Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום לפנות בוקר, שעה 5 בערך, תוך כדי שינה אני שומע מחלון חדרי חריקת בלמים ומכה עזה.

התעוררתי בבהלה ורצתי מיד למרפסת, המחזה היה נורא - בעקבות הפגיעה מהסיוויק עפה האימפרזה על הרמזור והורידה אותו.

תוך דקות ספורות הגיעו כוחות ההצלה בכוחות מתוגברים ופינו את הפצועים לבית החולים.

כשיצא החג הדבר הראשון שעשיתי זה לבדוק באינטרנט אם מוזכרת התאונה בתקווה שלא תהיה מוזכרת כלל בעקבות פציעות קלות של המעורבים בה

אך כבר באתר הראשון שנכנסתי אליו היא הייתה בתור הכתבה הראשית, ליבי נשבר

יולדת בדרכה לבית החולים עם בעלה וחמתה, היולדת ילדה בשלום והחמה ז"ל נפטרה.

 

זאת כבר לא התאונה הראשונה, לא השניה וגם לא השלישית באותה צומת בשעות הלילה כאשר הרמזורים מפסיקים את פעולתם

ואני בטוח שזה קורה גם בעוד צמתים שהרמזורים מפסיקים לפעול שם.

למה לעזאזל להפסיק את פעולת הרמזורים בלילה?!

קשה כ"כ לחכות עוד דקה-שתיים גם אם הכביש ריק?!

לא עדיף לחכות קצת מאשר לאבד חיים של אנשים?!

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3608774,00.html

http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=5796

 

מצטער, הייתי חייב לפרוק את זה

יהי זיכרה ברוך

Toyota Yaris TS

 

פורסם

זה עוד אחד מהמקרים המזעזעים שקורים לנו כאן,:x

הם היו בדרכם לרגע המרגש בחייהם,ובין רגע זה נהפך לרגע העצוב ביותר,

פשוט אין מילים,ליבי עם המשפחות:cry:

פורסם

אני בעד שהרמזורים לא יעבדו בלילה כי אין למה.

בכל הצמתים המרומזרים יש גם תמרורים שצריך לציית להם כאשר הרמזורים לא פועלים.

גם ככה יש יותר מידי רמזורים ובלילה הרבה פעמים עומדים ברמזור סתם ככה.

פורסם
בכל הצמתים המרומזרים יש גם תמרורים שצריך לציית להם כאשר הרמזורים לא פועלים.

גם ככה יש יותר מידי רמזורים ובלילה הרבה פעמים עומדים ברמזור סתם ככה.

 

וגם כשהרמזורים פועלים, חסר מטומטמים שלא מצייתים לחוקים?

 

תמיד צריך לבדוק לפני כניסה לצומת את כל הפניות לתוכה אם הם פנויות. רמזור, תמרור, שוטר, חמור חדש- זה לא משנה. תמיד יהיה את הבן-#$%@ שידהר לתוך הצומת בלי להסתכל ו\או בלי אפשרות לעצור בזמן.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בלי קשר לרמזורים, הנהג הפוגע הוא ערבי ישראלי, בן 19 ממזרח ירושלים, שהיה תחת השפעת אלכוהול.

http://www.keshet-tv.com/VideoPage.aspx?MediaID=47273&CatID=250&CurrentCatID=5155

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם
למה לעזאזל להפסיק את פעולת הרמזורים בלילה?!

כי תנועת כלי הרכב דלילה מאד בלילה ואין צורך לעשות "סדר" בעומסי התנועה.

קשה כ"כ לחכות עוד דקה-שתיים גם אם הכביש ריק?!

למה לחכות דקה-שתיים אם אפשר לחכות חמש או עשר שניות תוך כדי עצירה בכניסה לצומת ולהעיף מבט שאכן הכביש פנוי ?

לא עדיף לחכות קצת מאשר לאבד חיים של אנשים?!

שכחת שלא ההמתנה היא שתציל חיי אדם, אלא ציות לחוקי התנועה.

מי שלא עוצר בכניסה לצומת למרות התמרור, לא עוצר גם ברמזור אדום.

פורסם

יניב, אני מודע לזה שהתנועה דלילה בלילה אבל כשיש אור אדום יותר קשה לדעתי לנסוע למרות האור מאשר לציית לתמרור עצור

אני ב99.9% מתמרורי העצור עוצר עצירה מוחלטת לפני קו העצירה ממש כמו בטסט, אבל יש מקרים שבהם אני טיפה ממהר נגיד אז אני מתקדם טיפה יותר מקו העצירה ולא עוצר עצירה מוחלטת ממש אלא זוחל לאט לאט לתוך הצומת תוך כדי התבוננות שאין כלי רכב אז למרות שאני עושה את זה בתמרור עצור בחיים לא תמצא אותי זוחל לתוך הצומת כאשר יש רמזור אדום.

ואני גם מאמין שיש פה עוד הרבה אנשים שלא עוצרים עצירה מוחלטת ממש בתמרור עצור אבל בחיים לא תראה אותם זוחלים לתוך צומת ברמזור אדום.

Toyota Yaris TS

 

פורסם

מי שלא עוצר בכניסה לצומת למרות התמרור, לא עוצר גם ברמזור אדום.

 

עם כל הכבוד הרבה יותר קל לא להקשיב לתמרור עצור מאשר לרמזור אדום.

"ישמור אותי האל מפני האמונה"

פורסם

טעות גדולה לכבות את הרמזורים בלילה. עדיף לחכות עוד כמה דקות באור אדום לבדך בצומת, מאשר לעוף על הרמזור בצומת כשהוא כבוי.

 

ראוי שמי שהחליט את ההחלטה הזאת יעמוד לדין.

פורסם

יש משהו בזה שהרמזור אדום! הרבה יותר קשה לעבור מאדום מאשר לא לעצור בעצור!

יש לנו בעיר צומת מרומזרת שאפשר לראות מכל הכיוונים אם קיימת תנועה אבל בכל מקרה הרמוזרים עובדים

וכולם עוצרים גם אם זה ב-4 בבוקר!

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם
עם כל הכבוד הרבה יותר קל לא להקשיב לתמרור עצור מאשר לרמזור אדום.

 

לא כ"כ הבנתי למה.

אני הקשבתי לשניהם, לילה שלם. לא שמעתי כלום. אפילו הדגים שלי מדברים יותר חזק.

פורסם

מִזְמוֹר לְדָוִד: יְהוָה רֹעִי, לֹא אֶחְסָר.

בִּנְאוֹת דֶּשֶׁא, יַרְבִּיצֵנִי; עַל-מֵי מְנֻחוֹת יְנַהֲלֵנִי.

נַפְשִׁי יְשׁוֹבֵב; יַנְחֵנִיבְמַעְגְּלֵי-צֶדֶק, לְמַעַן שְׁמוֹ.

גַּם כִּי-אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת, לֹא-אִירָא רָע-- כִּי-אַתָּה עִמָּדִי;

שִׁבְטְךָ וּמִשְׁעַנְתֶּךָ, הֵמָּהיְנַחֲמֻנִי.

תַּעֲרֹךְ לְפָנַי, שֻׁלְחָן-- נֶגֶד צֹרְרָי;

דִּשַּׁנְתָּבַשֶּׁמֶן רֹאשִׁי, כּוֹסִי רְוָיָה.

אַךְ, טוֹב וָחֶסֶד יִרְדְּפוּנִי-- כָּל-יְמֵי חַיָּי;

וְשַׁבְתִּי בְּבֵית-יְהוָה, לְאֹרֶךְ יָמִים.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
לא כ"כ הבנתי למה.

אני הקשבתי לשניהם, לילה שלם. לא שמעתי כלום. אפילו הדגים שלי מדברים יותר חזק.

 

 

ידעתי שמוכרת לי הציניות הזאת...

ואז הבנתי-שמר חזר.

×
×
  • תוכן חדש...