Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אביחי, זה לא רק טרור. שים לב כמה אנשים נהרגו כדי שיתיחסו לכביש מסוכן, כמה שנים תושבי שדרות מופגזים וכמה לא אכפת למנהיגים שלנו מהציבור. הטרור זו הבעיה הקטנה שלנו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
דורקי, בפרל הארבור היפאנים תקפו אזרחים ובכל המזרח הרחוק הם שיעבדו אזרחים והפכו נשים לזונות אז אל תדבר על לחימה בכבוד.

 

שי ידידי, פרל הארבור היה נמל צבאי, ההתקפה בעיקרה הייתה על מתקן צבאי.

במזרח היפאנים אכן שעבדו נשים.

 

אבל שים לב למעשי הצד השני (בנות הברית):

דרזדן נחרבה עד היסוד בהפצצות שכוונו נגד אזרחים כנקמה, הירושימה ונאגסקי (שהיו מאוכלסות באזרחים) ספגו פצצות אטום. אזרחים יפאנים שחיו בארה"ב נעצרו ונכלו על לא עוול בכפם.

 

אלא מה, את ההסטוריה כותבים המנצחים והרשומון שנחרט על דפי ההסטוריה הוא הרשומון של הצד האמריקאי.

לאמריקאים היו פשעי מלחמה שמאפילים על מעשי היפאנים (איך אמר מקיאוולי: לא חשוב מה אתה עושה העיקר שיהיה לך צידוק מוסרי לכך...).

 

החייל היפאני נלחם בכבוד, המרצחים הפלסטינים מכוונים את התקפותיהם על אזרחים.

פורסם

מסכים איתך שהאמריקאים היו לא פחות נבלות אבל זה לא עושה את היפאנים צדיקים.

 

הפלסטינאים הם דבר אחר כי הם מנהלים מלחמת גרילה ולא מלחמת צבא בצבא אבל זה לא עושה אותם פחות ניבזיים בנושא פגיעה באזרחים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

"אל תירק לבאר ממנה אתה שותה"

אם הם היו משכילים לחיות בשלווה הם היו נהנים מעבודה ותנאים הרבה יותר טובים ממה שיש להם (כך היה עד לפי האינתיפדה הראשונה) אבל הם לא והם הורסים את חייהם העצמם.

שיאשימו אח"כ רק את עצמם על המצב אליו הגיעו.

 

ואנחנו יותר טיפשים,"הקם להורגך השכם להורגו" יותר מידי זמן נתנו להם יד חופשית ולא הגבנו על האלימות שלהם.

מה לעשות שהם מבינים רק שפה אחת - כח.

 

מתי נתעורר ונבין שאנחנו הורסים את עתידנו בידנו.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
מסכים איתך שהאמריקאים היו לא פחות נבלות אבל זה לא עושה את היפאנים צדיקים.

 

 

שי, אין צדיקים במלחמה.

 

במלחמה נעשים מעשי זוועה, אף אחד איננו פטור מהם.

ישנן רק שתי שאלות:

1. מי ניצח? המפסיד אוטומטית הופך לברברי כדי להצדיק את מעשי הזוועה שנעשו לו.

2. עד כמה ברברי היה המנצח.

 

רשמתי את האמירה שלי כי הישוו את טייס הקאמיקזה למרצח פלסטיני. אני טוען שישנם הבדלים תהומיים בינהם:

- היפאני תקף חיילים.

- למלחים האמריקאים היה סיכוי סביר להפיל אותו.

- רק לקאמיקזה היה ברור שהאירוע יסתיים במותו, לאחרים היה סיכוי הוגן כמו בכל קרב.

פורסם

דורקי,

 

א. הקמיקאזות היו טייסים יפנים אשר התאבדו עם מטוסיהם עמוסי הדלק לתוך ספינות אמריקאיות על מנת לפגוע בהם=שהאידים.

 

ב. הטייסים שגויסו למשימות אלו הצטלמו, בדרך כלל, לפני טיסתם=שהאידים.

 

ג. לעיתים אולצו טייסים אלו לצאת למבצע ההתאבדות כנגד רצונם, כאשר עוד בבסיסהם הם תודלקו רק מחצית הדרך, כדי שיהיה

להם מספיק להגיע אך לא מספיק לחזור=שהאידים. [ויקיפדיה]

 

ד. אין שום "כבוד" במלחמה כזו.

 

ה. לא ציינתי לחיוב את זוועות ארה"ב. אתה אומר "אזרחים יפאנים שחיו בארה"ב נעצרו ונכלו על לא עוול בכפם"? ומה עם הזוועות בוויטנאם? חיילים אמריקאים איבדו שם צלם אנוש, שחטו, אנסו ובזזו? לא זו הנקודה, חבר. מה שהתכוונתי זה להציג את חוסר היכולת שלנו לפעול בצורה אגרסיבית/קיצונית שהייתה אולי משתקת את הטרור. חבורת הזבל יושבת ודופקת חשבון לעולם/ארגוני בצלם למינהם במקום להכות ולנתץ. ושלא יספרו סיפורים שהעולם יצעק. העולם צועק ואח"כ שותק או "מסכים". זו הבעיה של כולם. לא רק שלנו. במקום לעשות משהו, משדרים בלופ בכל ערוצי החדשות את כדור הגומי שנורה [בטעות או לא] במחבל כפות. אוי יו יוי.. לא מצדיק, אבל רבאק! ואם דקה קודם המחבל הזה היה דופק כדור חי בראש של החייל היה יותר טוב?? אבל השנאה העצמית שלנו אוכל אותנו. הומניטאריים עלק.. מעניין כמה הם בוכים שם על ישראלי שנורה.

פורסם
דורקי,

 

הקמיקאזות היו טייסים יפנים אשר התאבדו עם מטוסיהם עמוסי הדלק לתוך ספינות אמריקאיות על מנת לפגוע בהם=שהאידים.

 

 

אני ממש לא מסכים עם התיזה שלך:

היפאני התאבד לתוך ספינה (מבחינתו) של צבא האויב, זו מטרה לגיטימית לחלוטין.

המלחים שעל הסיפון היו מצוידים בנשק נ"מ ועשו ככול יכולתם כדי להפיל את מטוסי (שאח"כ בכלל הפכו לדאונים) הקמיקאזה.

רוב טייסי הקמיקאזה הופלו.

 

עכשיו בוא ותסביר לי מה הקשר שבין לוחם שתוקף מטרה לגיטימית (מה לעשות, לפי הדין צבא האויב הוא מטרה לגיטימית) לבין טרוריסט רצחני שרוצח אזרחים באוטובוס?

 

לגבי דרך התנהלותה של ישראל כנגד הטירור, אין ביננו שום ויכוח. אני טוען שישראל חייבת לנקוט צעדים קיצונים בהרבה כנגד פעילי טירור.

האנשים האלה חייבים להבין שגם אם הם יצליחו לבצע את זממם, אז שארי הבשר מקרבה ראשונה שלהם ירדפו ויענשו בשל מעשיהם בלי שום רחמים.

פורסם

יש הקבלה בענין חוסר האונים - העשוי ואף מתיר - לנקוט בחריגות קיצונית.

אכן יש שוני בהעמדת חיילי אוייב כאויבים לבין "אזרחים אוייבים", אך לא זו הנקודה. כוונתי הייתה כי כשהגיעו מים עד נפש [קמיקאזות/טרקטוריסטיים ברחובות] אף אחד לא ישפוט אותנו יתר על המידה אם נכה בעוצה ולא במידתיות הנהוגה אצלנו, הכה אהובה על יפי הנפש.

 

אגב, הריסת בתי המחבלים למשל [שארי הבשר מקרבה ראשונה שלהם ירדפו ויענשו בשל מעשיהם] הוכחה כלא יעילה מבחינה הרתעתית אלא נועדה לספק את רוחינו הנפולה - שזוהי מטרה לא פחות נעלה.

×
×
  • תוכן חדש...