Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי סיטרואן קסארה 2004 66000 K לאחרונה יש לי מעין בעיה בהעברת ההילוכים

בעיקר בין הילוך 3 ל 4 משהו מציק כזה כאילו הוא מושך יותר מידי את ההילוך ואז מחליק להילוך הרביעי האם יש צורך להחליף שמן גיר או שלגשת למוסך כדי שיבדקו את הגיר ?

מהי עלות החלפת גיר ? או שזה רק טיפול לגיר ?

מבקש המלצות על מוסכים באיזור המרכז אני מגבעתיים ונגמרה לי האחריות מה גם שבמוסכים מורשים "שתו לי את הדם " במהלך תקופת האחריות.

מלבד הבעיה בהחלפת ההילוך מ 3 ל4 שאר ההילוכים תקינים , הרכב נוח ומפנק ולא עשה שום בעיות מלבד בלאי

תודה מראש עידן

פורסם

זה נשמע כמו בעיה שהייתה לחבר שלי בבורה, זה גם התחיל ככה ועבר לכל ההילוכים עד שהגיע למצב שלקח לרכב כמה דקות להעביר הילוך וזה נגמר בשיפוץ גיר 12 אלף שקל. אם אני לא טועה ההילוכים עוברים על ידי לחץ שמן וכנראה שם הבעיה שלך. אבל חכה לאנשים שמבינים יותר ממני.

פורסם
שלום

ברשותי סיטרואן קסארה 2004 66000 K לאחרונה יש לי מעין בעיה בהעברת ההילוכים

בעיקר בין הילוך 3 ל 4 משהו מציק כזה כאילו הוא מושך יותר מידי את ההילוך ואז מחליק להילוך הרביעי האם יש צורך להחליף שמן גיר או שלגשת למוסך כדי שיבדקו את הגיר ?

מהי עלות החלפת גיר ? או שזה רק טיפול לגיר ?

מבקש המלצות על מוסכים באיזור המרכז אני מגבעתיים ונגמרה לי האחריות מה גם שבמוסכים מורשים "שתו לי את הדם " במהלך תקופת האחריות.

מלבד הבעיה בהחלפת ההילוך מ 3 ל4 שאר ההילוכים תקינים , הרכב נוח ומפנק ולא עשה שום בעיות מלבד בלאי

תודה מראש עידן

האם הגיר עבר תיקון כלשהו במהלך האחריות?

פורסם

הרכב הוא יד שניה לפי מה שרשום בספר רכב לא בוצע טיפול בגיר אלא רק טיפולים סדירים

להזכירכם הרכב עבר יחסית מעט קילומטרים סה"כ 66K

פורסם

אני יכול להציע לך 2 אפשרויות:

1. מוסך מורשה היבואן, "מרום צמרת" שברח' כנרת 4 א.ת בני ברק, טל' 03-6187996 ובקש שם את איציק.

2. מכון פרטי, "י.ס גירים אוטומטיים" שברח' דוד מרכוס 27 א.ת סגולה פ"ת, טל לספי 057-3868964

או לשותפו יניב 057-4561723 או במשרדם 03-9303488.

כמובן שראשית, צריך לבצע נסיעת מבחן ובדיקות.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...