Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכללת רמת גן מישהו לומד


danny24
שימו לב! השרשור הזה בן 7455 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש פה מישהו שלומד במכללת רמת גן?

נרשתי לשם ואני לא כל כך שלם עם עצמי....

נרשמתי כרגע ללימודים בקורסים שאפשר ללמוד לכל תואר, מה שאני רוצה ללמוד זה הנדסת תעשייה וניהול.

אבל קיבלתי מהמון אנשים שהלימודים קשים לאדם שעובד משרה מלאה .... בגלל שזה בפתוחה.

מישהו מתנסה???

מזדה LANTIS F

שנת 98

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה מישהו שלומד במכללת רמת גן?

נרשתי לשם ואני לא כל כך שלם עם עצמי....

 

קודם כל,ידידי-לימודים זה כמו התאבדות... אם אתה לא שלם עם עצמך,אל תעשה את זה.

 

זה דורש מחויבות והשקעה ואם אתה לא סגור,חבל על הכסף.

 

לי לקח הרבה זמן להיות שלם בקטע האקדמי-ובגלל זה הרבה יותר קל לי היום בהשוואה לאנשים שלומדים איתי ולוקחים את זה כאילו סוף העולם הגיע אם לא יהיה להם תואר עד גיל 25-מה שגורם להם להיות לחוצים כמו טמפונים מכל כישלון פיצפון או מבחן.

 

עזוב...זה בולשיט.

 

אני לומד תקשורת במכללת ר"ג.כרגע אני לומד פסיכולוגיה,סוציולוגיה ומחשבים.

 

מי שאמר לך שהלימודים קשים צדק,אבל לא בדיוק.

 

נכון-זה דורש המון משמעת עצמית.אל תשלה את עצמך שזו קייטנה-כי זה בפירוש לא.אבל זה גם לא סוף העולם.הלימודים אכן קשים למי שעובד משרה מלאה-אבל אתה מכיר פיתרון אחר!? אלא אם אתה מעוניין לעבוד בעבודות סטודנטים ולחיות עם ההורים ולהקדיש את כל מרצך ללימודים אוניברסיטאיים...לא כולם עמוסים בכסף,כולנו צריכים להחזיק אוטו,בית,חברה ושאר בלגאנים- וזה קשה במשרת סטודנט מלאה-גם חברתית וגם כלכלית.

 

מעבר לזה-השד לא נורא כל כך.זה גם מאוד תלוי עם מי אתה לומד.אם אתה בכיתה עם אנשים סבבה,הם יעזרו לך בכיף.אם אתה עם נאדים-יש מערכת תמיכה מאוד מקיפה ואינטנסיבית לסטודנטים-שיעורים פרטיים בחינם,תמיכה ממוחשבת ואפשרות להיכנס פעם נוספת להרצאה (כל הרצאה ניתנת פעמיים -לשני קורסים מקבילים).

 

מעבר לזה,זה גם תלוי איך אתה בלימודים.בינתיים,תודה לאל,יש לי ציונים פצצה,אז אני משקיע בערך שעת לימודים בבית כל יום (במקום לדחוף הכל בסופ"ש) -כך שבאמת לא מדובר בסוף העולם מבחינת לו"ז חברתי.

 

מעבר לזה-בסמסטר ראשון סדר לך מערכת שמורכבת משני קורסים ולא יותר.תטעם איך זה בהתחלה.קח קורס אחד שאתה יודע שתהיה טוב בו-אני לקחתי סוציולוגיה ופסיכולוגיה כי אני הומאני (למרות שלקחת 3 קורסים לא מומלץ אם אתה עדיין לא סגור), וקורס אחד שאתה חושש שתהיה גרוע בו.ככה גם תרגיש מה זה קורס קשה-וגם מה זה קורס שאתה זורם איתו.

 

ואל תיתן לכל מיני שמועות ומיתוסים להשפיע על כושר השיפוט שלך-יש אנשים שיגידו לך שקשה-כי הם לא בנויים ללימודים כאלה.אל תשליך מסקנות על עצמך.וכנ"ל לצד השני. יש לי חברים שלומדים שם 3 שנים ויש כאלה שכבר סוגרים 4.הכל תלוי בבן אדם,כלומר בך.

 

עוד 2 דברים- קודם כל,האנשים שלומדים שם הם הרבה פעמים האנטיתיזה המוחלטת לסטודנט התל אביבי הממוצע-מכיוון שאלה אנשים שגם עובדים קשה ולרוב עברו את גיל 24-5 ,לא תמצא הרבה פלצנים או פוזאיסטים.תנצל את זה!! תתחבר עם אנשים בכיתה.אם אתה ביישן זבש"ך,אבל זה לא ממש עוזר...

 

לי יש קבוצה גדולה של חברים מהלימודים וכבר נרשמנו כולנו לקורסים ביחד לסמסטר הבא.הרבה פעמים מי שיושב לידך יכול להבין משהו שאתה לא מבין-וישמח לעזור לך- ולהיפך.

 

שנית-יש למכללה הרבה קורסים שמלמדים דברים כמו "איך ללמוד" או "איך לסכם חומר".אני בהתחלה זילזלתי בזה,אבל הלכתי בכל מקרה וממש הופתעתי!! בקיצור -תנצל את מה שנותנים לך.

 

זהו בערך.שיהיה לך בהצלחה ואם יש שאלות-אני אשמח לעזור.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שאין לי המון זמן אני אקח 2 קורסים בסמסטר.

לימודי הנדסה ימשכו כ 7 שנים וזה מה שמציק לי.

בגלל זה אני לוקח קורסים שאני אוכל לעבור לתואר/מכללה אחרת כשאחליט.

 

האם אפשר לקחת קורס סטסטיקה א' ואז לעשות השלמה לסטסטיקה למדעים?

 

והאם תואר BA במנהל נותן משהו?

מזדה LANTIS F

שנת 98

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...