Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזו "הפתעה" .., ירידת מחירי VW.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העניין הוא שמלמכור שירוקו אי אפשר לחיות, ואת הגולף החדשה מוכרים כרגע בעיקר ל"גרעין הקשה" של בעלי פולקסווגן, שהוא בעיקר תושבי רמת השרון מבוססים שיחכו עם הארנק פתוח לגולף הבאה ויהי מה.

 

טובה ככל שהגולף תהיה, כשיהיה אפשר לקנות מאזדה 3 2.0 ב110K (והיום הזה לא נראה לי מאוד רחוק, משום מה), אף אחד לא יקנה יותר פולקסווגן.

 

ההתמוטטות תבוא מכיוון הליסינג; זה ילחץ יבואנים להגדיל את נתח השוק לפרטי, ולהוריד מחירים בכלל; זה יגרור את כולם למטה, עד אחרון יצרני היוקרה.

 

זה לא שהמשבר בארץ נגמר - הוא עוד לא התחיל. תמיד יש היסט של חצי שנה בין המצב המחורבן בחו"ל למצב הכלכלי כאן. אין הזמנות חדשות, אין השקעות חדשות, כולם עכשיו על טייס-אוטומטי מהזמנים המוצלחים שקדמו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

ההתמוטטות תבוא מכיוון הליסינג; זה ילחץ יבואנים להגדיל את נתח השוק לפרטי, ולהוריד מחירים בכלל; זה יגרור את כולם למטה, עד אחרון יצרני היוקרה.

 

ואיך נגרום להם לאבזר יותר? (להפסיק לייבא מרכב עם 2כריות אוויר בלבד,ללא ESP,ובקיצור מינימום שבמינימום בטיחות :()

ואיך נגררם להם #2 להביא גיר ידני ? זאת לא מילה רעה ;) (נכון שהרוב שטופי מוח שאוטומת IS THE SH1T אבל עדיין יש המון חובבי קלאץ' בינינו

 

על עוד דגמים של כל רכב אני לא מתלונן כרגע - למרות שגם זה מציק

 

אני אעדיף לראות את הנ"ל נפתר קודם לכן :p

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...