Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מנהלים עד 170K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם ולילה טוב! אבי החליט סוף סוף להחליף את האימפרזה במשהו סולידי וגדול יותר.הלכנו בין כמה אולמות תצוגה והוא מאוד התרשם מהנוחות של C5(הסוכן אמר שהדגם יוחלף בקרוב) ו407 גם כן מאוד הרשימה אותו בנוחות שלה.נכנסנו גם לאולם תצוגה של יונדאי וישבנו ביונדאי סונטה,הוא הסכים איתי שהיא עדיין לא ברמה של הצרפתיות אך העיצוב פנים הכחול פשוט כבש אותו.הוא מאוד אהב את העיצוב הפנימי של הרכב.

האם הסונטה ממולצת?(מדובר בדגם 2 ליטר) איזה עוד רכבים ממולצים כאשר הבטיחות והנוחות הן הפארמטר החשוב ביותר הבטיחות קצת יותר מנוחות,יאמר לזכותן של הצרפתיות שיש להן 5 כוכבים במבחן ריסוק וליונדאי רק 4.איזה רכב מבין השלושה הוא הממולץ? על איזה עוד כדאי להסתכל? מאוד התרשמנו מהנוחות של הצרפתיות אך גם סונטה הייתה בסדר למרות שמיותר לציין שהיא לא עומדת ברמת נוחות כמו הצרפתיות.

יותר מידיי "חכמים" ממליצים לאבי לא לקחת רכב צרפתי כי הוא לא "אמין" אך משיתותים שלי באתר ובמיוחד אחרי שהתיישבתי בשתי המכוניות האלה אחרי סובארו B4 לא היה מה להשוות,לכן הבנתי שהאמינות שכולם כול כך מפחדים ממנה תלויה בטיפול ברכב,אך עדיין האם ל407 יש בעיות מיוחדות?

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא ברור לי באיזו 407 אתה ישבת, אבל אחרי שעות נהיגה ונסיעה רבות ב-407 אני לא מוצא שום פרמטר של נוחות ברכב הזה!

הוא פשוט לא נוח, הנדסת האנוש לוקה בחסר לטעמי ואני לא מצאתי שום יתרון ממשי ע"פ המתחרות כולל בביצועים ובהתנהגות.

מבחינת נוחות אני עדיין לא מצאתי רכב נוח בצורה שווה ל-C5.

מה מונע ממכם רכישת C5?

פורסם

הסונטה מתוחת הפנים טובה מבעבר אבל עדיין לא ברמה של המשפחתיות הגדולות הטובות ביותר. לזכותה עומד מחיר נוח אבל במחיר של עד 170K תמצא חלופות עדיפות כמו פורד מונדיאו בגרסה המאובזרת, הונדה אקורד חדשה וכן ה-407 שהיא אמנם איכותית ומאובזרת אבל צפופה מאחור וסובלת משילוב מנוע+גיר לא מרשים בגרסה הזו.

C5 אני לא ממליץ לקנות - המחליפה בפתח.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עם כל חיבתי לסיטרואן, אין להכחיש כי בשנת מודל ראשונה של רכב צרפתי חדש לא מן הנמנע למצוא מחלות ילדות שונות ומשונות. מנגד, סוף חיי הדגם הנוכחי עשוי לאפשר סחיטה של כמה (וכמה) אלפים טובים של שקלים ממחיר ה-C5 הנוכחית, או תוספות שוות ערך, שיהפכו אותה דווקא לעסקה טובה. נכון שערך הדגם הנוכחי כמשומש יירד עם יציאת הדגם החדש, אבל גם כך סיטרואן אינה אלופת העולם בשמירה על ערך. בקיצור לא הייתי פוסל קניה לפני בדיקת ההנחות וההטבות שהיבואן מוכן לתת.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

לגבי ה407 אכן קצת צפוף שם מאחורה אבל מקדימה זה פשוט מושלם,אך עדיין C5 יותר נוחה...הסיבה שמונעת מאיתנו לקחת את הC5 זה א הדגם החדש שאמור לבוא עוד פחות מחודש,ויותר מידיי אנשים מספרים לאבי כמה שסיטרואן זה לא אמין ועוד כול מיני אגדות ישראליות.הוא לא כול כך מקשיב לזה אך זה מעורר לו מחשבה המון אנשים ממליצים על B4 אבל לא אני, ולא הוא לא אהבנו אותה,איכות זולה והנוחות לא מתקרבת לצרפתיות,מזדה 6 החדשה מבחוץ היא נראת מדהים אך הנוחות זה עדיין מאזדה,אולי זה רק אני אבל אני לא אוהד גדול של מכוניות יפניות.לדעתי באותו סכום אפשר לקבל אירופאית הרבה יותר נוחה ומאובזרת ועיצוב הרבה יותר סולידי.לגבי הסונטה העיצוב פנים שלה ובמיוחד התאורה הכחולה מאוד הרשימו את שתינו למען האמת,אך אני מסכים שהיא עדיין לא ברמה של האירופאיות.

ולגבי מונדיאו ישבתי בא באוטומוטור וכן היא הייתה נוחה אבל לא הבנתי ממה ההתלהבות,בימים הקרובים נלך לסוכנות פורד אולי דעתי תשתנה.ישבתי גם בC5 החדשה באוטומוטור ולא יכולתי לצאת ממנה פשוט לא רציתי,דבר כזה היה לי רק עם 407 ומכוניות יוקרה שעולות הרבה יותר.כך שלדעתי סיכוי שניקח סונטה נמוך,הצרפתיות פשוט יותר מידיי טובות.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

אני את המונדאו הייתי מוריד מהרשימה, הרכב פשוט גדול אבח ממש גדול , הוא גם מצויד במנוע בנזין 2.3 ליטר, חסכוני זה לא יהיה.

 

ממליץ לך לבצע נסיעת מבחן בסונטה, באקורד החדשה , וגם ב 6 להתרשמות , כל שיהיה לך אמת מידה להשוואה מול ה C5 החדשה.

קח בחשבון שיש מצב שהסיטרואן תגיע ללא מערכת המיתלים ההידרופנאומטית שלה..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
...הסיבה שמונעת מאיתנו לקחת את הC5 זה ...יותר מידיי אנשים מספרים לאבי כמה שסיטרואן זה לא אמין ועוד כול מיני אגדות ישראליות.

יש לי הצעת יעול.

מתוך כל האנשים שמספרים לאביך כמה שסיטרואן זה לא אמין, התעלמו מכל אלה שמעולם לא היתה בבעלותם סיטרואן.

 

אתם בהחלט מוזמנים להתחשב בדעתם של אפס האנשים האחרים שייעצו לו.

פורסם

ה407 רכב איכותי בטיחותי נוח עם התנהגות כביש טובה מאד. הc5 פשוט רחפת עם אמינות טובה מאד אבל חבל לקחת את הדגם הנוכחי שווה לבדוק מתי מגיע הדגם החדש הוא נראה מדהים.כדאי לבדוק את המונדאו הוא תמורה טובה ומאובזר בגירסה הבכירה.

פורסם
יש לי הצעת יעול.

מתוך כל האנשים שמספרים לאביך כמה שסיטרואן זה לא אמין, התעלמו מכל אלה שמעולם לא היתה בבעלותם סיטרואן.

 

אתם בהחלט מוזמנים להתחשב בדעתם של אפס האנשים האחרים שייעצו לו.

 

 

ארנון - במושג מעולם הכדורעף ממנו אני בא - "אתה מרים לי להנחתה".

 

אתה באמת רוצה לשמוע את דעתי על ה-C5? או שמספיק לך לדעת שהתאונה בה היא ירדה מהכביש היתה המבורכת בחיי?

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
ארנון - במושג מעולם הכדורעף ממנו אני בא - "אתה מרים לי להנחתה".

 

אתה באמת רוצה לשמוע את דעתי על ה-C5? או שמספיק לך לדעת שהתאונה בה היא ירדה מהכביש היתה המבורכת בחיי?

 

האמת שלי בא לשמוע פעם אחת ולתמיד בנאדם שהיה לו את הרכב ומה הוא אומר עליו אם תוכל לפרט יותר תודה.

יניב

פורסם
אני את המונדאו הייתי מוריד מהרשימה, הרכב פשוט גדול אבח ממש גדול , הוא גם מצויד במנוע בנזין 2.3 ליטר, חסכוני זה לא יהיה.

 

ממליץ לך לבצע נסיעת מבחן בסונטה, באקורד החדשה , וגם ב 6 להתרשמות , כל שיהיה לך אמת מידה להשוואה מול ה C5 החדשה.

קח בחשבון שיש מצב שהסיטרואן תגיע ללא מערכת המיתלים ההידרופנאומטית שלה..

המונדאו לא צרפתי אז להוריד מהרשימה? מימתי גודל זה חיסרון? הבחור ציין שנוחות ובטיחות זה הדבר הכי חשוב לו והמונדאו מצויידת ב-7 כריות אוויר וכל האיבזור הבטיחותי הדרוש אז ביגלל שהמונדאו גדולה לוותר עלייה מראש?

ממליץ לך לקחת את המונדאו ואת השברולט מאליבו החדשה לנסיעת מיבחן שתי המכוניות הן המאובזרות ביותר בקבוצתן בנוסף הC5 אמורה ליהיות מוחלפת ברכב שונה לחולטין שעל פניו ניראה הבטחה אבל כל עוד הוא לא בארץ אי אפשר ליקבוע כלום.

:fadein:
פורסם
אני את המונדאו הייתי מוריד מהרשימה, הרכב פשוט גדול אבח ממש גדול.

..

 

איך אנשים מצלחים להפוף יתרון לחסרון, זה פשוט מדהים.

Omnia mea mecum porto

פורסם
אני את המונדאו הייתי מוריד מהרשימה, הרכב פשוט גדול אבח ממש גדול , הוא גם מצויד במנוע בנזין 2.3 ליטר, חסכוני זה לא יהיה.

 

ממליץ לך לבצע נסיעת מבחן בסונטה, באקורד החדשה , וגם ב 6 להתרשמות , כל שיהיה לך אמת מידה להשוואה מול ה C5 החדשה.

קח בחשבון שיש מצב שהסיטרואן תגיע ללא מערכת המיתלים ההידרופנאומטית שלה..

תגיד לי מה ניסגר איתך,מה זאת התשובה הזאת המונדאו גדולה אז להוריד מהרשימה פשוט הזוי, דווקא אפשר להגיד שהמונדאו יושבת על הפלטפורה של ה וולבו S80 שעולה 300K ורק ביגלל זה ליקנות את הרכב נו באמת.

המונדאו היא המובילה בקבוצתה הבעיה הגדולה של של הדגמים הפחות מאובזרים היא שהייצרן לא משחרר ליבואן רכבים ולכן יש לרכב זמן המתנה של שנה, דווקא בסכום שלך יש את הדגם המפואר במלאי,בנוסף הC5 הוא אחד הרכבים הנוחים אם לו הנוח שבהם אבל הרכב עומד ליהיות מוחלף בדגם חדש לחלוטין ,האקורד לטעמי היבואן מתמחר אותה במחיר שהוא ללא הצדקה לרמת האיבזור שהרכב מגיע איתו,השברולט מאליבו גם אופציה טובה מאוד בסכום של 163K לא תקבל רכב מאובזר יותרוהאחרונה חביבה זו הסונטה בסכום שה קצבת לך אתה יכול ליקנות את הדגם V6 האמריקאי שזה רכב מפואר ביותר אבל הרכב ללא שוק ממשי אני הייתי ממליץ לך לבצע נסיעות מיבחן ברכבים .

פורסם
איך אנשים מצלחים להפוף יתרון לחסרון, זה פשוט מדהים.

 

כשתתחיל לחפש חניה לרכב בגודל כזה תראה כמה גדול "היתרון" של המונדאו.

מעבר לזאת הגודל המופרז של המונדאו הוא חיסרון לטעמי, בדיוק כמו שהוא יתרון לטעמך, מה לעשות ככה אני חושב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...