Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה זה קריטי ? 20 כ"ס, זאת אומרת יותר כוח, מנוע 16 שסתומים מול מנוע 8 שסתומים מיושן

מעבר לזה הכל אבזור.

לי אישית יש את דגם ה110, אני חושב שזה קריטי, אבל זה רק אני :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

דווקא שקלתי לא מזמן לקנות אחת עם 90 כ"ס. לא הרגשתי מחסור רציני בכוח, אבל לא ממש יצא לי לנצל את מלוא היכולת של הרכב כדי להיות בטוח.

 

אגב, שני המנועים הם מנועים מסדרת הTU ששורשיה נטועים אי שם בסוף שנות ה80.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כפי שאור ציין, המנוע של ה-110 כ"ס מצוייד ב-16 שסת' והוא מעט מודרני וחזק יותר.

 

אני חייב לציין שהתאכזבתי מהגרסת 110 כ"ס (וזאת לאחר נהיגה ברכבו של אור) - המנוע מרגיש עצלן למדי ואינו מושך בזריזות ובנחישות במעלה הסל"ד ונשמע אנמי לחלוטין.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מנוע 8 שסתומים נעים יותר בנהיגה יומיומית , זמנינות הכח עדיפה בסל"ד נמוך-בינוני, שמשחררים את הרגל מהקלא'ץ מרגישים יותר כח מאשר במנוע ה-16V (בעיקר עם מזגן).

מנוע ה-16v "חלול" בסל"ד הנמוך-בינוני, ומגלה עדיפות בסל"ד בינוני גבוהה.

כך שהתשובה היא לא חד משמעית, תלוי באופי הנהג ומסלול הנהיגה.

 

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
כפי שאור ציין, המנוע של ה-110 כ"ס מצוייד ב-16 שסת' והוא מעט מודרני וחזק יותר.

 

אני חייב לציין שהתאכזבתי מהגרסת 110 כ"ס (וזאת לאחר נהיגה ברכבו של אור) - המנוע מרגיש עצלן למדי ואינו מושך בזריזות ובנחישות במעלה הסל"ד ונשמע אנמי לחלוטין.

 

 

מצבו עוד טוב לעומת הGTI :?

ובכלל אני דווקא מאוד אוהב את הXS.

לא נסעתי ברכב של אור (איך באמת עוד לא ראיתי אותו? :evil:) אבל מנסיעות ברכבים אחרים המנוע לא מאכזב ואפילו הביצועים הפתיעו אותי לטובה.

פורסם

אופק, אני לא התלהבתי מהמנוע הזה יותר מידי - הוא מרגיש עצלן מידי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אופק, אני לא התלהבתי מהמנוע הזה יותר מידי - הוא מרגיש עצלן מידי.

 

 

אולי הסטאנדרטים שלנו שונים אבל אני דווקא לא הרגשתי עצלנות ברורה באקזמפלרים שנהגתי בהם (ונהגתי לא מעט).

על ה 90 כ"ס לא יצא לי ואין לי מה להשוות אבל עד כמה שעצוב להגיד את זה על פיז'ו ספורטיבית הייתי מעדיף את ה 1.6 16V על פני ה2.0 מבחינת היתנהגות מנוע. (לא מבחינת כח, מבחינת העלייה בסל"ד והכח וכושר הנשימה היחסי הסל"ד גבוה כמו שמצופה ממנוע שאמור להיות ספורטיבי)

פורסם

כולם מתמקדים במנוע אבל שוכחים שיש עוד הבדלים:

*כמו שרז אמר, סרן אחורי עם בלמי תוף וסרן קידמי עם בלמי דיסק 247 ב-8V לעומת סרן אחורי עם בלמי דיסק וסרן קידמי עם בלמי דיסק 266 ב-16V

*מידת גלגלים שונה (14 מול 15)

*אם אני לא טועה גם הציריות והמשולשים שונים

ואני בטוח שזה לא נגמר כאן

פורסם

ישנם גם הבדלים לרעתה של ה16V, מערכת החשמל פחות אמינה מהדור הראשון לדוגמא.

בכל מקרה ולמרות זאת היא מומלצת משמעותית מהדגם עם ה90 כ"ס.

פורסם

לגבי הברקסים: תענוג, יש גם ABS (לא יודע אם זה קיים ב90 כ"ס)

אוראל, את הרכב שלי לא משכת מעל 4500 סל"ד, ובאמת הוא קצת אנמי בטורים נמוכים, ביחוד בהשוואה לאוטו שלך.

(כן, אני מודה, אם היו לי 100K הייתי מביא פאביה כמו שלך)

אופק, לא ראית את הרכב בגלל שהוא אצלי רק חודש, ואני לא נוסע הרבה עקב נכות זמנית.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אור, עברתי את ה-4.5.

היא פשוט מרגישה אנמית ליד המנוע של הפביה.

 

מאוד אהבתי את ההיגוי המעולה שלה :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...