Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שאלה קטנה:

כמה כבר אמור לעלות התקנה טובה ובסיסית(שתי מגברים , קומפוננט , קבל וסאב.) , רק התקנה חיווט כבר יש (רק צריך להעביר הכל)

 

תומר עשה את זה ב450 ,

כמה דבר כזה עלול לעלות אצל יוסי למשל?

 

יש באמת כזה הבדל מחירים שמצדיק ללכת ליוסי בשביל מערכת בסיסית?

 

ראיתי כבר הרבה מערכות ואיך שתומר התקין לחבר באוטו דווקא התקנה חבל על הזמן .

פורסם

לפני כ3 שנים התקנתי אצלו מערכת שלמה ב850. מאותו יום יש לי רעש לוואי במנוע,(קורולה 2005), האוטו נשמע כמו דיזל:wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
למה כל מי שמתקין אצל תומקאר בכל מקרה יוצא משם אך ורק עם רכיבים של הרץ??:?:

 

כי הוא חבר טוב של דרור, היבואן של הרץ...אז הוא דואג לדחוף את הרץ.

פורסם

אצלי הוא שרף רמקולים 6X9 עם מגבר תקול של סאונד סטרים

עוד בתקופה שחשבתי שסאונד סטרים, פיוניר ורוקפורד הן מותגים חזקים מאד...

 

הוא שם 2 קבלים כדי לחתוך מ250 ושלח אותי לדרכי.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

האמת שמשיחה קצרה איתו גם אני קלטתי שכנראה יש לו קשר כלשהו עם יבואן הרץ או משהו:evil:

גם מגברים של פניקס גולד הוא מנסה לדחוף אם שמתם לב

פורסם

כששואלים אותו שאלות נגיד כמה יעלה להתקין רכיבים כאלה ואחרים.

שימו לב תמיד הוא יענה הבחירה שלך גרועה, בוא אני יגיד לך מה כן טוב.

 

חוץ מזה, הגישה שלו זוועתית וגם ההתקנות שלו אותו רמה.

למכירה מסך Dell 2007WFP, למעוניינים בה"פ.

פורסם

אני לא מבין על מה אנשים פה קופציים , בן אדם התקין ורשם מה הוא מרגיש , ואנשים מנוסים יותר או עם ניסיון אחר הוסיפו את דעתם והוסיפו מידע וידע לאנשים אחרים . זה מצוין שעושים זאת .

פורסם

לכל חברי הפורום שמתלהמים בנוגע לתגובות כאלו ואחרות.

 

רבותיי, זהו פורום שכל מטרתו היא לחלוק ידע,נסיון וכמובן ביקורות.

 

כל תרד' שמועלה לכאן חשוף לתגובות אוהדות מצד אחר וביקורתיות מצד שני.

 

לכל חבר פורום שמורה הזכות לרשום את דעתו כפי שהוא מוצר לנכון- בזמן והמקום שבו הוא רואה לנכון, כל מי שלא מוכן לקבל את זה אז כנראה הוא אינו נמצא במקום הנכון.

 

אדם כותב ביקורת חיובית על בית עסק מסויים- זכותו.

יבואו 10 אחרים שלא ממליצים ומפרטים מדוע ולא רק על בסיס שמועות?- זכותם המלאה.

 

 

בסופו של יום קוראים עשרות אלפי אנשים ביום את הפורום הנ"ל, וחלק גדול מהם גם עושה רכישות כאלו ואחרות על סמך המלצות או ביקורות שנתנו כאן.

אם נחסך מאדם ולו אפילו בודד את העוגמת נפש או כל נזק שיכול להגרם לו על סמך דעה כזאת או אחרת= הפורום עשה מצווה.

 

חושבים אחרת? כמובן כמו בכל שרשור אתם מוזמנים לרשום את דעתכם האישית- מי שירצה לקחת את העצה שלכם וליישמה -זכותו.

אבל אל תבטלו את זכותו של האחר להביע את דעתו שהיא אישית שלו בלבד.

 

דעתי משקפת את התרד' הנ"ל בפרט ושאר התרד'ים בכלל.

under construction..

פורסם
לכל חברי הפורום שמתלהמים בנוגע לתגובות כאלו ואחרות.

 

רבותיי, זהו פורום שכל מטרתו היא לחלוק ידע,נסיון וכמובן ביקורות.

 

כל תרד' שמועלה לכאן חשוף לתגובות אוהדות מצד אחר וביקורתיות מצד שני.

 

לכל חבר פורום שמורה הזכות לרשום את דעתו כפי שהוא מוצר לנכון- בזמן והמקום שבו הוא רואה לנכון, כל מי שלא מוכן לקבל את זה אז כנראה הוא אינו נמצא במקום הנכון.

 

אדם כותב ביקורת חיובית על בית עסק מסויים- זכותו.

יבואו 10 אחרים שלא ממליצים ומפרטים מדוע ולא רק על בסיס שמועות?- זכותם המלאה.

 

 

בסופו של יום קוראים עשרות אלפי אנשים ביום את הפורום הנ"ל, וחלק גדול מהם גם עושה רכישות כאלו ואחרות על סמך המלצות או ביקורות שנתנו כאן.

אם נחסך מאדם ולו אפילו בודד את העוגמת נפש או כל נזק שיכול להגרם לו על סמך דעה כזאת או אחרת= הפורום עשה מצווה.

 

חושבים אחרת? כמובן כמו בכל שרשור אתם מוזמנים לרשום את דעתכם האישית- מי שירצה לקחת את העצה שלכם וליישמה -זכותו.

אבל אל תבטלו את זכותו של האחר להביע את דעתו שהיא אישית שלו בלבד.

 

דעתי משקפת את התרד' הנ"ל בפרט ושאר התרד'ים בכלל.

 

1+

צודק בכל מילה (אולי למעט מספר המבקרים בפורום על בסיס יומי עשרות אלפי אנשים:shock:)

פורסם
bart כל אחד שרק התקין את המערכת הראשונה שלו יכול לבוא ולתת חוות דעת מדהימה על ההתקנה שלו אבל השאלה אם יודע להבחין בין התקנה טובה לגרועה ואם יש לו ממש ניסיון וידע בלהבדיל מה טוב ומה לא כנ"ל גם לשמיעה

 

מסכים! זה מה שקרה לי (לי, גיא, לא לדוד. לדוד זה קרה עם תומקאר :lol:) בקאיה מערכות בבת ים. לא הכרתי מערכות, לא שמעתי מערכות אחרות, ההתקנה הראשונה שלי הייתה שם, יצאתי מרוצה, עד שחבר שלי העיר אותי מהחלום. כשסידרנו לבד את המערכת, החיווט והכיוונים, המערכת נשמעה אחרת לגמריי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
בסופו של יום קוראים עשרות אלפי אנשים ביום את הפורום הנ"ל, וחלק גדול מהם גם עושה רכישות כאלו ואחרות על סמך המלצות או ביקורות שנתנו כאן.

אם נחסך מאדם ולו אפילו בודד את העוגמת נפש או כל נזק שיכול להגרם לו על סמך דעה כזאת או אחרת= הפורום עשה מצווה.

 

חושבים אחרת? כמובן כמו בכל שרשור אתם מוזמנים לרשום את דעתכם האישית- מי שירצה לקחת את העצה שלכם וליישמה -זכותו.

אבל אל תבטלו את זכותו של האחר להביע את דעתו שהיא אישית שלו בלבד.

 

 

אני לא מנסה לבטל את דעתו של אף אחד...מה שהפריע לי זו צרות העין, שכולם מתעסקים במתקין, במקום ברכיבים, האם הבנאדם מרוצה, ושאם טוב לו - כל מה שנשאר זה להגיד מברוק, תתחדש, ותהנה.

 

הסטייה מהעיקר פה היא שהפריעה לי, וממש לא הדעה.אני גם התקנתי אצל תומקאר, וגם אני הייתי צריך לשנות ולתקן, אבל אני לא מחפש מקום לכתוב בו דברים רעים. כשמישהו ישאל מה דעתי על תומקאר, אני אגיד לו שיש שם אחלה מחיר, אבל שאת ההתקנה עדיף שיעשה במקום אחר(אם יש לו את התקציב).אבל כשמישהו רק אומר שהוא קנה מערכת חדשה, מי אני שאפתח את הפה על מי עשה מה ואיך?מי התקין וכמה זה חרא?שיהנה, יתחדש, וכמובן שימשיך עם הג'וק הזה.

 

אני בעד השיתוף,בעד חלוקת ידע, ובעד כל הפורום המאד מקצועי הזה.עזרו לי המון בבניית carpc(שעדיין נמצא בבנייה), ואני בטוח שעוד אעזר בהרבה אנשים פה. אני נגד הסטייה מהנושא שלשמו נפתח ת'רד מסוים, בייחוד אם התוצאה היא לבעס לבנאדם את היום בדיעבד, כי מה שנעשה כבר היה ונגמר.


×
×
  • תוכן חדש...