Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב בחתימה, הדגם של ה 150 כ"ס.

יש לי את הבלמים שבאים סטנדרט עם האוטו.

אני מעוניין לעבור ל 312.

מה אני צריך להשיג חוץ מצלחות, קאליפרים, רפידות ואוכפים?

אחרי ההתקנה אני פשוט נוסע? או שצריך לכייל דברים מחדש( בוסטר וכדומה?)

מישהו יודע עלויות משוערות ללא עבודה?

תודה מראש

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

ידידי,

 

איזה מוזר זה שאתה שואל, הורכב שילשום סט בלימה קומפלט של אוודי TT Q.

 

מקדימה - 312 מ"מ.

מאחורה - 256 מ"מ.

 

והרכב פשוט ננעץ, התענוג של קניית הסט קומפלט לפניי הרכבה עומד על 3000 ש"ח לפני מע"מ.

 

והוא כולל -

 

1. דיסקים.

2. רפידות.

3. קאליפרים.

4. תושבות לקליפרים.

5. מגן דיסק.

 

את העבודה עשיתי אצל בעל מקצוע, עלה לי 450 ש"ח.

 

נ.ב - משתמשים בשמן ברקס DOT4, ואין שום צורך לכייל שום דבר, פשוט סע לשלום.

 

 

בברכה אסף.

פורסם

נשמע טוב מאד אסף.

שקד במקומך הייתי פוזל לעבר אותו סט בלימה,

מה גם שהרכב שלך שוקל פחות - יבלום טוב יותר.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

תוספת קטנה , אולי יצרתי אי-הבנה בשרשור אליו קישרתי .

הכוונה במאמר היתה כי שיפור משמעותי בעוצמת הבלימה בברקסים הקדמיים בלבד יביא להקטנת מרחק העצירה עקב

הפרת האיזון בין סף הנעילה בקדמיים לעומת האחוריים.

יש עדיין טווח מסויים (ולא ערך נקודתי)של משחק בו הגדלת העוצמה לא תפר את האיזון .

אפשר לראות את זה במשפחת ה 306 ZX אותה מערכת בלימה מאחור בכולן (עם דיסקים)

אבל מקדימה

דיסקים של 247 בוולקן.

266 ב- ZX16V

284 ב 306GTI .

זו גם יכולה להיות אינדקציה טובה עד איפה הגבול .

פורסם

אסף- המחיר הוא לחדש או מפירוקייה?

אם אפשר לשאול אצל מי בוצעה העבודה?

בעיקרון אני חושב שאני אלך לרון לתפור את העניין ביחד עם הטיפול הקרב ובא.

מה שיש לי עכשיו מקדימה זה 256 או 288?

לא עדיף לי לקנות רק קדמי ואת הקדמי להעביר אחורה?

פרוקסימה- אפילו עם השינויים בדיסקים הקדמיים. כולם יעצרו באותו המרחק במכוניות שהבאת. כמובן שאם הכל תקין.

 

תודה

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם
אסף- המחיר הוא לחדש או מפירוקייה?

אם אפשר לשאול אצל מי בוצעה העבודה?

בעיקרון אני חושב שאני אלך לרון לתפור את העניין ביחד עם הטיפול הקרב ובא.

מה שיש לי עכשיו מקדימה זה 256 או 288?

לא עדיף לי לקנות רק קדמי ואת הקדמי להעביר אחורה?

פרוקסימה- אפילו עם השינויים בדיסקים הקדמיים. כולם יעצרו באותו המרחק במכוניות שהבאת. כמובן שאם הכל תקין.

 

תודה

 

המחיר כמובן מפירוק, הבלמים פורקו מאוודי TTQ.

לדעתי תעשה את העבודה אצל רון, הוא תותח. פשוט לא היה לי את הזמן ליסוע לתל אביב :-(.

 

מה שיש לך היום זה 288 מ"מ.

 

גם אם ניתן להעביר את הברקסים אחורה ( וניראה לי שניתן ) אל תעשה את זה. הדבר אסור אתה תפר את כל האיזון ברכב בעת בלימה, הדבר מאד מסוכן ואני ממליץ לך לא ללכת באפשרות הזו.

 

מבחינת בלימה, חבר עם GTI עם ברקסים מקוריים כמעט נכנס בי שלשום. כמו שאמרתי לך שיפור אדיר בבלימה.

 

אבל לפני זה - עם איזה ג'אנט אתה ?. אם אתה עם 16" לדעתי הברקס לא ייכנס. ממליץ לך לשאול את השאלות, לי אין תשובה חד משמעית.

 

בברכה אסף.

×
×
  • תוכן חדש...