Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תידלוק באילת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באחת התחנות דלק באילת , יש דלק מזויף , אני לא יכול לרשום איזה , אבל מומלץ להיזהר

כשאתה אומר להיזהר,

אתה מציע שנשתה את הדלק לפני כדי לאמוד את האיכות שלו?

----

פורסם
כשאתה אומר להיזהר,

אתה מציע שנשתה את הדלק לפני כדי לאמוד את האיכות שלו?

 

 

פשוט קיבלתי פעם קישור באנטרנט על תחנות בארץ ש חשודות בדלק מהול ואחת התחנות היו באילת , אבל אני לא יכול לכתוב איזו כי אולי זה כבר לא כך .

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

סביר שתחנה המוכרת דלק באיכות ירודה, לא תעשה זאת לאורך זמן, שהרי אם תנהג כך, יהיה ברור שלתפוס אותה בקלקלתה יהיה וודאי.

אני מניח שכל תחנה "זכתה" אי פעם לקבל דלק באיכות ירודה, בין שידעה על כך מלכתחילה ובין שהתברר אח"כ.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

איש אחד כתב פעם לא בפורום הזה , שהוא מילא דלק באחת התחנות דלק באילת ואחרי 80 קילומטר הוא הלך לו מנוע , הוא חזר לתחנת דלק ולקח דגימה ואז התברר שהדלק היה מהול .

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
סביר שתחנה המוכרת דלק באיכות ירודה, לא תעשה זאת לאורך זמן, שהרי אם תנהג כך, יהיה ברור שלתפוס אותה בקלקלתה יהיה וודאי.

אני מניח שכל תחנה "זכתה" אי פעם לקבל דלק באיכות ירודה, בין שידעה על כך מלכתחילה ובין שהתברר אח"כ.

.

 

תגיד את זה למנהלים של תחנת דלק טן ברחוב גיסין בפ"ת שנתפסו פעמיים על דלק מהול.

פורסם

אם לוקחים את זה בפרופורציות, זה ממש יקר!

 

כולם אומרים שזה מחיר ממש שווה ואפילו צוחקים על לנסוע לאילת בשביל לתדלק, אבל האמת היא שכשזה היה המחיר כולם בכו שזה יקר מדי ושאי אפשר לשלם את זה כבן אדם נורמלי.

פורסם
"מה אכפת לי המחיר לליטר, הרי אני מתדלק תמיד ב- 100 ש"ח....."

 

שמעתי פעם אחת ממישהו שאמר את המשפט הזה.

 

כנראה שאין שכל למי שאמר את המשפט הזה.

 

הרי אם אתה מתדלק כל הזמן ב 100 שקל ומחירי הדלק עולים, מקבלים פחות ליטרים על ה 100 שקל האלה!!

 

כמות הדלק שקיבלת לפני 3 שנים ב 100 שקל היא לא אותו דבר לכמות שתקבל כיום.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

×
×
  • תוכן חדש...