Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני יותר משנה התחילה נזילת שמן ממש קטנה מאזור המפלג.

 

הגיע הזמן לטפל בה, ורציתי לברר אם יש משהו מאוחד לדעת, לפני הפירוק.

המפלג כולל בתוכו את הסליל (Coil) ויש לו כיוון, חוץ מיזה, יש לשים לב למשהו?

כמו שכתוב בכותרת, זהו מנוע 4G15 של לנסר/צ'מפ 93 (הזרקה רב נקודתית)

 

תודה, ויום טוב

פורסם

1. נתק את המינוס מהמצבר.

2. נתק את הקונקטור מהמפלג.

3. בעזרת מברג תחרוט קו בין המפלג לראש המנוע כדי שתחזיר את המפלג בדיוק למקומו.

4. פתח את הברגים שמחזיקים את המפלג, והוצא את הגומייה הישנה המדוברות(ORING) היא תהיה יבשה לכן אין ברירה רק לקרוע אותה, נקה היטב את החריץ של הגומיה.

5. תרכיב את הגומיה החדשה ומרח עליה מעט שמן מנוע כדי שתוכל להחזיר את המפלג למקומו בקלות בלי שהגומיה תפגע.

 

בהצלחה.

פורסם

תודה יקיר.

 

יצאה לך לעשות את העבודה?

אני מעריך מדובר בעבודה עד שעה, ואין משהו מאוחד מבחינה מכנית

לגבי אורינג, חייבים חלק מקורי? ומה מחירו

פורסם

יש מחזיר שמן שזה נימצא בתוך המפלג ויש גומיית אורינג שיושבת חיצונית על המפלג.

 

אם הנזילה היא חיצונית אז הבעיה בדומיית או-רינג, אם הנזילה היא מתוך המפלג(המכסה מפלג בפנים יהיה מלא בשמן) הבעיה היא במחזיר שמן שבתוך המפלג שלהחליף אותו זה מאוד קשה כי צריך לפרק את המפלג לגורמים.

 

יצא לי להחליף את הגומיה הזו בלאנטיס.

 

20-15 דקות עבודה

פורסם
לפני יותר משנה התחילה נזילת שמן ממש קטנה מאזור המפלג.

 

הגיע הזמן לטפל בה, ורציתי לברר אם יש משהו מאוחד לדעת, לפני הפירוק.

המפלג כולל בתוכו את הסליל (Coil) ויש לו כיוון, חוץ מיזה, יש לשים לב למשהו?

כמו שכתוב בכותרת, זהו מנוע 4G15 של לנסר/צ'מפ 93 (הזרקה רב נקודתית)

 

תודה, ויום טוב

 

הגורו שלי לנושא הוא אדמונד קגל ,שטיבל 2 תל אביב

 

הוא תמיד עוזר ותומך בלב רחב

 

מומחה בתחומו

פורסם

שמרו לכם את הכתובת של אדמונד קגל,תוכלו להעזר בו במגוון תחומים השייכים לאביזרים סביב המנוע.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היום על הבוקר היו לי כמה שעות פנויות.

 

מחיר האורינג (O-RING) תחליפי 10 שקלים, אך הוא נראה לא אמין המאוחד.

מקורי של מיצובישי 50 אחריי מע"מ והנחה.

 

סימון, פירוק והרכבה קלים ומהירים.

תודה לעוזרים

פורסם
היום על הבוקר היו לי כמה שעות פנויות.

 

מחיר האורינג (O-RING) תחליפי 10 שקלים, אך הוא נראה לא אמין המאוחד.

מקורי של מיצובישי 50 אחריי מע"מ והנחה.

 

סימון, פירוק והרכבה קלים ומהירים.

תודה לעוזרים

 

ללמדנו...לא להרתע ולרוץ למוסך

יש הרבה תיקונים שניתן לבצע לבד

לדעתי יש גם טבעת גומי אמינה מאוד ב10

פורסם

אני תמיד ממליץ על חלקים מקוריים.

 

למשל גומיה של לאנטיס למפלג מקורית עולה 25 ש"ח כולל מע"מ.

 

החלפתי אותה לא מזמן כאשר החלפתי מפלג ואני יודע שהגומיה תחזיק הרבה זמן ואני בראש שקט.

פורסם

בעיקרון 50 שקל זה ממש הרבה.

הרי, מדובר באורינג רגיל, שעלותו לא צריכה לעבור שקלים ספורים.

החלפתי גומיות הרבה יותר מורכבות, בצורות שונות אצלי במאזדה, (בבית מצערית וכו')

וחלפים מקוריים שלה, עלו פחות משמעותית. (20-30)

אבל זה מה יש

 

אורינג תחליפי היה עשוי מגומי קשה, ולא רציתי לחסוך כאן.

×
×
  • תוכן חדש...