Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם יש בתי ספר ל TUNING באירופה?

אם כן, אפשר לקבל אתרי אנטרנט? או כל מידע אחר,

תודה.

תכירו זה יוני קטן(הזה ששאל את השאלה) ויש לו כבר רשיון למניאק הקטן...אני והוא מחפשים בתי ספר באירופה שיאפשרו לנו ללמוד את נושא שיפורי הרכב(במילים אחרות מכונאות מתקדמת)

אחרי זה גם אפשר לנסות ולפתוח איזה עסק קטן...אז מי שמכיר בתי ספר טובים באירופה....או למד באחד מהם...המלצות כאן...

כמובן יש גם את העיניין של הכסף...שלא יהיה יקר(צמוד לדולר)

תודה! :D

פורסם
האם יש בתי ספר ל TUNING באירופה?

אם כן, אפשר לקבל אתרי אנטרנט? או כל מידע אחר,

תודה.

תכירו זה יוני קטן(הזה ששאל את השאלה) ויש לו כבר רשיון למניאק הקטן...אני והוא מחפשים בתי ספר באירופה שיאפשרו לנו ללמוד את נושא שיפורי הרכב(במילים אחרות מכונאות מתקדמת)

אחרי זה גם אפשר לנסות ולפתוח איזה עסק קטן...אז מי שמכיר בתי ספר טובים באירופה....או למד באחד מהם...המלצות כאן...

כמובן יש גם את העיניין של הכסף...שלא יהיה יקר(צמוד לדולר)

תודה! :D

 

רק הערה קטנה ...

 

קודם צריך ללמוד מכונאות רכב ואחר כך שיפורים ...

לפחות הנדסאי או משהו נדמה לי ..

אתה לא יכול לעשות שתי קפיצות ביחד :idea:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

100% זה ברור!

קודם לומדים מכונאות ואז מתקדמים הלאה...אבל בארץ קשה למצוא בית ספר שילמד אותך את כל מה שאתה רוצה לדעת...(אולי בכלל אין כאלה)

×
×
  • תוכן חדש...