Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

יש לי שינוי קל בהתנהגות של הגיר האוטומטי במכונית.

 

לפעמים החלפת ההילוכים בין השני לשלישי בגיר האוטומט מתבצעת בצורה "לא יפה", כלומר יש עליה של הטורים לרבע שניה ואז ההילוך משתלב. זה נותן הרגשה לא נוחה למי שנוהג באוטו יש תחושה של איבוד כוח כזאת.

 

האם הגיר מתקלקל לי? האוטו נסע בסך הכל 110 אלף ק"מו והוא טופל בצורה טובה עד עכשיו.

 

תודה רבה.

טל

פורסם

מה זה אומר בדיוק "החלקה בגיר"?

 

זאת בעיה קשה? זה יכול לגמור את הגיר?

 

אגב לגבי הגיר של הגולף - בעיקרון לא מחליפים שמן גיר לאורך כל חיי הגיר.

אז מה לעשות?

 

תודה.

פורסם

1. כנס למוסך שאינו ראש קטן ובקש לבדוק ולהחליף שמן גיר

2. יש לבדוק (לנטר) את טמפ' השמן בזמן נסיעה בעזרת סורק

3. יש לבצע כיוונון בסיסי לגיר+כיוונון מצערת בעזרת סורק ממוחשב

4. יש לבדוק את מצב החיישנים+הסולונואידים בעזרת מחשב איבחון

 

לאחר פעולות אלה יש לבדוק את מצב החלפת ההילוכים

 

המלצתי קפוץ לחבר הפורום מוסך רון ברחוב המסגר 31 ת"א לבדיקה בסיסית חינם אין כסף.

איזה כייף לי :)

פורסם

1.האם עליית הסל"ד היא גדולה כלומר מורגשת נסיקה לסל"ד גבוה? 2.האם ישנה קפיצה קטנה בסל"ד כלפי מעלה, משהו כמו 100-150 סל"ד?

3.האם תופעה זו קורית רק כאשר המנוע/גיר חמים וכיבוי של הרכב מנטרלת את התופעה למספר דקות?

אם התשובה לשאלה 1 היא כן, אז ישנה החלקה בגיר , דברהמצריך פירוק גיר.

אם התשובה לשאלות 2,3 הן כן, אז הבעייה הוא או בקולר או בחיישן טמפ' שמן גיר.

  • ספונסר פורום
פורסם

כל טיפול בתקלת תיבת הלוכים

שכזאת מתחילה בביצוע של כיוון בסיסי

לתיבה וכיול של המצערת ,ישנם הרבה תופעות בהחלפות ההילוכים שנגרמות

מאי כיול המצערת מול מחשב המנוע והתיבה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תודה רבה לכל המשיבים.

 

לגבי השאלות שנשאלו קודם - אז הקפיצה היא קטנה יחסית ולא תמיד מורגשת. אין ממש נסיקה לסל"ד גבוה אך יש עליה בסל"ד ותחושה לא נעימה (לרבע שניה) של איבוד כוח באוטו.

 

אני מניח שכדאי לי לבצע את הסריקה כמו שרון הציע.

 

טל

×
×
  • תוכן חדש...