Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"הרובר הסיני" Saic Roewe 500 מגיע לארץ הקודש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

roewe550_redspy_01.jpg

 

מה אתם חושבים,

מה הצ'נס של רובר המחודשת בשם Roewe 500 שמגיעה מסין ממש עוד מאט להתאקלם בארץ???

(((EUROPEAN DRIVER)))

 


מחפש בנרות - Skoda Felicia Laurin & Kement 1.6 GLXi

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרכב נראה ממש טוב. איך הוא באמת? כנראה אותו דבר כמו שאר הצ'ייניות.

הבנתי שהוא עולה כמו מונדאו חדש.

Pajero, Clio

And my spectacular Megane:king:

פורסם
הבנתי שהוא עולה כמו מונדאו חדש.

 

אין לי מושג אם הנתון הנ"ל אכן נכון אבל במידה וכן, האוטו הזה נידון לכשלון עוד לפני שהורכב.

באמת... מחיר של מונדאו!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

האם ידוע לכם על מגזין או תוכנית רכב שבאמת עשו עליו נסיעת מבחן?

 

יכול להיות שהרכב יחסית סביר למחיר שלו וסתם משמיצים אותו

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

האם זה אומר כי גם חלקי חילוף יגיעו , וכמובן מוסכים מתמחים ? ( נקווה שלא יהיו באיכות הרכבה סינית , אבל בעצם , על מי אני עובד? זה הרי מסין:x)

כי הרי הבעיה העיקרית של רכבי הרובר בימינו היא חוסר בחלקי חילוף ובמוסכים

It's never what it seems

You're watching the return of the machines

פורסם

אני אישית זוכר איך חיפשנו בנרות תיבת הילוכים לרובר 216 , והמתנו זמן רב עד שהגיע מיכל של נוזל קירור / שמן ( לא זוכר )

It's never what it seems

You're watching the return of the machines

פורסם
לכו תדעו אם כל היפניות לא מיוצרות בסין,

דווקא בביגוד והנעלה הם לא רעים

 

 

היפניות לא מיוצרות בסין, אתה מתבונן כעט בחבלי הלידה של תעשית הרכב הסינית המודרנית.

 

בביגוד והנעלה הם לא רעים? הם נוראיים!

מיצרים ג'אנק שבקושי מחזיק מעמד 2 כביסות והנעליים מתפרקות תוך חדשיים.

מה שכן, הם זולים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה מבוסס על רובר קצת ישן, אז זה יהיה סביר כנראה מבחינת ריסוק..

 

אני חושב שהבעייה העיקרית תהיה אמינות גרועה מאוד בגלל שהם יחסכו בכל מה שרק אפשר.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
האם זה אומר כי גם חלקי חילוף יגיעו , וכמובן מוסכים מתמחים ? ( נקווה שלא יהיו באיכות הרכבה סינית , אבל בעצם , על מי אני עובד? זה הרי מסין:x)

כי הרי הבעיה העיקרית של רכבי הרובר בימינו היא חוסר בחלקי חילוף ובמוסכים

 

אתה יכל להיות רגוע.

הנושא של אחזקת הרכב הזה כבר סגור.

נשאר רק להתרשם ולקנות.

(((EUROPEAN DRIVER)))

 


מחפש בנרות - Skoda Felicia Laurin & Kement 1.6 GLXi


×
×
  • תוכן חדש...