Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לעוזרים!

בסוף נשארתי במחנה ירדן עד היום ומחר אני יורד לעזה,

כבר אין צורך בתחבורה ציבורית, דוד שלי (אל"מ בדרגתו) יקפיץ אותי על הדרך שלו :-D.

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

פורסם

תגיע מטבריה לחיפה (430) , מחיפה רכבת לב"ש

מב"ש קו 30 , 35 , 130 לרדת במחנה אורים בהצלחה

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

 

קצת פופורציות , הנה פרסום של דובר צה"ל ביוטיוב.

 

צריך להיזהר אבל גם לא צריך להגזים , אף אחד לא צריך את קארספרום כדי לדעת שיש טנקים בדרך לרצועה .

אל תכתבו כמה , אל תכתבו איזה סוג , אבל לא יקרה כלום אם תכתבו ראיתי טנקים בדרך לרצועה .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

צר לי שאני לא מסכים איתך אבל סודות מיותרים יוצאים לאוויר העולם כשאתה אומר למחזיקים בהם "חבר'ה, תיזהרו, אבל לא צריך להגזים".

 

השאלה "האם המידע שאני מתכוון לכתוב הוא מוגזם או לא מוגזם" היא כלל לא ב- Scope של ההחלטות שהחפ"ש הבודד צריך לקבל.

זה לא תפקידו ואין לו שום כלים לקבל החלטה כזו, גם אם נדמה לו שבחדשות 10 אמרו משהו הרבה יותר גרוע.

 

ודרך אגב, שים לב שדווקא את הטקסט "בדרך לרצועה" לא מחקתי. מה שנמחק היה שמות של בסיסים שמאכסנים את הציוד הזה (ואחר) גם בימים אחרים, במלחמות אחרות, מול צבאות אחרים.

פורסם

אתם חיים בסרט,

 

כל מי שרוצה יכול לפתוח ערוץ מוזיקה 24 בטלויזיה,

שם יש תוכנית שנקראת ד.צ 24.

מסתובבים ומצלמים בבסיסים חופשי, מראיינים את החיילים והקצינים והנגדים בבסיס והם מספרים על הבסיס,

מה הוא עושה, איפה הוא נמצא, ומה יש בו.

זה דווקא קצת בעייתי.

 

אבל מה שצויין בשרשור הזה הוא היה בסדר גמור, ואין קשר לבט"ש.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

×
×
  • תוכן חדש...