Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני לקראת רכישת רכב (ליסינג לשעבר) - מגאן II מודל 2007.

המוכר יידע אותי לפני הבדיקה, שהרכב קיבל מכה מאחורה ולכן הוחלף לו הטמבון + פח אחורי (מגן אבנים אחורי).

הוא גם הסביר לי שזוהי בעצם קורת רוחב שהוחלפה (טוען שברנו זה עשוי מפח בשונה מרכבים אחרים) ושזה לא נחשב למכה בשילדה/שאסי.

ושהוא מתחייב לשילדה נקייה בתוצאות הבדיקה במכון בדיקה, כך שיהיה רשום רק "תאונה עם משמעות נמוכה".

שאלתי היא, האם זה נכון לומר שפח אחורי (מגן אבנים אחורי) לא נחשב כחלק מהשילדה ?

והאם יש ירידת ערך במצב שכזה?

תודה לעונים,

אלכס

פורסם

שלום,

 

במגאן II מותקנת מאחור קורת רוחב עבה בעלת פרופיל, העשויה ממתכת.

הקורה ניתנת להחלפה בצורה נפרדת ללא ריתוך והיא מותקנת על 2 הקצוות האחוריים של השלדה.

 

שים לב לעניין אחר:

מאחורי קורת ההגנה הזו קיים חלקו התחתון של תא המטען (היכן שנמצא הגלגל הרזרבי).

חלק מהמשטח עשוי בפלסטיק קשיח.

בדוק שאינו סדוק או שבור, או שבוצעה בו הדבקה.

ניתן לראות סימנים לכך כאשר מביטים מתחת לרכב, היכן שנמצא דוד הפליטה האחורי.

 

אפרים

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

היי אפרים,

תודה על התשובה.

 

 

1. מדבריך אני מבין, שקורת הרוחב הזו, היא לא חלק מהשלדה ושאין מה לחשוש עקב החלפת (תקן אותי אם אני טועה).

 

2. במידה והמשטח העשוי פלסטיק קשיח, סדוק שבור או שבוצעה בו הדבקה... על מה זה מעיד ?

האם זה נזק משמעותי ? האם לא ניתן להחליפו ?

 

תודה,

אלכס.

פורסם

כמעט לכל תאונת פח יש ירידת ערך מסויימת, אם הוא מתחייב לשלדה נקייה קח את הרכב לבדיקת מכון תוך התחייבות המוכר לשלם על הבדיקה אם מדובר ברכב שעבר "שאסי".

×
×
  • תוכן חדש...