Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו 1.4 מודל 2002-2003 או פג'ו 206 1.6 מודל 2002-2003?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התלבטות בין שני הרכבים.

התקציב שלי הוא עד 40,000.

רציתי לדעת מבחינת אמינות, נוחות, מראה, החזקת הרכב (ביטוח), חסכון בדלק, זריזות, טיפולים זולים, מי לוקחת?

לשימוש לנסיעות קצרות עירוניות, בשאיפה לנסיעות בינערוניות ארוכות גם אם צריך.

השאלה אם אני יכול בתקציב כמו שלי להביא מודל 2003 מהרכבים האלו. הכי גבוה כמובן.

הראש שלי הוא צעיר, אלה הרכבים שמושכים אותי בתקציב שיש לי. אני לא רוצה להתפשר על מודל נמוך, אני כמובן לא זולג לרכבים מעל יד 2, עדיפות ליד ראשונה ולשניה ולא מעבר לכך, וקילומטראז' לא זועק.

פורסם

לי יש ניסיון עם פולו שנת 2002 ואני חושב שמכל הבחינות ה206 עדיף.

האמינות של הפולו מהשנתון הזה אינה מרשימה והתחזוקה יקרה למדי.

כמו כן, מבחינת הנאה בנהיגה, ה206 הרבה יותר כיפית מבחינת היגוי ושלדה.

לחבר שלי היתה 206 1600 מספר שנים והוא לא נתקל בבעיות מיוחדות עם הרכב והחליף רק כי נולד לו ילד.

תריץ חיפוש בפורום לגבי ה"מחלות" של שני הדגמים לפני שאתה קונה ובכל אופן על תוותר על בדיקה במכון.

בלי קשר, תבדוק את השירשורים המתיחסים למה כדאי לבדוק לפני שרוכשים רכב חדש.

בהצלחה! :)

פורסם

בוא נתחיל מכך ש 2002 ו 2003 זה לא אותו דור של הפולו.

 

ה206 לא מזדקנות בכבוד יותר מדי גדול, ב3-4 שנים ראשונות שלהן על הכביש באמת אין בעיות מיוחדות, אבל לפי מה שאני שומע מחברים שיש להם כאלה, ומחברים שעובדים במוסכים , הרכב מתחיל לצרוך חלקים בגילאים האלה. גם דברים קריטיים כמו מדחס מזגן, גירים (אוטומטיים) וכו'.

 

גם הפולו לא פסגת האמינות בשנים האלו , אבל המצב שם עדיף לטעמי. המחלות של הפולו מהשנתונים הללו זה חלונות חשמל , קויילים (במודל 2003) ומצערות (ב2002 ומטה).

 

בקרוב המשפחה שלי מעמידה למכירה פולו 2003 אוטומטית שמורה ביותר (מוחלפת ברכב זהה שנת 2007 כנראה סתם כי נכנס להם חיידק שצריך להתקדם בשנה) שכבר תוקנו בה כל המחלות הנ"ל (כולל חלונות חשמל בשני צדדים וקויילים שעלו הרבה כסף) , כך שאם אתה מעוניין אני יכול לבדוק מתי וכמה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בוא נתחיל מכך ש 2002 ו 2003 זה לא אותו דור של הפולו.

 

ה206 לא מזדקנות בכבוד יותר מדי גדול, ב3-4 שנים ראשונות שלהן על הכביש באמת אין בעיות מיוחדות, אבל לפי מה שאני שומע מחברים שיש להם כאלה, ומחברים שעובדים במוסכים , הרכב מתחיל לצרוך חלקים בגילאים האלה. גם דברים קריטיים כמו מדחס מזגן, גירים (אוטומטיים) וכו'.

 

גם הפולו לא פסגת האמינות בשנים האלו , אבל המצב שם עדיף לטעמי. המחלות של הפולו מהשנתונים הללו זה חלונות חשמל , קויילים (במודל 2003) ומצערות (ב2002 ומטה).

 

בקרוב המשפחה שלי מעמידה למכירה פולו 2003 אוטומטית שמורה ביותר (מוחלפת ברכב זהה שנת 2007 כנראה סתם כי נכנס להם חיידק שצריך להתקדם בשנה) שכבר תוקנו בה כל המחלות הנ"ל (כולל חלונות חשמל בשני צדדים וקויילים שעלו הרבה כסף) , כך שאם אתה מעוניין אני יכול לבדוק מתי וכמה.

אין בעיה.

רק קח בחשבון שהתקציב שלי הוא עד 40K.

אני אשמח לשמוע פרטים על האוטו.

×
×
  • תוכן חדש...