Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מהמיקום שלי בעבודה, לא פעם אני רואה שוטרים שאורבים להולכי רגל שעוברים רמזור באדום,

אבל גם לפעמים לסתם הולכי רגל שנראה שחצו שלא במעבר חציה.

 

שאלתי היא בעצם, מה החוק אומר בנוגע למעבר כביש, בנוכחות מעבר חציה מוסדר. האם יש מרחק מקסימלי שמעבר לו מותר לחצות כביש שלא במעבר חציה? מה מחייב החוק?

מקווה שאני מובן,

תודה.

פורסם

תקנות התעבורה

110. חציית כביש (תיקון: התש"ל)

(ב) אם יש בקרבת המקום מעבר חציה, מנהרה או גשר המיועדים למעבר הולכי רגל, לא יחצה הולך רגל את הכביש אלא בהם.

 

 

התשובה לשאלה שלך היא שצריך להיות שיקול דעת ודברים צריכים להיבחן אל מול המקום הספציפי.

האם בעיר מרחק של 50 מטר ממעבר חציה הוא עדיין קירבת מקום? (לענ"ד -כן).

האם מרחק של 150 מטר על כביש החוף, נחשב קירבת מקום? (לענ"ד - כן).

האם מרחק של 150 מטר בעיר נחשב קירבת מקום ? (לענ"ד - לא).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

תודה.

 

אבל אם אין הגדרה מדויקת בחוק לגבי המרחק, על סמך מה השוטר יכול לתת דו"ח/אזהרה,

שהרי שיקול דעת הוא עניין סובייקטיבי לחלוטין?

פורסם

זהו אותו שיקול דעת שבו איש החוק משתמש בכדי להחליט האם אדם נוהג באופן פרוע.

לא חשוב מה טוען הנהג ועד כמה נהיגתו היתה רגועה, ההחלטה היא סוביקטיווית לפי מה שאיש החוק רואה ומתרשם.

במקרים של ספק, אפשר להעביר את הסוגיה להחלטתו הסובייקטיווית/אובייקטיבית של בית-המשפט.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הבנתי, תודה.

 

חבל רק שהם לא משקיעים את המאמצים והמשאבים שלהם בעברות יותר חמורות, שגם מהן לא חסר באזור העבודה שלי,

יש פינה קבועה שבה רכבים משום מה לא שמים לב לשני רמזורים ועוברים חופשי באדום - 10-20 מכוניות לפחות ביום.

 

שיהיה סופ"ש רגוע.

×
×
  • תוכן חדש...