Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שאתה יכול לראות בפרופיל שלך, ההתראה מתפוגגת תוך חודשיים מיום שניתנה, אולם הרישום הפלילי שלך אינו נמחק לעולם.

כאשר אתה צובר שלוש נקודות פעילות, אתה מוכנס למעקב וכל הודעה שלך צריכה לעבור אישור של אחד המנהלים בטרם תפורסם.

אם צברת 10 נקודות פעילות, אתה זוכה בחסימה.

 

המשמעות של ההתרעה היא שעברת על אחד מחוקי הפורום או שהתבטאת בצורה שאינה עולה בקנה אחד עם רוח האתר הזה. ההתראה, מעבר להיותה כלי להעברת מסר מההנהלה למשתמשים שסרחו, מאפשרת למנהלים גם לעקוב אחר משתמשים בעייתיים ולטפל בהם בהתאם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תעשה כמוני, תיכנס לפרופיל שלך ותמזער את החלון (יש כפתור בצד שמאל) ולא תראה את ההתראות האלו בכלל, חבל שתתרגז על שטויות. לפעמים יש גם שוטרים שנותנים לך דו"ח לא צודק. עזוב.

פורסם

אותה משמעות שיש בכל מדיה עיתונאי :-

הרעיונות שלך לא מוצאים חן בעיני הקליקה וראה הוזהרת שבקרוב ייסתמו לך את הפה אם לא תתישר לאזימוט 270.

 

ההזהרה אמנם תתיחס לסגנון ,כתיבה קולגיאלית וניסוח אבל התבטאויות גסות בהרבה עוברות בשקט אם הן בנטיה הנכונה.

פורסם

אתה יכול, אבל גם אם לא אתה יכול להתנתק מהיוזר שלך ולצפות על תקן אורח.

מקסימום שנה IP ע"י תוכנות לטשטוש עקבות.

פורסם
כפי שאתה יכול לראות בפרופיל שלך, ההתראה מתפוגגת תוך חודשיים מיום שניתנה, אולם הרישום הפלילי שלך אינו נמחק לעולם.

כאשר אתה צובר שלוש נקודות פעילות, אתה מוכנס למעקב וכל הודעה שלך צריכה לעבור אישור של אחד המנהלים בטרם תפורסם.

אם צברת 10 נקודות פעילות, אתה זוכה בחסימה.

 

המשמעות של ההתרעה היא שעברת על אחד מחוקי הפורום או שהתבטאת בצורה שאינה עולה בקנה אחד עם רוח האתר הזה. ההתראה, מעבר להיותה כלי להעברת מסר מההנהלה למשתמשים שסרחו, מאפשרת למנהלים גם לעקוב אחר משתמשים בעייתיים ולטפל בהם בהתאם.

אלעד, רועי קיבל אזהרה ולא התראה. עריכה: אכן ניתנה התראה ולא אזהרה. ההודעה שלי נשארת כאן על מנת לעמוד על ההבדלים בין התראה לאזהרה. נתתי לעצמי אזהרה על יעוץ לא מבוסס.

לאזהרה אין משמעות טכנית, היא כלי נוח יותר לשליחת ה"פ למשתמש ישירות מההודעה הבעייתית שלו, בלי צורך לעבור לעמוד ההודעות הפרטיות ולהדביק לינק להודעה.

נקודות לא נצברות במקרה הזה, ואין סנקציות, כך שזה פשוט נועד להעביר מסר למשתמש.

מנהל פחות עצל שולח ה"פ במקום, אבל שוב, המשמעות היא זהה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

בהתחלה מרגילים אותנו לקבל אזהרות, בהמשך זה יהפוך לדו"חות ועוד נידרש לשלם או שיעקלו לנו את חשבון הפייסבוק :twisted:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לאזהרה אין משמעות טכנית, היא כלי נוח יותר לשליחת ה"פ למשתמש ישירות מההודעה הבעייתית שלו, בלי צורך לעבור לעמוד ההודעות הפרטיות ולהדביק לינק להודעה....מנהל פחות עצל שולח ה"פ במקום, אבל שוב, המשמעות היא זהה.

 

מה קורה אם אני חוסם את אפשרות קבלת הודעות פרטיות, אתם שולחים לי התראה במסנג'ר או ב- ICQ?

פורסם
NITCH מגיע בטיסה ישירה על מנת למסור לך את ההודעה...:lol:

 

אולי המנהלים רוצים להיות חברים של במקושרים כדי לשלוח לי את ההודעות משם? יש לי גם פייסבוק.

פורסם

נשלחה לך הודעה במקושרים . ובפייסבוק .

 

אנא אשר אותנו שם . כי כאן כרגע אנו נאשר את ההודעות שלך - אתה נכנסת למעקב .

 

אנו מקווים שהודעת הפרישה השלישית שלך כאן תאושר . מקסימום תוכל לרשום אותה במקושרים .

 

או בפייסבוק .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

מה באמת ההבדל בין התראה לאזהרה?

יצא לי כבר לקבל אזהרה ובאמת שלא בצדק, למה לא ניתן לערער על כך?

בתור אחד שיש לו המון ידע שאני תורם לפורום והמון ידע שאני מקבל ממנו ואני דיי ותיק כאן לדעתי אין סיבה לתת אזהרה ו/או התראה ללא סיבה מוצדקת.

היו כמה פעמים שקיבלתי הודעה מכם על מידע שגוי, ואחרי ברור הוחכתי לעצמי שהמידע לא היה שגוי ואכן צדקתי.

למה אי אפשר לשלוח הודעות למנהל המערכת?

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
הוחכתי לעצמי

אז תפתרו את זה בינכם

למה אי אפשר לשלוח הודעות למנהל המערכת?

אתה יכול לשים פתק בכותל והוא יקרא את זה

 

כניראה שלא ראת את תוכן ההודעה כשקיבלת אזהרה, אחרת לא היית שואל את זה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...