Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

-ראשית החלטתי לקנות את הHU הבא של פיוניר: DEH6000BU,

חשוב לי לדעת מה אתם חושבים עליו, והאם הוא איכותי וטוב?

 

-לגבי קומפוננט שאני מתכנן לשים מקדימה, התקציב שלי הוא לא רחב במיוחד ולכן חשבתי על מורל פולס,

האם יש הבדל בין מורל פולס לבין המורל טמפו, האם שווה להשקיע עוד סכום קטן בשביל הטמפו?

והאם בכלל שווה לחסוך עוד כסף על מנת לשים קומפוננט יותר טוב מהמורל, אם כן איזה?

 

תשובות ממבינים יעזרו מאוד!

תודה רבה מראש.

פורסם

למה דווקא את ה-HU הזה?..כי יש בו USB.?

אם פונקציית ה-USB לא חשובה לך אתה יכול לקנות את הדגם הנ"ל {באותה רמה רק בלי USB}ולחסוך כסף:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=506280

 

אם פונקציית ה-USB חשובה,אז הייתי ממליץ באותו מחיר על הדגם הזה יש קלריון שהוא לדעתי אחד

מ-HU תומך USB הטובים ביותר בתקציב של מתחת 1000 שח.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=455282

 

הטמפו הוא ממשיכו של הפולס ושניהם באותה הרמה,מדובר בקומפוננטים טובים יחסית למחיר שלהם

לדעתי מומלץ לחסוך כסף וללכת על קומפוננט טוב יותר,קח בחשבון שתצתרך הגברה בהתאם בכול מקרה.

פורסם

האמת שהUSB לא ממש חשוב לי, אבל המכשיר עצמו יפה ובעל תצוגה יפה והבנתי שהוא מכשיר טוב..

 

ועוד שאלה, כמה אמור מתקין מקצועי לקחת על התקנה של רדיו דיסק?

וכמה הוא אמור לקחת על התקנה של הקומפוננט הקדמי? (התקנה רגילה, רמקול טוויטרים, בלי חיתוכים וכאלה)

 

תודה

פורסם

אז ככה נתחיל בHU:

אני קניתי את הפיוניר 600UB אותו דבר בדיוק, קניתי אותו במיוחד בגלל הUSB.מרוצה ממנו עד השמיים.

הלכתי על הדגם הזה בגלל התצוגה-לא בגלל שהיא יפה אלא בגלל שיותר נוח לתפעל את המכשיר עם התצוגה הזאת מאשר מכשירים אחרים כמו לדוגמא ה5050UB.

בכל זאת החיסרון היחיד שאני יודע על הדגם הזה הוא שהפאנל חשמלי ויש בעיה (לא תמיד) עם הflat cable לפי מה שאמרו לי, ולכן עדיף לקחת עם אחריות של 3 שנים של עוזי או sher או כל חברה מוכרת אחרת.

בקשר לרמקולים:

עדיף תמיד לחסוך עוד קצת ולקנות משהו טוב כדי שלא תצטרך להשתדרג בעתיד אם תוסיף הגברה,אבל זה תלוי מה היעד הסופי שלך במערכת.

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

ממש סיבכת אותי בכל הנושא..

בכל מקרה אשמח שתעזרו לי לגבש דעה שאני ילך כבר להתקין,

ראשית אני רוצה להתקין HU וקומפוננט מקדימה.

התקציב שלי לשניהם הוא 1450, ככה שחשבתי לשים פיוניר DEH6000BU ומורל פולס.

הצעות יתקבלו בברכה עזרתם חשובה לי!

×
×
  • תוכן חדש...