Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי GPS APEX DIGITAL ואין לי מצית ברכב מה עושים?

יש ליד המאפרה מין הכנה כזאת למצית אבל זה סגור.

 

מדובר ב פיאסטה 95 , יש שם רק הכנה למצית אבל אין מצית במכונית .

 

מישהו יודע איפה אפשר לעשות שקע למכונית בשביל הGPS וכמה זה עולה דבר כזה או שאני נאלץ להחזיר את זה.

 

ןאם מישהו יודע איך ה איכות של ה GPS הזה ,קניתי ב 699 שקל כולל מפות ישראל ומערב אירופה - זה משתלם ?

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

אני בטוח שאפילו באוטו דיפו יש ערכת מצת לרכב.

 

ואם לא תמצא שם, גם לחשמלאי רכב. לא אמור להיות עסק יקר

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

תקנה אני אישית קניתי עם חבר וחיברנו לו אותה זה סיפור של כמה דקות ואני קניתי את כל הבית ב 30ש"ח

אין כמו אלפא :)

פורסם

באוטודיפו מוכרים שקע+מצית, התקנה זה לא כ"כ בעיה למי שמבין קצת בחשמל.

 

צריך להעביר + מהמצבר עובי הכבל צריך להיות 1.5MM עם פיוז של 15A אם איני טועה.

 

אני מאמין שחשמלאי מקצועי יעשה עבודה כזו בכ 100-150 ש"ח.

 

אם אתה מבין בחשמל לא תהיה לך בעיה.

 

לא למשוך חוטים מהרדיו זה לא טוב אתה עלול לגרום לחוטים להתחמם במיקרה הטוב, ובמקרה הרע לגרום לשריפה.

פורסם

תשמע המתח שהמצבר מוציא לך זה 12 וולט ככה שאתה לא יכול לשחק אם זה בלי שנאי \ ממרי מתח

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

אני אף פעם לא מחבר GPS שלי למצית. יש לו סוללה. בשביל מה לחבר אותו (בהנחה שאתם לא משאירים אותו ברכב)?

 

כבלים מיותרים שיוצאים מכל מקום כמו כורי עכביש זה לא להיט.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...