Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב 306, 98, אוט'

 

לא מצאתי בחיפוש שום חוות דעת קונקרטית על הבולמים האלו,

מאחר ולתקציב יש משמעות רצינית כאן כנראה מונרו היחיד שממש נכנס כאן (אולי KYB?).

הדגמים כאופציה הם REFLEX שהבנתי שהם "הספורטיביים" שלהם וה- SANSATRAC שהם דגם ישן יותר?

אשמח לשמוע חוות דעת עליהם, אורח חיים, ספקים וכו', המעט ביקורת שמצאתי כאן מאד פוזרת.

מחיר בולמים אחוריים מקוריים הינו 400 ומשהו ש"ח לפני מע"מ, לגבי הנ"ל עוד לא בדקתי.

 

יחיאל,

:shock:

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
אני התקנתי בגולף 89 בולמים אחוריים sensatrac, ולא אהבתי אותם- הם קשים מדי.

 

במה זה מתבטא, הרכב נצמד יותר לכביש, או קופצני?

 

מה רע במקוריים? שלדעתי תוצרת מונרו.

 

אם יש הבדל, אז כנראה במחיר, אחרת אני אעדיף את המקורי.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

ה"מונרו" אכן קשים יותר, אבל מתנהגים הרבה יותר טוב מהKYB שרכים אבל מתנהגים פחות טוב.

אני הייתי הולך על ה"מונרו" SENSATREC שמשלבים גז ושמן. אני מאוד נהנתי מהם ברמת התנהגות, ובסך הכל שמתי אותם

בס. לנסר שהייתה לי שמתנהגת כמו גוש בטון בד"כ.

בכל מקרה לא לשכוח להחליף תושבות ואפילו קפיצים אם צריך.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

SENSATREC גם אני הרכבתי אותם על הרכב שלי פאסט 93.

 

ההתנהגות כביש השתנתה לאין שיעור! הרכב אוחז את הכביש בצורה מדהימה וגם זוויות הגלגול הוקטנו.

 

בקשר לנוקשות יכול להיות, אבל לא משהו קיצוני או מורגש.

 

השאלה הגדולה האם הבולמים האלו הם אמינים? אם כן אז הם ממש בחירה טובה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

יש לי בולמי מונרו עם הגז והשמן שיושבים על RSI האוטו לא זז מהכביש אחיזה מטורפת הרגשה של נסיעה חלקה גם בכביש רטוב מאוד יש לאוטו אחיזה מעולה בסיבובים החיסרון היחידי הוא לטעמי שהבולמי קצת קשים מתי שעוברים פסי האטה או בורות אז התחושה מאוד מורגשת חוץ מזה מאוד מומלץ עוד משהו גם במהירות גבוהה יש תחושה של יציבות.מקווה שעזרתי.

×
×
  • תוכן חדש...