Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלום לכולם, ד"ש שלום לכל חברי!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיהיה לך בהצלחה ותהנה.

אנחנו לא מכירים וכנראה שחבל כי דברים טובים קורים רק לאנשים טובים.

תעשה חיים כי זו המטרה לשמה אנחנו בעולם.

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

בנצלה!!!

אני מאחל לך הכי טוב!

אולי תירגע ותתמסד ישובב!

נו תבוא לבקר גם את החברה.

אגב אני פו אם אתה צריך לפרום איזה שהוא קשר סבתא :lol:.

 

 

בברכה בני ל.

אגב אם אתה מבקר בפורום בטח ראיתה מה קניתי והבאתי לארץ מארה"ב

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

חתיכת סיפור מרגש! ואחרי שהתרגשנו תנצל את קליפורניה כמו שכבר כתבו לתת בראש בכל דבר מוטורי שיש, ויש.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

כפרה עליך יא בנצי!!

עשית לי טוב על הלב עכשיו..שיהיה לך רק טוב ידידי!

ותקפוץ לבקר בארץ מתישהו!:idea:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אם אתה מטייל מעט צפונה לכוון סנטה ברברה, ומחפש שותף לטיולי שטח עם רכב שני ושלישי תרים טלפון או ה"פ.

בגלנדייל אין ממש לאן לרדת עם הג'יפ.. אבל כאן וגם עוד טיפה צפונה בפיזמו-ביץ זה כבר משהו אחר.

בהצלחה

פורסם

תודה לכולכם ח'ברה

 

ההתרגשות שלי לא נגמרת פה, אמרו לי שאם אני אמשיך להתלהב ככה אני עוד אפצע את עצמי

 

אז אתמול לא ממש יכולתי לפרט לגבי התמונות, היינו בברביקיו אצל חבר בשם ג'ורג', רופא יהודי שחולה על מכוניות, אופנועים וכל מה שזז ומהר, ידעתי שהוא משפץ שבל SS אבל לא ידעתי שיש לו סטינגריי ידנית, הוא יד 2 ועל הרכב יש 64K מיילים, הרכב היה בשימוש יומיומי עד שהוא התגרש ומאז הוא רב עם אשתו על האוטו :( , יש שם גם אופנוע סוזוקי 68 ואיזה אינדיאן חד צילינדר מוזר מאוד, ממש התלהבתי לראות את השיפוץ של האוטו, כולו מתכת חשופה והקווים ישרים כ"כ, מתחת לכיסוי בגינה יש שברולט 53 2 דלתות במצב חדש ולידה חונה טויוטה לנד קרוזר עם מנוע שבי 350, הייתי בגן עדן.

 

הוא הזמין כמה חברים לאכול ואז הגיעה הקבוצה של ההארליסיטים, תענוג!!!

 

אז שוב תודה על הכל, מקווה לקפוץ לבקר ביוני. סעו בזהירות.

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...