Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסכים עם שמר.

קיבלת מחיר מעולה על רכב במצב לא רע בכלל. יישור קו קצר (טיימינג, טיפול בבלמים האחוריים ואולי בדיקה לאיתור נזילות שאני בספק אם באמת יש) ואתה מסודר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ערב טוב.

שמר וצביקה (*וכל השאר אך בעיקר שניכם), קודם כל תודה רבה על ההתמדה בעזרה בייעוץ ובעידוד, אינני מכיר אתכם אך בטוח אני שאתם אנשים נהדרים.

שנית הרכב כאמור נקנה, ואני כרגע מרוצה (רק חסר לי מעט מומנט בעיקר בתחילת נסיעה-טורים נמוכים- יש אפשרויות לשיפור?). יש לכם חוות דעה יותר ספציפית לגבי הבדיקה למשל מה בנוגע לרעידות יתר ורטיבות בהילוכים, או שזה כסת"ח. בשביל לדעת אם יש דברים דחופים או שזה יכול להמתין לטיפול עוד כמה חודשים?

בנוסף, אני ממש משווע לג'נטים מגנזיום שישלימו את המראה ויפחיתו משקל.

בנוגע לגג יש מצב שהוא יוצא מהציר או מהגלגליות שלו לפעמים, כי המנוע עובד, להיפתח הוא ניפתח, אך להיסגר - אני שומע את המנוע רואה שני זיזים שזזים קדימה אך החלון עומד (כרגע אני סוגר ידני וזה עבד לפני יומיים).

 

אומנם קניתי ואני מרוצה אך בכך לא תם העניין. אשמח לכל יעוץ הכוונה: עשה ואל תעשה וכדומה. כמו כן ברצוני להתקין פילטר פתוח (גם רב פעמי וגם יזכיר לי במשהו את הצליל של האלפא).

שוב תודה ונשתמע בהמשך,

לוטן

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

במקומך הייתי ניגש כרגע למוסך כלשהו, בודק את עניין הקלאץ' (עזוב את הרטיבות בגיר, אלא אם יש נזילה וחוסר שמן), ומחליף טיימינג בשביל השקט הנפשי. כמו כן, להערכתי יש לך תושבת מנוע תחתונה גמורה (סיבה לרעידות, צויין בדו"ח הבדיקה), עולה גרושים, שווה להחליפה על הדרך.

דבר נוסף לבדיקה - מע' הקירור. אם אין חוסרים משמעותיים, לעזוב. אם חסר מדי פעם - לבדוק מה מקור הנזילה. זה קל לתיקון עכשיו (וגם זול), ויקר לתיקון אם המנוע מתחמם משום מה עקב הזנחת המערכת.

 

סאנרוף יהיה די יקר לתקן. חיפוש בפורום ייתן לך קצת מידע על הנושא. פה יש המלצה על בעל מקצוע.

 

גלגלי מגנזיום? זה כבר תלוי בעומק כיסך ועד כמה חשוב לך המראה. אני הייתי שם את הכסף קודם כל על יישור קו, ואח"כ על ענייני יופי, אבל כ"א ושיקוליו.

 

פילטר פתוח אפשרי, אבל עשוי לגרום לך לבעיות במעבר טסט (תלוי במכון) וכן הורדה אפשרית מהכביש אם תפגוש בבוחן תנועה נלהב מדי (העילה היא שינוי מבנה, GO FIGURE).

פורסם

או קיי.

קיבלתי, סביר להניח שאלך לעשות טיפול טיימינג בחודש הקרוב ועל הדרך תושבת מנוע וכדומה. בנוגע לנזילה לדעתי הם התבלבלו עם מים מהמזגן שכן אילן ממוסך ליטל ראה מים (בבדיקה המקדימה), בדק טיפה לעומק ואמר לי שאין נזילה ופשוט המים של המזגן רצים בצורה כזו שנראה שיש אך בוודאות הוא סיכם שזה מהמזגן וכשהתקשרתי אליו עם התוצאות הוא גיחך ואמר שהבוחנים "נפלו".

כמובן שבטיפול אני כבר איישר קו בנוגע לעוד דברים קטנים שברור לי שכאשר אני מכניס לטיפול- הם חלק מכך, מה עוד שכנראה שזה באמת בלאי הגיוני ופעוט.

ה"נזילות" שמן שצויינו מבלוק מנוע הן אפילו לא "הזעות" ובטיימינג אחליף אטם ואסגור (תרתי משמע) את העניין.

הסנרוף- אני הצלחתי לסדר פחות או יותר שוב, זה לא בעיה במנוע, הידקתי שני תופסנים והחלון זז, קצת שמן והוא יזוז חלק.

בנוגע למגנזיום, האם זה דורש רישום,אישור ברישיון הרכב?

הבנתי שהיום פילטר פתוח די זניח בטסט, כמעט כל אחד עם "הוטהאץ" או סתם "סיוויק" (סלחו לי בעליי הרכב), יש להם והטסטרים לא מחרבים את הטסט. חוץ מזה תמיד אפשר להחליף פילטר לפני הטסט. אני חייב צליל מעניין ומזכיר נשכחות.

אני שוקל לקנות מגנזיום מיד שנייה. ראיתי המון למכירה במחירים די אטרקטיבים, כמובן שאבדוק ואמיין ואגש לפנצ'רמכר שיבדוק אותם היטב שאין סדק, עיקום וכדומה. (פשוט יש כמה מקוריים של פז'ו למכירה).

נתעדכן בהמשך ותמשיך (תמשיכו) להזרים מידע,

ד"א מוסך מומלץ באזור אשקלון- אשדוד?

ביי בינתיים,

לוטן

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

כל עוד אתה לא משנה את מידת הג'אנט או הצמיג אין שום שינוי ברישיון הרכב.

כדאי לך להתייעץ עם בעלי מקצוע או יודעי דבר לגבי הגג הנפתח שלך, יש שמועות שמדובר בחלק רגיש יחסית ב206 שדורש תחזוקה קפדנית.

 

תתחדש ותהנה מהרכב, בחירה טובה :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...