Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תבין שזה לא נותן לך כלום!!!!

אם המערכת לא מוציאה הספק גבוה יותר לרמקולים, העוצמה לא תעלה בצורה ניכרת! או יותר נכון, כמעט בכלל לא!

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

משה תן לי לחסוך לך הרבה שאלות

בשביל לשמוע יותר איכותי אתה צריך רמקולים יותר איכותיים ,קומפוננטים בשביל שהקומפוננטים יעבדו טוב

אתה צריך מגבר בשביל להתקין מגבר אתה צריך מנחית כדי שיהיו לך תדרים נמוכים בסאונד אתה צריך סאב

או לפחות רמקולים 6\9. כול מה שאמרתי עכשיו עולה הרבה יותר מ-500 שקל.

פורסם

העוצמה אינה מס' הרמקולים מאחר ואתה לא משנה כלום מבחינת הגברה.

 

ולכן הרדיו דיסק (HU) ימשיך לתת את אותם 45*4 /50*4 ומה שהוא היה נותן..

 

על מנת לעלות בעוצמה את חייב להשקיע במגבר (כשמו כן הוא, מגביר את עוצמת האות המגיע מהHU)

 

ולבדוק אם אכן הרמקולים ברכב שלך מסוגלים לעמוד בעוצמה שאתה / המגבר מגבירים.

 

לרוב הרמקולים מסוגלים לעבוד בעוצמה הגבוה מ 22RMS (עוצמת ה HU) אך לא ברמות מגבר (50+)

 

מקווה שהבנת את הרעיון המרכזי.

 

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

האמת, שמניסיון רמקולים של פוקוס 5X7 מקוריים קיבלו בסביבות 100RMS לתחת ואהבו את זה:)

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
אתה בטוח שב500 שקל אין מצב להגבר את עוצמת הרמקולים מבלי לפגוע באיכות השמיעה ? אין מצב להוסיף עוד שניים -שלושה רמקולים ?

 

משה

 

תוסיף עוד 3 רמקולים שתקנה ב-500 שקל ותבוא לספר לנו איך זה נגמר...

×
×
  • תוכן חדש...