה ככה!

 

אני לא חושב הוא אנס מישהו להתקין אצלו ולא איים על אף אחד שאם לא יתקין אצלו הוא ינקוט נגדו משהו (בנוגע לאחריות וכו'...)

 

כך שאף אחד לא יכול להגיד עליו משהו רע, שוב זו ההתקנה שלו.

 

אם למישהו לא ניראה, בל"ש שילך להתקין אצל כל מתקין אחר...

 

אין פה שום חובת התקנה אצל תומר.

 

שיהיה בוקר טוב

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

לא סתרתי את עצמי , מהתחלה אמרתי שבשביל התקנות כמו שצריך פונים למתקין מקצועי ובמחיר המתאים להתקנה מקצועית .

 

תומר באמת אחד המוכרים היותר זולים ומתחשבים שיש בענף הזה בגלל זה העדפתי לרכוש ממנו את המוצרים ואת מלאכת ההתקנה להשאיר ליוסי .

 

גם תומר עם תשלם לו את הסכום המתאים יעבוד רק על האוטו שלך ויעשה לך התקנה מעולה! . אני אומר זאת בוודאות מהיכרות איתו , אבל הוא לא רוצה לעשות דברים כאלה הוא מעדיף שאת ההתקנות המורכבות יותר לא יעשו אצלו - כי האנשים שבאים אליו לא רוצים לשלם על דברים כאלה .

 

חוץ מזה שוב אני חוזר לנקודה החשובה ביותר לגבי ההתקנה שלו - הבחור לוקח כ 300 ש"ח , על איזה התקנות חשבתם בדיוק ?!

 

 

אנשים לא רוצים לשלם יותר מהסכום הזה על ההתקנה של הרכיבים אז מה נשאיר את הבן אדם ימים ולילות לעבוד על רכב שלא שילמו עליו כראוי ?! .

פורסם
דעתי היא שכל אדם מאוכזב ממתקין או מספק כזה או אחר צריך קודם כל לנסות לדבר איתו על הבעיה ורק אם הבעיה אינה נפתרת ואותו המתקין\ספק מתנער מאחריות ניתנת הזכות הלגיטימית להתבטאויות שפוגעות במוניטין.

תיקחו בחשבון שכולנו בני אדם ולעיתים הראש לא בדיוק בעבודה ולעיתים באים טרודים מהבית וטעויות אכן קורות, אם אותו האדם מראה נכונות לתקן את הוול שנעשה אני חושב שמן הראוי להתייחס לדבר כאילו לא קרה מעולם.

גם לי היתה בעיה עם מתקין מאוד מוערך אך מסיבה כזאת או אחרת לא העמדתי אותו על טעותו ולכן לא ניתנה לי הלגיטימציה לפרסם זאת מהסיבה שישנה האפשרות שהוא היה מתקן את העוול שנעשה לי.

אבל זאת רק דעתי :roll:

 

דרך אגב, המתקין במקרה שלי הוא מתקין מאוד מוערך באזור הדרום, אך מאחר ולא העלתי בפניו את הטענה ולא נתתי לו את ההזדמנות לתקן את הטעות, שללתי מעצמי את הזכות להתלונן:roll:

למכירה DLS ULTIMATE 3 WAY

פורסם

 

חוץ מזה שוב אני חוזר לנקודה החשובה ביותר לגבי ההתקנה שלו - הבחור לוקח כ 300 ש"ח , על איזה התקנות חשבתם בדיוק ?!

 

אנשים לא רוצים לשלם יותר מהסכום הזה על ההתקנה של הרכיבים אז מה נשאיר את הבן אדם ימים ולילות לעבוד על רכב שלא שילמו עליו כראוי ?! .

 

יש ההבדל בין התקנה לא ראויה להתקנה סטנדרטית ועל זה אני מדבר. אתה מצפה ממתקין שזו העבודה שלו, לא לפגוע לך ברכב בזמן ההתקנה ולא ברכיבים ששילמת עליהם.

גם 300 ש"ח זה כסף. אם זה המחיר שהוא דורש להתקנה סטנדרטית, אז שהיא תהיה סטנדרטית ולא תגרום לנזקים .

 

מי יקבע את הסטנדרטים המינימלים להתקנה, אם לא אנחנו הלקוחות?

 

פורסם

כשבנאדם לוקח X כסף על התקנה זה אומר שהוא מסכים לעשות את ההתקנה בצורה שלא תגרום נזקים ותעבוד בצורה טובה במחיר נמוך, לא יותר מזה

זה שזה מעט כסף לא אומר שיש הסכמה של בעל הרכב לעשות נזקים לרכב או להרכיב מערכת בצורה לא ראויה

זה לא הוגן ולא נכון לעשות את זה

 

ד"א עם חיפוש קל אני בטוח שיש מתקינים שיקחו אולי 100 200 שקל יותר ויתקינו בצורה מעולה,

התקנה לא צריכה לעלות 1000 שקל אני חושב שזה הרבה להתקנה פשוטה

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם
יש ההבדל בין התקנה לא ראויה להתקנה סטנדרטית ועל זה אני מדבר. אתה מצפה ממתקין שזו העבודה שלו, לא לפגוע לך ברכב בזמן ההתקנה ולא ברכיבים ששילמת עליהם.

גם 300 ש"ח זה כסף. אם זה המחיר שהוא דורש להתקנה סטנדרטית, אז שהיא תהיה סטנדרטית ולא תגרום לנזקים .

 

מי יקבע את הסטנדרטים המינימלים להתקנה, אם לא אנחנו הלקוחות?

 

אני מסכים איתך ב 100% אך יש בעיה אחרת שאני לא בטוח שאפשר לפתור בקלות.

רוב חברי הקהילה מחזיקים היום ברשותם ציוד ברמה גבוהה ואין ספק שישרנו קו עם קהילות מתקדמות ברחבי עולם האודיו לרכב, אך יש לקחת בחשבון שאנחנו מהווים אחוז קטן מכלל האנשים שמחזיקים ברכבם מערכת אודיו ועדיין רוב המערכות בארץ הם מערכות ברמת מחיר של מתחת ל 8000 ש"ח ואני חושב שעל זה יש כאן הסכמה אם ניקח בחשבון את כל החברה הצעירים שמוציאים רשיון ואינם מודעים לתחום ו\או לפורום.

מכאן יוצא שיש המון מתקינים שחייבים לספק שירות כלשהו לקהל הרחב הזה שאין לו מושג באיכות רכיבים, התקנה, חיווט וכו'.

אותם המתקינים שמספקים את השירות לקהל הזה אינם יכולים לדרוש מחירים שלנו אולי נשמעם הגיוניים אך להם נשמעים כנראה הזויים ולכן נוצר מצב שהמון מתקינים מתאימים את עצמם לדרישת השוק.

אני לא אומר בשום פנים ואופן שלשבור פלסטיקה זה לגיטימי, אך מבחינת חיווט,השקעה בגימור ומשך זמן ההתקנה ברור לכולנו שלדברים האלה יש מחיר ולכן לנו יש מתקינים מצויינים כון יוסי, עופר ונוספים שאיני זוכר את שמם כרגע.

הדבר היחיד שאפשר לומר בנושא הוא שאנשי הקהילה צריכים להיות מודעים לאיכות הציוד שברשותם, דרישות ההתקנה שלהם והמתקינים שעומדים לשרותם בכל רמות ההתקנה.

קחו בחשבון שאם לא היו מתקינים ברמה נמוכה יחסית, ולא היו רכיבים זולים ופשוטים, אני לא חושב שהיו הרבה אנשים בקהילה מאחר ולא נולדנו עם הידע או הציוד שברשותינו עכשיו.

למכירה DLS ULTIMATE 3 WAY

פורסם

להתקנה, בין אם היא זולה בין אם יקרה, חייב להיות סטנדרט מסוים.

 

אין שום צידוק לשבירת פלסטיקים, מיקום מוטעה של רכיבים או זלזול זה או אחר בהתקנה,

פשוט אין שום צידוק. אם מתקין מסוים חושב שלא משתלם לו לעבוד במחיר מסוים, על תעבוד בו.

 

מי שקובע את מחיר ההתקנה הינו המתקין בלבד והוא לא מחויב לעבוד בכל מחיר, אבל אם כבר

הסכים שיתן את המקסימום שהוא יכול ולא יזלזל, בסופו של דבר זה פוגע רק בו.

 

 

 

אלי

 

פורסם

לדעתי אפשר למצות את העניין הזה בכך שאדם שבכל זאת רוצה להתקין מערכת אצל תומר פשוט שיסתכל מה תומר עושה , שיהיה עירני ואם לא מתאים לו ההתקנה שפשוט יאמר את זה וזהו .

 

אם תומר עשה למישהו נזקים תפנו אליו תאמינו לי שהוא יעזור בזה .. הוא לא אטום וגם לו חשובה מאד דעתם של האנשים פה בפורום .


×
×
  • תוכן חדש...