Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתור אחד שעובד היום במשרד יחסי ציבור, אתה רוצה להגיד לי שכתבת "כתבות" ל-YNET? מרקר? גלובס? ידיעות אחרונות? מעריב?

לא היה YNET או מרקר בזמנו. ניידים בקושי היו לחבר'ה. אני ניהלתי חשבון של גוף ממשלתי לא קטן וכתבתי דברים שהתייחסו לגוף זה, כולל ציטוטים של דרגים מאוד גבוהים שלא היו ולא נבראו.

כל זה פורסם בתור ידיעה בכותרות של שני הטבלואידים ועיתון "איכותי" עאלק.

הייתה לנו בחורה שניהלה יח"צ של אמנים וראיתי במוספים שונים ומשונים גם כתבות פרופיל של 3000 מילה שהיא כתבה.

אני לא חושב שדברים השתנו במיוחד. אין תחקירנים "בנישות". הם ניזונים מחומרים ש"דוחפים" להם.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא היה YNET או מרקר בזמנו. ניידים בקושי היו לחבר'ה. אני ניהלתי חשבון של גוף ממשלתי לא קטן וכתבתי דברים שהתייחסו לגוף זה, כולל ציטוטים של דרגים מאוד גבוהים שלא היו ולא נבראו.

כל זה פורסם בתור ידיעה בכותרות של שני הטבלואידים ועיתון "איכותי" עאלק.

הייתה לנו בחורה שניהלה יח"צ של אמנים וראיתי במוספים שונים ומשונים גם כתבות פרופיל של 3000 מילה שהיא כתבה.

אני לא חושב שדברים השתנו במיוחד. אין תחקירנים "בנישות". הם ניזונים מחומרים ש"דוחפים" להם.

 

 

שוק הרכב זה "נישה"?

 

ניהלת תקציב של גוף ממשלתי לא קטן והמצאת ציטוטים של דרגים מאוד גבוהים וזה מצא את דרכו לעיתון. כנראה יכולת ההמצאה שלך בציטוטים היתה יצירתית במיוחד וכנראה שהדרגים הבכירים היו בכירים מספיק. חבל רק שכך התנהלת...לא בדיוק עבודת PR "כשרה", אבל לא משנה...זה היה מזמן.

 

אם זה היה כל כך מזמן...אל תתיימר להבין איך דברים עובדים היום בגופי תקשורת כמו YNET.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
תגיד אתה רציני? כתבה קנויה ב-YNET?

יש לך בכלל מושג כמה חמור מה שכתבת?

יש לך מושג כמה שהמציאות רחוקה מהרמיזות שלך?

קטונתי מלקבוע שב- YNET יש כתבות שאינן אובייקטיביות צרופה, ושחלק מהכתבות משרתות אינטרסים כלכליים של מישהו.

 

אין לי שום מידע שירמז על כך, וגם אם היה לי לא הייתי מעיז להסתבך עם משרד עורכי הדין שלהם.

 

עם זאת, שים לב ש- YNET הם שותפים עסקיים של מחירון "יצחק לוי", ולכן בוודאי יפגעו כלכלית אם ישתמע מדבריהם שמתחוללת בשוק קטסטרופה שאינה באה לידי ביטוי במחירון הרכב.

אנשים יפסיקו להשתמש במחירון --> YNET יפסידו כסף.

 

אם אתה נוטה להאמין בתאוריות קונספירציה כאלה, ראה כותרת משנה ב- YNET מהיום:

 

לאחר תקופה ארוכה בה מחירי עסקאות יד שניה נסגרו בעשרות אחוזים מתחת למחירון הרכב הקובע של ישראל, מודיע לוי יצחק כי הוא מיישר קו ויחתוך בדצמבר כ-10% מהמחיר הנוכחי

 

בוא ונקרא את הכותרת הזו שוב, נדגיש את מילות המפתח שבחר העורך, וננסה לתת ציונים למידת האובייקטיביות שלה.

 

לאחר תקופה ארוכה בה מחירי עסקאות יד שניה נסגרו בעשרות אחוזים מתחת למחירון הרכב הקובע של ישראל, מודיע לוי יצחק כי הוא מיישר קו ויחתוך בדצמבר כ-10% מהמחיר הנוכחי

 

שים לב למכבסת המלים. קודם כל, מדובר ב"מחירון הרכב הקובע של ישראל", אפילו שלפי הכותרת מזה תקופה ארוכה הוא לא קובע.

בנוסף, אנחנו למדים שאם עסקאות נסגרות ב"עשרות אחוזים" מתחת למחירון, וכעת המחירים יורדים בעשרה אחוז בלבד, הרי שמדובר ב"ישור קו".

 

מעתה, אליבא ד'YNET, המחירון "יישר קו" עם מחירי עסקאות יד-שניה, וחזר להיות "מחירון הרכב הקובע של ישראל", וזאת למרות שבאותה נשימה אומר הכתב שהעסקאות נסגרות במחירים נמוכים "בעשרות אחוזים".

 

הכותרת אובייקטיבית זו בעינייך?

 

כי יש מי שיגידו שהכותרת הזו היא אב-טיפוס לכותרת מוטה ואינטרסנטית.

לא אני, כמובן. אבל אנשים פרנואידים, כן. :-)

פורסם
קטונתי מלקבוע שב- YNET יש כתבות שאינן אובייקטיביות צרופה, ושחלק מהכתבות משרתות אינטרסים כלכליים של מישהו.

 

אין לי שום מידע שירמז על כך, וגם אם היה לי לא הייתי מעיז להסתבך עם משרד עורכי הדין שלהם.

 

עם זאת, שים לב ש- YNET הם שותפים עסקיים של מחירון "יצחק לוי", ולכן בוודאי יפגעו כלכלית אם ישתמע מדבריהם שמתחוללת בשוק קטסטרופה שאינה באה לידי ביטוי במחירון הרכב.

אנשים יפסיקו להשתמש במחירון --> YNET יפסידו כסף.

 

אם אתה נוטה להאמין בתאוריות קונספירציה כאלה, ראה כותרת משנה ב- YNET מהיום:

 

לאחר תקופה ארוכה בה מחירי עסקאות יד שניה נסגרו בעשרות אחוזים מתחת למחירון הרכב הקובע של ישראל, מודיע לוי יצחק כי הוא מיישר קו ויחתוך בדצמבר כ-10% מהמחיר הנוכחי

 

בוא ונקרא את הכותרת הזו שוב, נדגיש את מילות המפתח שבחר העורך, וננסה לתת ציונים למידת האובייקטיביות שלה.

 

לאחר תקופה ארוכה בה מחירי עסקאות יד שניה נסגרו בעשרות אחוזים מתחת למחירון הרכב הקובע של ישראל, מודיע לוי יצחק כי הוא מיישר קו ויחתוך בדצמבר כ-10% מהמחיר הנוכחי

 

שים לב למכבסת המלים. קודם כל, מדובר ב"מחירון הרכב הקובע של ישראל", אפילו שלפי הכותרת מזה תקופה ארוכה הוא לא קובע.

בנוסף, אנחנו למדים שאם עסקאות נסגרות ב"עשרות אחוזים" מתחת למחירון, וכעת המחירים יורדים בעשרה אחוז בלבד, הרי שמדובר ב"ישור קו".

 

מעתה, אליבא ד'YNET, המחירון "יישר קו" עם מחירי עסקאות יד-שניה, וחזר להיות "מחירון הרכב הקובע של ישראל", וזאת למרות שבאותה נשימה אומר הכתב שהעסקאות נסגרות במחירים נמוכים "בעשרות אחוזים".

 

הכותרת אובייקטיבית זו בעינייך?

 

כי יש מי שיגידו שהכותרת הזו היא אב-טיפוס לכותרת מוטה ואינטרסנטית.

לא אני, כמובן. אבל אנשים פרנואידים, כן. :-)

 

קודם כל, הכתבה היא של בני ברק מ"ידיעות אחרונות" ו-YNET לקחו את הכתבה ופרסמו אותה (למי שלא יודע, ידיעות אחרונות ו-YNET אלו שתי מערכות נפרדות).

 

הכותרת אובייקטיבית בעיני כי אני לא חושב שהיא עושה חסד עם המחירון.

מהכותרת הזאת (ומהכתבה כולה שפורסמה בידיעות אחרונות) אני למד שמחירון לוי יצחק היה בשבועות או בחודשים האחרונים לא מציאותי ועכשיו הוא נאלץ ליישר קו עם השוק...כלומר בתקופה האחרונה מחירון לוי יצחק לא היה רלבנטי לשוק אותו הוא מתיימר להעריך נכונה.

 

לגבי המחירון הקובע של המדינה.

אני ואתה באותה סירה, אנחנו לא רוצים שזה יהיה המצב שלוי יצחק יהיה המחירון של המדינה, אנחנו לא רוצים את זה בעיקר כי לדעתנו המחירון הזה אינו משקף נאמנה את מחירם של דגמים נדירים ומיוחדים יותר מעוד ליסינגטומטית מצויה...

 

אבל מה לעשות שזה המצב?

מה לעשות שחברות הביטוח מתבססות עליו?

מה לעשות שרוב עסקאות הרכב כולל מגרשי טרייד אין עובדים לפי המחירון הזה?

מה לעשות שאם תגנב לך ה-C5 לפי המספר בלוי יצחק תקבל כסף מחברת הביטוח?

 

כל אלו ארנון, הופכים את לוי יצחק למחירון הקובע של המדינה.

YNET לא המציאו את זה, זה המצב בישראל לפחות ב- 15 שנים האחרונות אם לא יותר...

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
בתור אחד שעובד היום במשרד יחסי ציבור, אתה רוצה להגיד לי שכתבת "כתבות" ל-YNET? מרקר? גלובס? ידיעות אחרונות? מעריב?

 

אין לך מושג את מידת ההשפעה של יחסי הגומלין בין חברות ובעלי הון לבין העיתונאים עצמם ו/או בעלי העיתון. ואת זה אני אומר לך כמי שסיקר את העיתונות הכלכלית כולה במשך שנה ומכיר כמה התערבויות כאלו (בכתבות ופרסומם או אי פרסומם) אישית. אם תקרא עיתונים בשיטתיות גם תלמד להכיר מי הכלב של איזה אדון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אין לך מושג את מידת ההשפעה של יחסי הגומלין בין חברות ובעלי הון לבין העיתונאים עצמם ו/או בעלי העיתון. ואת זה אני אומר לך כמי שסיקר את העיתונות הכלכלית כולה במשך שנה ומכיר כמה התערבויות כאלו (בכתבות ופרסומם או אי פרסומם) אישית. אם תקרא עיתונים בשיטתיות גם תלמד להכיר מי הכלב של איזה אדון.

 

עופר, בתוך עמי אני חי או בתוך תחום העבודה שלי אני חי.

ברור לי שהעיתונות לא טהורה כמו שהטיפו לי בלימודי התואר הראשון בתקשורת.

 

אבל מכאן ועד להפוך כל כותרת של כל כתבה שנראית לאנשים טיפל'ה פרו היבואנים לכתבה קנויה או כתבה "מטעם", יש מרחק גדול.

 

על זה סובב הדיון.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
מהכותרת הזאת (ומהכתבה כולה שפורסמה בידיעות אחרונות) אני למד שמחירון לוי יצחק היה בשבועות או בחודשים האחרונים לא מציאותי ועכשיו הוא נאלץ ליישר קו עם השוק...כלומר בתקופה האחרונה מחירון לוי יצחק לא היה רלבנטי לשוק אותו הוא מתיימר להעריך נכונה.

מצטער. אני עדיין לא מבין כיצד אפשר להגיד באותו משפט ש"עסקאות נסגרות במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים ממחיר מחירון" ובאותה נשימה לציין שהורדת 10% היא בבחינת "ישור קו".

 

עיתונאות חוקרת היתה משפדת את מו"ל המחירון. איך יתכן שכל המחירים של כל המכוניות ירדו באותו פקטור? איך יתכן שכל השנתונים יושפעו באותה המידה? מדוע מבצעי המכירות המטורפים של חברות הליסינג לא באים לידי ביטוי במחירון?

 

יש עוד כמה שאלות שעולות בראשי, אבל ברור לי שאיש ב"ידיעות אחרונות" לא מתכוון לשאול אותן.

פורסם

http://www.mako.co.il/news/channel2/Channel-2-Newscast/Articles/itemId=9751ffc4b9acd110VgnVCM100000290c10acRCRD

לפי דבריו של לוי יצחק אם המצב הנוכחי ימשך מחיר המכוניות בשוק יקרוס כבר בשבוע הבא מתוכננת ירידה של כ-5 אחוז במחירי המשומשות לרבות מאזדה 3 ודומיהן.

 

כמובן שזאת בשורה טובה למחפשי מכוניות שכרגע כדאי מאוד שיחכו קצת ואז הם יוכלו להנות ממחירים מוזלים לעומת המחירים כיום בשוק.

פורסם

בכתבה בYNET נכתב כי בדצמבר מתוכנן חיתוך ממוצע של כ10% ממחיר רוב המכוניות מהשנתונים האחרונים (איזה?) וזאת כדי לסגור את הפער מול מחירי השוק הקיימים. ת'כלס, לא הרבה רכבים נמכרים היום במחיר מחירון. למרבה הצער לא הרבה רכבים נשארים במצב טוב כ"כ שיצדיק קבלת מחירון. ובגלל חברות הליסינג כמובן שנפטרות מעודפי רכב ומציפות את השוק.

פורסם

לדוגמא הונדה אקורד 2003/גולף 2005 יהיו שוות בשבוע הבא משהו כמו 65 אלף שקל. אלו פשוט מחירים בריצפה ביחס למחירים של אותם מכוניות לפני חצי שנה-שנה.

פורסם

"ת'אכלס" מי שמסתכל על מחירון ודורש לקנות במחירון, מצטער על הביטוי - "חמור".

למה שמישהו שקנה לפני שנה רכב ושמר עליו וטיפל בו והשקיע בו, יפסיד על הרכב בגלל שהשוק מוצף בליסינג או שסתם יצאו דגמים חדשים והרכב נקרא "מיושן".

אם אני הייתי מוכר את הרכב ומישהו היה בא אליי ודורש לקנות במחירון הייתי מתפוצץ מצחוק במקום.

לפי דעתי מחירונים צריכים להיות הרבה יותר גמישים ממה שהם היום.

לדוגמא:

לפי לוי יצחק, מחירון של איביזה 2001 1.6 ידנית בלי תוספות 29,500.

אותה איביזה עם תוספות כגון, מגנזיום וסאן רוף 31,500.

מה הקשר למציאות? אין.

 

צריך להפסיק להתרגש מכל הקטע של המחירונים ולפתוח דיון על כל ציטוט של מחירוני רכב.

מי שרוצה ומגיע לו למכור את הרכב במחיר שהוא דורש, יקבל מעל מחירון כל מחיר שהוא ירצה(בהנחה שהוא ריאלי).

ומי שלא שמר על הרכב שלו והזניח אותו מן הסתם שלא יקבל את מה שהוא ידרוש.

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם

יש הגיון ויש מציאות בשטח. המציאות בשטח היא לא כמו שאתה היית רוצה, הואיל ויש אינטרס משותף של הגורמים המובילים בענף הרכב, קרי, יבואנים, חברות ליסינג, חברות ביטוח וסוחרים לאמץ את "המחירון" שמבטיח את עסקיהם והשקעותהם. כל זמן שזו המציאות והרגולטור שגם הוא אינטרסנט לא מוצא לנכון לפרק את "הקרטל העויין" שנוצר בשוק הישראלי הקטן. בלית ברירה נשאר "חמורים".

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
http://www.mako.co.il/news/channel2/Channel-2-Newscast/Articles/itemId=9751ffc4b9acd110VgnVCM100000290c10acRCRD

 

לפי דבריו של לוי יצחק אם המצב הנוכחי ימשך מחיר המכוניות בשוק יקרוס כבר בשבוע הבא מתוכננת ירידה של כ-5 אחוז במחירי המשומשות לרבות מאזדה 3 ודומיהן.

 

כמובן שזאת בשורה טובה למחפשי מכוניות שכרגע כדאי מאוד שיחכו קצת ואז הם יוכלו להנות ממחירים מוזלים לעומת המחירים כיום בשוק.

 

לא מספיק עשרה אחוז

צריך להוריד הרבה יותר יותר מכפול מכך

מכונית במקרים רבים הופכת מטרד

מי שקורא נכון את שהולך להתרחש מבין שהרכבים עומדים לרדת הרבה יותר

כיום כבר רק מכונית אחת מתוך שבע נמכרת

וכבר היום יש חוסר ביקוש והצע אדיר ללא תקדים וירידות מחיר חדות

הגיע הזמן באמת לרף נורמלי של רכב משומש הרבה מתחת למחירו היום

לוי יצחק עושה צעד נכון אם כי מאוחר ומעט

פורסם
יש הגיון ויש מציאות בשטח. המציאות בשטח היא לא כמו שאתה היית רוצה, הואיל ויש אינטרס משותף של הגורמים המובילים בענף הרכב, קרי, יבואנים, חברות ליסינג, חברות ביטוח וסוחרים לאמץ את "המחירון" שמבטיח את עסקיהם והשקעותהם. כל זמן שזו המציאות והרגולטור שגם הוא אינטרסנט לא מוצא לנכון לפרק את "הקרטל העויין" שנוצר בשוק הישראלי הקטן. בלית ברירה נשאר "חמורים".

 

בקשר לרגולטור ושותפיו זכור תמיד משפט מפתח אחד...לא לעולם חוסן.

ואין למשפט זה הוכחה טובה יותר ממה שמתרחש היום מול עינינו המשתאות

כן משפשפים עיניים אבל זה קורה במציאות

 

לא לעולם חוסן

פורסם

לא מספיק שלפני שנה הורידו משמעותית מחירון, אז מורידים עוד?

אנחנו קנינו לפני בערך שנה סוזוקי בלנו ב: 30,000, עכשיו המחירון 26,500 .

מה נסגר איתם? ועוד 5% פחות בכלל לא שווה.

 

אנשים לא יתחילו לשים לב למחירון וזהו, ימכרו מעל המחירון ואין מה לעשות, הקונים יצטרכו להתמודד עם זה.

Kia Sportage, 2014 

 


×
×
  • תוכן חדש...